pondělí 20. července 2009

Druhý "nepracovní" den

     Dneska jsem se vzbudila už nevím v kolik, protože jsem se potom vzbudila ještě asi 5x než jsem opravdu konečně vstala a došla si na malou :D nechtěla jsem totiž dělat hluk.. :D nakonec jsem se z postele vyhrabala v půl deváté, vyčistila si zuby jak správná holka a šla dolů. A čekalo mě přesně to, co jsem si myslela - otázka, co si dám k jídlu :D to bude jak s dědou - budu jim muset vysvětlit, že nemůžu jíst ihned po probuzení :) Šla jsem tedy do obýváku a tam byl HF se Sourishem a pouštěl mu DVD od mě - Krtečka :) jenže nemohl pochopit, že ta reklama na začátku prostě nejde přeskočit.. Tak mě tam s ním nakonec nechal a odešel, asi do své pracovny. On je fakt zvláštní, na jednu stranu věřím že je fajn, protože dětem se věnuje, směje se s nimi, mluví s nimi a je vidět že i s manželkou se mají rádi. Ale jinak je vlastně takový tichý, no nevim jak to popsat. Časem uvidíme.. Tak jsem tedy pustila toho krtečka (přeskočila jsem 1.díl Krtek a kalhotky, protože v něm se mluví :D) a koukali jsme spolu na Krtečka. Po tomto puštěném prvním díle přišel i Shravan. Občas tam někdo něco řekl česky, tak jsem se snažila překládat :) a malému se líbí naše citoslovce.. a hrozně se smál když Krteček říkal pápá a já mu říkala že to je bye bye, on tvrdil že volá na tatínka :-)) Do toho přišla HM za klukama že jim přinese snídani, tak jsem si i sama šla pro cornflakesy s mlékem, ale pozor, bez granka :( :D Během sezení v obýváku jsem byla od HM poučena, že se tam na koberce nechodí v botech.. a já se divila proč tam mají uprostřed takový vysoký měkoučký koberec/ček :D Když jsme dokoukali Krtečka, šla jsem za HM do kuchyně, tam mě odchytl HF ať mu přinesu netbook, tak jsem mu ho přinesla a ptala se HM jestli nechce s něčím pomoct, tak mi bylo řečeno, ať dnes ještě relaxuju, OK, šla jsem zpět za klukama do obýváku. Ti se mezitím koukali na nějakou kreslenou pohádku, tomu jsem i celkem rozuměla, mluvili v tom docela pomalu :)) No a pak přišel HF s mým netbookem a s, tradadadááá, internetem!! :D Tak jsem tam ještě chvíli byla aby se neřeklo a za chvíli pádila nahoru do pokoje :D Někdy v 11 jsem dostala kluky na starost, protože rodiče si jeli něco na chvilku zařídit. Tak jsem jen nahrávala fotky na net a kluci tu přede mnou stříhali pexeso. Pak jsme šli dolů že si daj něco dobrého a rodiče se vrátili. A to už jsme byli dohodnuté s HM, že v jednu se jede pryč. Tak jsem si jen vzala něco k jídlu a šla se převléci. Oni tu jedí celkem často a celkem dost, já jsem si třeba udělala dva tousty a HM mi ještě podala takový sladký bochánek (mimochodem na ten si dávají sýr!!) a těstoviny..no ty už jsem samozřejmě nesnědla! :D No a v jednu jsme jeli....
    ...až jsme dojeli do Ronfordu, bo tak nějak se ten ford jmenuje :D HF nás vysadil na parkovišti u vééélkého obchoďáku a my šli do Kids centra. Což je celkem dost velké místo na hraní, viz pár fotek na picasaweb.google.com/radunkaaa. Myslela jsem že to je jen pro děti, ale ne. Platí se jak za děti, tak za dospělé, ale nekoukala jsem kolik. Sucheta (HM) mi to totiž automaticky platila.. A šli jsme dovnitř a ve chvíli když mi Sucheta řekla ať jdu s klukama, tak jsem vykulila oči, ale pak jsem si všimla, že uvnitř té atrakce je více dospělých :)) no můžu vám říct, že jsem se dlouho takhle nespotila při hraní :D kluci mě fakt prohnali!! :) a bylli jsme tu 2 hodiny, možná 3, já se nekoukala. A po cestě odtamtud jsme se zastavili u okna kde je vidět na parkoviště, že budem hlídat kdy přijede HF. No a nakonec jsme šli ještě do mekáče který byl hned v té chodbě, no to bylo něco pro mě když mi HM přinesla cheeseburgera :D ale můžu vám říct, že u nás máme lepší ;) kluci měli Happy meals, ale nepochopila jsem, jakto, že z něj HM vytáhla jen hranolky a pití a hračku... no ale dobrá, buď to mají jinak, anebo kluci nic jiného nemůžou než hranolky.. (například HM je vegetariánka) Tam za náma přišel HF a po cestě odtamtud se stavoval v jedné restaraci od N (bohužel jsem název zapomněla) pro cosi v pytlíku a taky přinesl nějaké asi arašídy v koření, tak mi HM nabídla a varovala že je to trochu pálivé. Bylo, ale bylo to taky dobré, což se navzájem vykompenzovalo :-)) A to už jsme šli do auta, to jsem vám ani neřekla, že jsme jeli HM's autem Nisan Micra (nebo jak se to píše) a to si představte, jak v tom bobku já sedím vzadu uprostřed mezi dvěma dětskýma sedačkama :D ještě že Shravan má jen podprdelák (bez opěrky) :D ale bylo to fajn, páč po cestě tam jsem já měla svou ruku za Shravanovou hlavou (jako objetí) a po cestě zpátky takhle chytl on mě :) doma jsme byli chvíli v kuchyni a já si pak šla zase oddychnout do pokoje a chtěla jsem si s někým taky pokecat na skypeu :) asi jsme byli slyšet až dolu, HM se mě pak ptala jestli jsem mluvila přes skype :D no a to je tak nějak všechno, píšu dost podrobně, ale to, že jsem šla po chodbě a nakoukla na kluky do koupelny když se koupali, a že na mě dělali opičky vám snad psát nemusím :D
    Jen jsem se dozvěděla, že tenhle týden co bude jsou ještě oba doma (ale já už budu "v práci") a příští víkend (myslím) mi HM říkala, že mi dá nějaké hodiny řízení v autě :)) Ale co mě zarazilo, že až do konce srpna je doma HF. Za prvé nechápu proč tu tedy jsem (asi aby měl klid), ale hlavně jsem na to zvědavá, mam z něj prostě respekt.. :-/ vypadá rázně.. Jo ještě mi HM ukázala seznam co mi napsala co kluci můžou jíst, rozepsáno do sušenek, hlavních jídel apod. A řekla mi celkem důležitou věc, že Sourish může jíst všechno, ale Shravan má velkou alergii, že má ze špatného jídla exém - svědivou pokožku - a já se hned první den divila proč má tak suchý krk, až je mi ho líto když je to takový fajn kluk :(
    Tak jdu už asi spát, good night :)

4 komentáře:

  1. haha radko to s tim krteckem a papa me pobavilo, protoze tohle je ted presne co ted dela mala zmatena nekolikajazycnou vychovou ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Moni, to je pro mě čest, že si čteš moje články!! :-)) Já jsem teď ty tvoje pěkně dlouho nečetla, jsem pěkně ve skluzu :-/

    No ta tvá musí být snad zblblá ještě víc...mam pocit, že jsem v jednom z tvých článků četla, že na ní budete mluvit španělsky jako hlavním jazykem? Ale mluvíte na ní každý, předpokládám, i svým rodným jazykem? chudák....ale bude to Einstein :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Radu ja tvuj blog nasla teprve vcera musim ho postupne docist, mala uz zacala lip spat ;)) No ja na ni mluvim cesky, Roger arabsky, co mame pomocnicku doma nigerijku tak ta anglicky, no a my s Rogerem mezi sebou tu spanelstinu tak to bude babylon teda ;)) Ale ted rozumi asi nejvic cesky a ten zbytek snad dojde no ;))

    OdpovědětVymazat
  4. haha, to je vtipná představa :-)) tak přeju malé hodně štěstí... :D

    OdpovědětVymazat