pátek 24. července 2009

jen tak :)

Tak s tou Kit Kat Chunky jsem měla pravdu, dneska jsem se na to koukala a tady ta tyčinka má 50g a u nás v ČR myslím pouze 44 g :D:D  takže je opravdu větší ;)
    Taky jsem dneska dostala chuť zajet zítra či v neděli do Londýna, zjistila jsem, že tam mám blízkou kamarádku, ale asi na to ještě nemám sílu. Asi až příští víkend, no uvidíme, stejně jsem ještě nedostala kapesné...
    Včera jsem se přistihla, že začínám mluvit jejich tónama!! Jezdím hlasem nahoru, a to, co je v ČR ječení (prostě ten hlásek nahoře, nevím jak to nazvat), tak tady je to normální. A fakt se těch kluků začínám ptát těma jejich tónama hlasu :D

    A jinak mě dost štve a mrzí, že na ty mé články nereagujete nikde!! Víte co mi to dá práce než něco napíšu? A jakou pak mám radost že jsem vám zas něco vykecala? Ale ta radost mě právě už docela opouští..no naštěstí se mi dneska ozvala třeba aspoň Terka jako nováček, tak mi to zvedlo náladu a utvrdilo, že mám dále psát.. Můžete psát dolu pod články v deníčku, do knihy návštěv, či na mail, nebo já nevim? Nebo klidně mně soukromě jen na skype/icq?! Sice je tu návštěvnost den ode dne větší, ale já vůbec nevím, jestli si to tu čtou ti lidi, u kterých bych to chtěla a čekala nejvíc? A navíc jsem z rodiny mluvila vlastně jen s Milu a psala se ségrama a jinak vůbec nevím, jestli někoho zajímám....takhle to totiž vypadá že vlastně ne :( To vás mám prosit? :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat