úterý 21. července 2009

Má zkušenost s indickým a se zdejším jídlem

Zapomněla jsem vám napsat, že včera jsem dostala od HM cosi z Indie. Nejdřív takovou rolku (něco jako tortila) a v tom byly zabalené asi brambory s něčím zeleným (ne koření, něco většího). To bylo celkem dobré, ale nemohla bych toho jíst asi víc najednou, ono to aj trochu pálilo, ale tak zvláštně.. No a pak jsem dostala takový malý kosočtverec, že je to prý jejich sladkost, má to fakt tak maximálně 2x2 cm, ale můžu vám říct, že po tom co jsem snědla půlku, jsem to musela nenápadně vyhodit!! Moc sladké, divně sladké!! :D
Ale dneska jsem měla dobré indické jídlo. Vypadalo to jako bramborová kaše s něčím, jako placatá žlutá čočka. Ale prý to bylo rýžové plus něco to placaté. A to bylo dobré ;) a nepálilo to, samozřejmě :D
No ale nejvtipnější byl dnešní večer... včera jsem si v Tescu koupila místní čínskou polévku, jak bychom řekli u nás v ČR. Ale připadala jsem si jak největší trotl, když jsem si vzala misku, nudle tam rozlámala a zalila je horkou vodou z konvice. V tu chvíli totiž přišla HM do kuchyně a divila se, že se to nemusí vařit? Tak jsem si přečetla návod a ejhle :D:D to totiž musíte v té vařící vodě asi 4 minuty vařit a přitom se ty nudle fakt zvětší (ne jako ty naše polévky) a chytnou tu chuť z toho koření :D:D   tak jsem se HM omluvila, že u nás se to prostě jen zalije a nechá vcucnout na talíři.. :D:D ale byly dobré, určitě si je znova koupím ;) stojí to cca 15 Kč a přitom to fakt zasytí :) Jo a co mě potěšilo, našla jsem tu balíček 5ti Kit Kat Chunky za cca 45 Kč, a to nejsou stejné tyčinky jako u nás! Teda jako jsou a chutnají stejně, ale mají víc čokolády, takže jsou vlastně jakoby trošku větší...no jsou dobré :D

Žádné komentáře:

Okomentovat