sobota 25. července 2009

jen tak podruhé

Tak nyní jsem absolvovala poučení, jak mám mýt kuchyň.. no překvapil mě jen odkapávač a sporák, a to ne stylem mytí (to je samozřejmě stejné jako známe my :D), ale tím, jak se to rozkládá. Odkapávač tu maj kovovej dvoupatrovej, a to jsem fakt netušila že se dá rozebrat. No a sporák maj plynový a při mytí musím vršet rozložit do poslední odnímatelné součástky :D ale dokonce jsem to složila zpátky :D co pro mě bude otrava bude mytí mikrovlnky a trouby, to nemám ráda ani u nás, ale zvyknu si, musím :)
    Jo jinak včera jsem si dělala sandwich, takovej co jsme si dělávali s tátou dokud jsme měli ten placatej toustovač na to. No a mother viděla jak si dávám máslo zvenčí, což není problém, to je tu normální, ale normálně mi k tomu přišla a většinu toho másla setřela a vrátila do krabičky!! :D Že prý děti můžou tolik másla, my ale ne!! :D to je omezování svobody výběru jídla :D:D no rozesmálo mě to :D
    Taky se kluci koupali ve vaně, jinak se sprchujou.. ale koupali se tam stejně až po tom, co se větší vysprchoval sám a malého jsem vyspršila já, ale kdybyste viděli tu vodu špinavou!! A hlavně tu vanu potom, no šla jsem to umýt ještě za mokra, dokud to na té vaně nezaschne, tak to jde samozřejmě krásně dolů. Ale ve čtvrtek jsem tu vanu drhla asi po 14ti dnech (možná víc?) co nebyla mytá a musela jsem to omývat na 3x jak to nešlo umýt!!! Jo a už jsem vám psala, že tu vana nemá sprchu??? :D:D:D jenom kohoutek, to jsem lapala po dechu když jsem to zjistila :D:D
    No a poslední bod co jsem vám asi zatím chtěla říct je to, že mi včera Sucheta přinesla papíry - jakousi dohodu mezi námi :) Prostě je to jako smlouva o práci, akorát zůstane mezi námi :) a poslední papír byl pro mě - výpis co mám za týden stihnout (což je dobré, páč už jsem si to chtěla sama sepsat), co nemám dělat (třeba jako pouštět děti do pokoje když zrovna žehlím), taky třeba že auto nemám povoleno používat pro soukromé účely, ale ono tady ani neni proč. Páč po Chelmsfordu se dá do centra chodit v pohodě pěšo (je to asi čtvrt hodinky) a do Londýna se to stejně vyplatí jet busem... :D
   Takže největší strach mi zůstal z toho jídla pro děti. Za prvé z toho, že mi malej furt bude dělat scény a nejíst a za druhé z toho, že teď mám maglajz co se kde vaří a co vlastně jim to můžu dávat... oni tu maj hrozně moc placatých jídel, jako my máme palačinky, tak oni tu maj chappati (jediné co si pamatuju jménem) a ještě další asi 3 jiné placky... Já si tu zamilovala ten jejich medium toast chleba a taky pita chleba. Jo mimochodem, když dětem dělám toast nebo sendvič, tak musím odkrojit okraje...takže z toho sendviče zbyde tak půlka :D a ty okraje pak mám nakrájet na malé kousky a hodit na zahradu ptákům, ale ty toastové okraje radši sama snim :D doufám, že si ti ptáci nepřijdou žalovat :D
    No a dneska je sobota a já mám před sebou dva dny volna a netuším co budu dělat... dneska se chci teda podívat do centra, je tu krásně slunečno (vy prý snad máte déšť?), tak proč to nevyužít..jen mě mrzí, že budu sama no :-/ tak pa pa

Žádné komentáře:

Okomentovat