středa 29. července 2009

"Odjezd" návštěvy

    Dneska sem nemám co psát, vše bylo v normálu.
    Jen jak jsem psala, že ty sestřenice s manželem pojedou zpět do Indie...Gori tu zůstává až buď do konce srpna bo září, já si nemůžu vzpomenout jestli mi Sucheta říkala August nebo September :( :D Ale prý snad bude chodit do města a jezdit do Londýna, tak snad mi tu tu mou výchovu, která mě včera nadchla nebude kazit..páč když tu je, tak za ní ten starší často chodí a ten malý samozřejmě taky, protože se hrozně opičí po tom starším! Fakt dělá to samé..
    Jinak, dneska jsem si dělala pudink co mám od maminky z ČR a Sucheta to viděla a povídala že to vypadá dobře, tak jsem jí dala ochutnat tak říkala, že by to hlavně staršímu chutnalo :) tak jsem jim nechala na zítra, ale nevím, jestli jim to bude chutnat aj studené... No ale jestli jo, tak maj stejně smůlu, já mám asi jen 3 pytlíčky :D Jo a taky mi dneska Sucheta koupila Nesquik instantní kakao, ale není to vůbec ono... :( Granko je prostě granko :(
    A teď se mi stala suprová věc...  jsem se šla zeptat Suchety, jestli se můžu teď večer osprchovat ještě, když už děcka spí.. a ptala jsem se asi Can I take a shower now or at morning? (sice to je s chybama, ale tady to prostě nikomu nevadí :) ) a ona povídá že you can now a já now? Ok, so, good morning :D:D:D:D místo good night (dobrou noc) jsem jim popřála dobré ráno, tak hlavně Gori chytla výtlem :D
    Jooo, takhle to dopadá, když vlastně vůbec nechcete nic napsat.. protože jsem si vzpomněla na další.. dneska už večer, když jsem měla volno, tak za mnou přiběhli kluci s takovýma papírovýma napodobeninama bonbónů a ať si jeden vyberu.. tak jsem si vybrala růžový s motýlkama, jsou totiž hezcí :) no a pak mi kluci řekli šokující zprávu, ať to otevřu, že v tom něco je :D ale nejdřív jsem pomáhala malému to otevřít, a to tím stylem, že jsem chytla jeden konec a on tahal za druhý a ono to v takovém tom "zavázaném úzkém cosi" křuplo (podobný zvuk jak bouchací kulička) a otevřelo se :D a vypadly na něj hodinky s takovou hrou uvnitř místo ciferníku, vtip natisklý na papírku a žlutý papír.. později jsem zjistila, že to je papírová koruna, a ta ještě s tím vtipem jsou v každém tom bonbonu.. No každopádně z mého růžového bonbonu vypadly jen pastelky :( ale jak to viděl starší, tak mi hned strčil jeho růžový náramek jestli to nechci vyměnit! A taky jo!! :D:D ihned! A ještě jsem se ho ptala, jestli je to fakt jen moje, je celkem hezký totiž, i když dětský :) A Gori mě pak viděla s tou korunou na hlavě a smála se....dobrá to žena.. :D teda pro představu je jí 23 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat