čtvrtek 30. července 2009

Velká prosba o pomoc!!

    Dneska malej zas vůbec nechtěl jíst, ale bylo to kvůli přítomné mámě, nešla do práce. A taky že si to odnesla, musela s ním dneska být vlastně u všech jídel krom odpolední sváči. Páč odpoledne jsem s nima byla sama v parku, a to mi snědl všechno ;) Jinak jsem dneska vyluxovala celý hořejšek a umyla dvě koupelny, zítra musím vyluxovat zbytek a umýt záchod a kuchyň. A měla bych vyžehlit, a to asi budu muset ve svém volnu, páč jsem včera zapomněla a zítra to zvládat už asi nebudu :-/ Taky jsem dneska konečně odeslala dopis - včera jsem tam byla aj s děckama a ve středu odpoledne mají zavřeno :D překvapilo mě, že mě to stálo jen necelou libru, čekala jsem, že minimálně za těch 30 Kč to bude :) a celkově mě překvapila jejich post office :D teda alespoň tahle vypadá následovně: normální obchůdek s tiskem, pitím a laskominama a na konci je "druhá místnůstka" což je ta pošta a tam vy ani nevcházíte, mluvíte přes okýnko přímo z toho krámu :D A když jsem šla odtamtud, vzpomněla jsem si na jednu hračku co tu má mladší a koupila balíček lízátek a sobě lentilky :) a ještě jsem vedle pošty vyzvedávala HM oblek z čistírny :) A pak jsme šli s klukama právě do toho parku a nemůžu vám nenapsat mé přeřeknutí :D protože včera a dnes občas tak říkám česká slova, nevím proč :-/ ale dobré to bylo na tom jejich kolotoči tady (na fotce z prvního dne), byla jsem tam s dětma a pak jsem chtěla dát malému napít, ale velký tím kolotočem furt pootáčel a my jsme stály na kraji, tak to bylo nebezpečné. Tak jsem mu řekla ať toho nechá, tak zastavil, ale hned zase začal.. a já "vykřikla" STOP KURŇA :D:D No kluci z toho měli srandu, velkej se ptal co to je kurňa, tak jsem řekla, že se to říká, když je někdo na něco naštvaný, protože to sama nevím ani česky jak to vysvětlit, to je prostě kurňa :D
    Jinak jsem se rozhodla konečně používat mezizubní kartáčky. Nepsala bych to sem, ale docela mi krvácely dásně, tak se chci jen zeptat, jestli je to OK? Já si myslím, že to je jen tím, že ty dásně na to právě nejsou zvyklé a časem to přestane.. ale jako aj to bolelo :(
    Taky mám dotaz co na tvrdší zbělalá-ztvrdlá chodidla??? Já si vždycky libovala jak je mám "hebká a vláčná" :D:D no a teď tu vlastně chodím celé dny po baráku bosa aj bez ponožek a sice to ještě není stádium po chození po betonu (majitel asi ví o kom je řeč, já se zrovna nedávno divila od čeho je má tak zničené :)), ale bojím se, že brzo by tak mohly vypadat :(
    Jo a prosím o doporučení nějakých rychlých jídel co bych si mohla koupit? Jako jsou těstoviny a rýže, tak třeba jestli jde nějaké maso rychle udělat nebo prostě cokoli? Nebo klidně aj recept na bramborák, nemáte? Páč tady maj takový bramborový placky, ale je to spíš těstový s příchutí brambor.. Tady maj vůbec hodně placek, je to všechno podobný tortilám a podobně, jednou se to jmenuje od p, po druhý je to Chapatti bo tak nějak, po třetí ta bramborová placka, pak palačinky... Včera jsme byly s HM v Tescu a tak jsem tam po tom mase smutně koukala.. oni jsou (teda Siya nevim, ale asi taky) totiž vegetariáni, jen malej jí tureckou šunku. A já když si představím, že bych rok nejedla maso... No a ráda bych si taky udělala třeba rajskou, ale nechala jsem doma recept.. nebo bramboračku, drobeňovku, nudlovku, kuřecí vývar s kroupama (ale nevim jestli je tu maj) no prostě PROSÍM VÁS O RECEPTY, pište mi je kdykoli kamkoli!!!!!!! To bych řekla, že se týká hlavně mamky, Nadi, taťky a Milu, Peťa by taky mohla mít nějaký nápad a Zuzka by zas mohla mít nějaký typ co jíst s těstovinami a rýží kromě kečupu??? Jo a teď mě taky napadl náš obyčejný perník ještě za dřívějších dob, mamčo, jak to bylo - litr mléka, možná litr hladké mouky, a půl litru cukru? vajíčko..ajaj, prdopeč a prdoper tady asi nemaj :-/ a hera..co to je, to není máslo?!! Já nemůžu ani upéct svůj nejoblíbenější koláč??!! Teda až po obyč štrůdlu, ten tu fakt dělat nebudu :D a taky po tom studenym koláči, to jsou jen piškoty, zakysaná smetana s cukrem a nějaké ovoce, třeba banány?? Mami či Péťo, vím, že to víte!!! Já jen vím, že nic nevím :D Jo a Milu, jak se dělají ty tvé těstoviny s houbama??
Prosííííím všechny!!

Žádné komentáře:

Okomentovat