pondělí 27. července 2009

Bad day

    Tak jsem vám chtěla napsat až souhrn za dva dny, ale to se prostě nedá... Musím říct, že dneska jsem měla velice špatný den! Brečela jsem přímo na place, nebo jak to říct... Jak jsem psala, že se bojím té snídaně..mé obavy byly oprávněné! Navíc šel ráno s dětmi z pokoje táta, takže malej furt lezl za ním.. No a nejdřív jsem vůbec hledala toast chleba protože ten kluků došel a já viděla jen černý.. koukal se do lednice i ten manžel té sestřenice (to jméno si nepamatuju, je dlouhé) a taky nic neviděla.. až nakonec se byl snad táta zeptat mámy nahoru (a to jsem si už myslela že je ona v práci) a když se vrátil, ten chleba (zbytek) vytáhl zezadu z ledničky..takže jsem si přišla neschopně, že ani nevidim.. no ale tak jsem staršímu udělala toast, protože malý ještě nic nechtěl.. Pak mi teda bylo tátou řečeno, ať mu udělám toast, ale ať ho nekrájím a nechám ho vcelku.. a do toho došel apple juice a děti jinej krabicovej nepijou!! No ale tak džus jsme mu dali capri sone a nejdřív jedl ten toast...no párkrát si kousl a pak zase začal že nechce a že to nebude.... asi se budu jednou divit až tu snídani fakt sní bez řečí!! No ale to se mnou v obýváku byli všichni tři z návštěvy a ty holky to s ním prostě uměj, už to maj odkoukaný a prostě ho znaj, vždyť je to rodina.. No a ta jedna (Didi) se ho zeptala, jestli bude jíst cereálie.. tak prý že jo, tak jsem mu udělala cornflakesy s mlékem a trochou cukru, ano, čtete správně, takhle on ty obyčejné cornflakesy jí. A v pohodě to jedl, až najednou se sekl a začal zase kňučet a cosi do toho říkal za slovo že to chce. No já prostě nevěděla co. Tak jsem mu říkala že mu nerozumím, to na mě ale furt kňučel, tak se ho hned holky ptaly co chce a to slovo bylo squares. No ale já prostě nevěděla co má na mysli!! Tak Gori vstala a šla mi to ukázat a oni to jsou cereální čtverečky co tu maj.. no ale věřte nebo ne, já se z toho rozbrečela, sice až v kuchyni kde se mnmou byla jen Gori, ale pak mě viděl i Shravan. A ten mě s Gori uklidňovali, že Gori mu ze začátku taky vůbec nerozuměla a že Shravan mi to kdykoli přeloží. Ale já furt v hlavě slyšela tu kňučení jak něco chce... a taky mi přišlo nechutný, jak prostě Sourish zakňučí a všichni hned podle něj skáčou. Já když to srovnám třeba s táborem...nechceš jíst tak nechtěj, ale do svačiny nic nedostaneš, tak si to rozmysli!... Achjo. Někdy kolem desáté slezla mamina že jede do práce, táta jel s ní, no tohle zatím moc nechápu. A navíc mě vlastně ani nepozdravila, ani na mě nepromluvila, tak nevim jestli měla jen blbou náladu či co.. no a malej jim kňučel u dveří ať nejezděj pryč a kdo pro něj přispěchal, samozřejmě Gori. já jen stála ve dveřích mezi kuchyní a chodbou a koukala... Pak jsem byla chvíli s nima všema v obýváku a pak jsem se sestřenic zeptala jestli můžu jít žehlit když jsou kluci v pohodě, ať mě kdykoli zavolají... hmm, dopadlo to tak, že jsem žehlila asi hodinu a půl a mezitim se jich asi 3x ptala jestli je vše ok, že nemusí hlídat..no říkaly mi že to je v pohodě, tak jsem si to tu prostě dožehlila všechno, až asi na troje HF kalhoty, páč už jsem nenašla žádná ramínka kam je můžu pověsit.. A když jsem konečně slezla dolů, tak už kluci dokonce obědvali... Pak jsem s nima byla já na zahradě, pak do toho přijel father.. ten mi pak říkal že zase pojede a vrátí se asi v šest. No když odjel, tak jsme tu začaly všechny tři odpadávat, mě do toho začala bolet hlava, ale tak divně zezadu na zátylku a za chvíli mi začalo být i divně, v břiše se mi to nějak kutálí. Tak já nevim co se děje prostě. Ale jedno vím jistě, z toho dneška jsem naprosto zničená. Jsem tu vlastně ani nemusela být až na to žehlení, ony by si holky poradily.. a doufám, že to rodičům všechno řeknou.. a myslím, že to s tim že jsem brečela určitě. A kdo ví, co si o mně Sucheta pomyslí... :-( Na jednu stranu jsou fakt fajn, obzvlášť ta Gori, ale na druhou stranu už bych chtěla aby fakt odjeli.. a taky aby rodiče nebyli doma!! A hlavně aby už bylo září abych měla víc času. Páč jsem vlastně jakoby pracovala od půl deváté asi a asi do půl sedmé, to je hrozný!! A nebýt tu těch příbuzných, tak kdy bych asi tak vyžehlila?? To ale Suchetě asi pak řeknu, že nevím kdy mám dělat domácí práce když mám pořád hlídat, páč to nechci dělat ve svém volnu!! Už takhle jsem s děckama fakt celý den, a to že tu jsou na ně se mnou holky do toho nepočítám, prostě já musím být ve střehu, i když jsem třeba dneska byla fakt skoro zbytečná, jestli mě chápete jak to s tím být ve střehu myslím. No a vlastně rodiče přijeli až někdy po sedmý, to mi řekla Gori ať už si vezmu volno. Achjo, to vůbec není dobré tohle :( a koukám do sebe do zrcadla, mám červené tváře... Jako nevim, včera jsem si z toho dělaly s holkama v Londýně srandu, ale aj mě napadlo, abych neměla tu swine flu!...
Hrozně moc mi tu chybí někdo, koho bych mohla obejmout, přitulit se a brečet...

20:18 * opravuji se, rodiče ještě nepřijeli, máma je stále v práci! Tak ani nechápu jejich systém práce.. Děti jsou s Gori v pokoji a Didi s manželem šli do Tesca. Už je mi trochu líp... a taky jsem si vzpomněla, že jsem si tu dneska zamilovala Pringless brambůrky jestli si je pamatujete, taky jsme je měli, ale ty hle jsou s něčím a s cibulí a jsou prostě delicious :)
20:45 * byla jsem s nima v pokoji a povídali jsme si s Gori i s Shravanem.. je to fakt fajn holka :) a řekla mi, že si je jistá, že o vánocích už budu umět anglicky plynule :D teď se jdu osprchovat než půjdou děti spát :)

Žádné komentáře:

Okomentovat