středa 22. července 2009

Splín...

Tak bych si tak nějak tipla, že budu mít až tak do toho září splín... ono s dětmi neni čas nad tím přemýšlet, ale o to víc mě to pak napadá, když mam chvíli pro sebe... Teď jak jsou oba doma, tak se musím starat od rána do večera a ještě v té angličtině.. Poprvé mě napadlo jestli já na to vůbec mám... :-( už se těším na září až bude alespoň jeden ve škole..!
Jinak jsme byli dneska někdy od jedenácti asi do dvou ve městě, šli jsme přes centrum a hlavní nákupní třídu či co do knihovny a mám už aj svou kartičku. Akorát jsem si tam připadala jak debil, protože když jsem se registrovala u jednoho milého mladého chlapa, tak Sucheta stála u mě a vlastně mě nenachala skoro nic říct.. a když už mě nechala zrovna ve chvíli kdy jsem měla vyspelovat své příjmení, tak jsem si nebyla jistá jak se řekne "i" :-( takže jak u blbečků... taky mi ráno ukazovala jak mam žehlit!! No dobrá, u žehlení to ještě chápu, včera s tim luxem to bylo horší :D:D ale jako já blbec jsem žehlila nějaké malé džínové kalhoty a jak jsem se snažila narovnat kapsu, tak jsem se spálila na prstě... a Sucheta to neviděla, tak jsem dělala jako že nic, a teď mám na prstě asi cenťák a půl dlouhý červený flek a malý puchýř... Jo a taky... mám tu s sebou sandále s kterými nebyl v ČR nejmenší problém..a tady? Mám nad patou ze strany puchýřek jak se ten kus boty tře o mou nohu, ale fakt nechápu proč když mi to dřív nedělaly!!! :(
Prostě jsem nějaká zničená, achjo... no jednou to přijít muselo, ale že už třetí den..... :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat