neděle 19. července 2009

První nepracovní den

    Po cestě autem jsem byla upozorněna, že mají návštěvu z Indie, která během pár dnů zase odjede. Tak jsem se obávala kdo to bude, ale jsou to dvě ženy a jeden muž, všichni mladí, ty slečny jsou sestřenice kluků. A kluci si stoupli do dveří a byli úžasní :) i když stydliví trochu. A já teda taky, trochu jsem se bála s nima mluvit aby si nemysleli kdo ví co špatného. Hlavně jsem hledala správné téma.. No a hned jsem dostala tousty a croissant a čaj S MLÉKEM (ale chutnal normálně, tak nevim no :D). Pak jsem sebrala odvahu a velkého (7 let) jsem se ptala jestli je pravda že ve škole hraje tenis a že má rád kreativní činnosti.. na to jsem viděla takové ty barevné těstoviny na polici, tak jsem se o tom zmínila a HM to hned sundala že to maj kluci rádi na navlékání. Tak jsme začali navlékat, u toho jsem zjistila že malý má rá oranžovou :) Poté jsem se odebrala do svého pokoje abych si vybalila. Není to tak malé jak jsem si myslela :) na šířku to je na postel a na délku asi 3,5 metru, nemám odhad. A když za mnou přišli kluci a poté i HM zeptat se jestli je všechno OK, tak jsem jim dala dárky pro ně (ptala jsem se jestli můžu teď). Děti byly nadšené, o inteligentní plastelínu se málem začaly hádat, černého Petra už Shravan zná od bývalé au-pair ale má jiného a pustil se do skládání dřevěné krychle. Malý si vzal pastelky a barvil, absolutně mimo obrázek, ale komu by to vadilo :D  Pak HM zavelela že mi dají pokoj zas a v tom jí malý poprosil že chce to triko na sebe (triko s krtečkem co mu koupila má mamka). No on v tom je tak kráásný a vůbec nevadí, že je mu trochu větší ještě. Stejně to měl přes své triko, ale byl v tom krásný :) No a já už jsem šla za chvíli za nimi dolu, vlastně asi do dětského pokoje už. Tam jsem byla nejdřív jen se Shravanem, on si totiž hned vzal ty jedny omalovánky o kterých jsem řekla, že jsou jen pro něj, protože v nich je matematika a počítal!! :) A pak přišel i Sourish a že chce hrát hru nějakou. Tak mi jí HM podala a hráli jsme si nakonec ale spíše s velkým. A bylo to v podstatě naše pexeso, akorát trochu jinak udělané..časem vyfotím :) No lítala jsem s klukama a když třeba malý zlobil, tak mu HM říkala že ho nebudu mít ráda, protože je to zlý chlapec :) Obědvat jsem s nima nechtěla, však jsem někdy ve dvanáct (tohoto času - o hodinu méně než v ČR) teprve snídala :D No a odpoledne, někdy po čtvrté, jsme jeli já s HM a klukama do muzea v jednom úžasném parku. Muzeum jsem neviděla celé, už zavírali, ale jistě se tam ještě podívám. A před ním byl nějaký archeologickýden pro děti, tak jsme s klukama lepili takové barevné kamínky na dřevěnou destičku. A poté jsme šli do parku. Odtamtud mám fotky a jsou na picasaweb.google.com/radunkaaa (a na facebooku) a na rajče je dávat nebudu!
    Doma se šli kluci mýt a já s HM jsme jely do Tesca nakoupit. Tak jsem si za její peníze mohla koupit něco co mám ráda, tak jsem si koupila cornflakesy, nějaké pečivo (jestli se tomu tak dá říct :D), banány, jogurty.. a říkala že příště tam půjdu sama a pořádně se tam porozhlédnu a vyberu si pomaleji.. :) A stavovaly jsme se na benzínce, no nepochopila jsem to, než můžete tankovat, musíte něco namačkat... :D
    No a pak večer už jsme nic nedělali asi, jen jsem se byla umýt a kluci si hráli s nějakou elektronickou knížkou (vypráví to příběh a vy musíte hledat různé věci na obrázku a tak) a my jsme pak s HF řešili ten internet v mym netbooku.. A nevyřešili, a to už jsem pak někdy v devět chytla smutnou a šla spát...ostatně sama HM mi řekla good night když mě viděla jak se tvářim :D (jsem byla fakt unavená)

Žádné komentáře:

Okomentovat