pátek 31. července 2009

Pátek, poslední den v týdnu

    Tak vám to dneska bylo takové zvláštní...vlastně už od rána, bylo devět hodin a děcka jsem neslyšela křičet... Tak jsem si šla dát dolu nesquika (achjo, zlaté granko, jako fakt!). No a v tom mi přišel starší povědět, že mama řekla, že dneska budou mít k snídani cereálie.. Tak jsem se jich jen zeptala jaký chtěj (mají tu nakoupeny asi 5 druhů) a šla jim to připravit. A jako obvykle, malej nechtěl jíst, i když se teda chvíli držel.. a vlastně ve chvíli, kdy od jídla vstal že si jde hrát, tak přišla mother a vynadala mu, takže měl smůlu.. tak jsem ho pak musela krmit, sám to prostě jíst nechtěl. No a pak seděli u tv (tady maj dospělácký a dětský programy, takže si můžou pustit kdykoli pohádku, pokud jim to dovolíme), tak jsem toho využila a šla pucovat kuchyň... No to bych vůbec nevěřila, že zrovna v téhle kuchyni najdu tolik špíny!! Ale teda může za to hlavně digestoř (bo jak se píše), páč ta byla sice skoro čistá zepředu, ale spodek (nad sporákem) byl samozřejmě samá mastnota a kdyby jste viděli a dokonce i cítili, když jsem pak odmašťovala ty boky!!! No fakt to bylo nechutné! A na dlaždičkách mezi sporákem a digestoří bylo vidět, že byly čištěny jen těma jejich dezinfekčníma ubrouskama, protože když jsem na to vzala odmašťovací cif, tak se z béžové stala taková hezká barva do žluta :D A dokonce i kuchyňská linka díky cifu trochu zesvětlala, ale to jsem jí musela chvíli drhnout... A pak byly ještě hodně špinavé takové ty tyčky co drží buď ručníky nebo třeba folie, kuchyňské utěrky.. No prostě jak jsem viděla že je co čistit, tak mi to dělalo radost tu špínu ničit a vyžívala jsem se v tom :) No a pak jsem vysála celý spodek (prostě nechápu, že se ta kuchyň a chodba nevytírá?! Nebo o tom zatím nevím..) a šla umýt dolní záchod, to už byla maličkost :) Pak za mnou přišla mother, a to jsem se bála že je něco špatně, páč vlastně celou dobu jí děcka otravovala v ložnici při práci či čem, u tv samozřejmě moc dlouho neposeděli.. No ale jen mi chtěla něco vysvětlit o tom když jdou a nejdou do práce, ale musím říct, že jsem jí asi poprvé vůbec nerozuměla, co tím chtěl básník říci.. jako jakžtakž jsem si to přeložila, ale vůbec jsem nechápala, co to má společného se mnou, čím mě ta informace má obohatit...no prostě jsem nechápala :D a připadala jsem si jak debil, ale ona jen řekla že mi to řekne později znova :)
No a pak to tak nějak začalo, když jsem dopucovala, neměla jsem co dělat, protože děcka byla stále v té ložnici a mně bylo blbé tam lézt.. Tak jsem si udělala něco málo k jídlu, nějak jsem spíš byla tím úklidem umordovaná než unavená a šla jsem si sednou na chvíli na zahradu, bylo krásně slunečno.. Ale to mi dlouho nevydrželo, navíc přišel domů i father a ten po chvíli taky šel do ložnice (mezitím se mě zeptal, jestli je vše ok, čímž mě potěšil :) ) a já tam fakt nechtěla chodit.. Tak jsem tak courala po baráku, chvíli ležela u sebe na posteli..pak jsem to už nevydržela a vlezla tam, Siya tam zrovna nebyl, ale na zemi byly prázdné misky od jídla (malej měl dětskou malou pizzu a velkej ani nevim co), tak jsem to odnesla a umyla a zas nevěděla co by.. Jo a mimochodem, děcka tam byla asi ne úplně dobrovolně, něco provedly, mother se moc netvářila.. No a pak jsem jen slyšela že mother odchází a pak šel father spát (byl po noční), tak jsme s Gori (mimochodem, správně se píše Gauri) děti spacifikovaly dolů a aby byly potichu..pokud možno..spíš nemožno :D no pak jsem se jich ptala někdy ve 3 co chtěj k jídlu jako ke sváče, páč oběd přece měli v ložnici.. a malej že nechce nic a velkej chipsy..hmm.. tak jsem malému vnutila jeho oblíbenou sušenku s čokoládou (něco jako naše polomáčenka, ale tlustší), a tu nakonec snědl a dokonce 2. A velkej si taky jednu dal. Pak to bylo takový všechno v normálu jako každej den, jen se mi pak najednou malej ztratil a za ním běžel samozřejmě i velkej.. no a byli nahoře u táty v ložnici...sice byl vzhůru, ale já nevěděla jestli ho třeba právě nevzbudili..tak jsem se tak s obavama postavila do dveří a on mi povídá co se stalo, co bych chtěla a já povídám že nic, že se chci jen zeptat, jestli není problém, že tam u něj děti jsou a on na to že ne, že je to v pohodě a že děkuje!! Fakt mě těší čím dál víc :)
Tak jsem mu řekla že kdyby něco tak jsem u sebe a necham otevřený dveře a za chvilku na to přišla domů mother, jen nechala v chodbě tři tašky s nákupem a když slyšela, že děcka se na ní chystají vrhnout, tak zdrhla do pracovny :D no ale Siya za ní potřeboval, zrovna někdo telefonoval a něco chtěl.. Tak jsem byla s klukama vedle v jejich play roomu, odnesla jsem ty tašky.. aj jsem se bála ty věci vyndat abych to neudělala špatně :D No a HM i HF spolu byli docela dlouho v tý pracovně a povídali.. pak už tam byla mother sama.. a pak za ní přišly děti.. no a pak jsem jen slyšel, jak se ptala staršího co měli k jídlu a ten jí řekl o těch čipsech a sušenkách..a mother za mnou přišla co děti jedli k obědu?? A já no "a to ta pizza nebyl oběd??? Oou!", s čímž mother fakt asi nepočítala, řekla že to teda nebyl a že malej tu pizzu ani celou nesnědl a že teda neměli oběd a budou ho mít teď v pět a odcházela nahoru a zavřela se v ložnici... No, takže já z toho byla pěkně vyjevená, to mi děti teda neřekly že neměly oběd a ani Gori třeba nic neřekla, dle mého to taky netušila.. takže jsme se vlastně všichni tři (já, Gori a hlavně father) začali starat co si daj děti k obědu.. :D No prostě jsme jim dali jídlo, pak si hráli, no malý byl na Gorininém notebooku a hrál hru, tak jsem tam byla vlastně zas nadbytečná..no ale snažila jsem se vypadat hrozně důležitě :( :) A pak se nás s Gori táta ptal jestli jsme jedly a nechcem jíst a nakonec i přes naše ne nám nandal trochu na talíř. Naštěstí pro mě trochu, Gori tohle normálně jí, ale představte si Radunku, jak papká jakousi směs zeleniny připravenou s nějakou omáčkou na pánvi.. no vyjedla jsem z toho jen cibuli (a aj to byl výkon), to jedno zelené není ani zelenina ale nějaké jejich koření, to už mi kdysi mother ukazovala..no tak jsem chvíli sbírala odvahu na to, říct HF, že to pro mě není moc dobré..on mi přece jednou řekl, že když něco nechci, ať to řeknu rovnou.. Tak jsem se nadechla a říkám že moc děkuju, ale že to zelené pro mě není dobré, že jsem snědla jen cibuli - a ouha, ona tam jeden kus zůstal, taková ta "slupka" z cibule :D No ale on říkal že dobrý, že v pohodě a ať to teda hodím do koše, že se nic neděje :D
No a pak už jsem fakt začínala být unavená, ale dneska se ten čas neuvěřitelně vlekl, bylo teprv šest! Ale naštěstí se father dětí zeptal jestli se nechtěj jít sprchovat..no nechtěli, ale velký po chvíli šel a malého jsem po chvíli taky ukecala :D No a on odběhl nahoru už, já to tam dole po něm ještě uklízela a když jsem přišla nahoru, velký už byl ve sprše a malý byl v ložnici a father ho slíkal a když mě viděl, tak mu řekl že už jsem taky připravená a mně řekl, jestli ho vykoupu ve své (?? to je ta hlavní koupelna na chodbě, ale je fakt, že nebýt Gori, tak oni mají své koupelny v pokojích) koupelně, tak jsem řekla že není problém, do té koupelny jsem přenesla dětský sprcháč a malého ručník a šla oboum klukům připravit spodní prádlo a pyžama - nevím jestli jsem vám už psala, že mají každý večer čisté pyžamo?? Maj pravé z Indie a je to jen taková látková košile s ruzným vzorem a bílé kalhoty, vlastně se mi fakt i líbí, hlavně to jedno tak krásně modré co má mother.. :) a když jsem se vrátila, tak ručník i sprcháč nikde (!) a malej byl v koupelně s HF v jejich ložnici!! A to mi nic neřekl, takže já byla pěkně zmatená. Tak jsem šla do koupelny za starším, ten už zrovna končil.. a já na něj tak koukala a říkám mu že malej se koupe s tátou a nakonec ze mě vylezlo, že jsem smutná.. a on že proč, a to už jsem se rozbrečela.. sedla jsem si tam na zem a říkala mu, že jsem nevěděla že neměli oběd, načež mě on uklidňoval že někdy oběd ani nemívá, tak jsem říkala ještě že nevím, jestli na mě není mother naštvaná, že jsem z toho prostě zmatená.. a on jen tak stál obalený ručníkem a uklidňoval mě, tak jsem si ho chudáka přitáhla do klína a chvíli jsem mu brečela na rameni.. :-( ale nakonec mě on nějak rozesmál, takže jsem se po chvilce uklidnila. Dočasně.. On si pak zavolal Gori aby ho namazala (proč ne já?? jestli mě chtěl nechat být když jsem byla smutná, nevím) a malý byl pořád s HF.. no a pak nakonec přišel i father s ním a šel ho mazat on.. tak jsem chvilku koukala, chvilku stála na chodbě a koukala přes zábradlí dolu a nakonec jsem prostě zalezla k sobě s pootevřenýma dveřma abych kdyžtak slyšela nějaký pokyn a zapla jsem si noťas.. a prostě jsem nechápala..
A do toho přišla mother roztřídit mi prádlo co mám žehlit a co ne, tak jsem se prostě zeptala, co se děje, že nic nechápu, že jsem netušila že neměli oběd....tak mi vysvětlila, že to absolutně není nic kvůli mně, že to se mnou nemá nic společného, že to je kvůli práci.. že vlastně chtěla abych přijela 18., páč měla od 24. začít pracovat a že teď, když teda tam chce chodit, tak oni jí tam ještě týden (asi ještě ten příští) nechtěj nebo co, a že má prostě starosti a já tu ubrečená a ona měla též skelnaté oči, ale teda nebrečela. Naopak mluvila velice příjemně, usmívala se a že se mnou je to naprosto v pořádku, že o děti se starám moc dobře a všichni jsou se mnou spokojení, to navázala na ten rozhovor ráno jak jsem jí nepochopila, nakonec mi teda řekla, že děti jsou přednější a že když cítím že nezvládám třeba psychicky nebo aj fyzicky, tak ať se na nějakou práci jako úklid vyprdnu, ale hlavně o děti ať se jí postarám, že ty jsou nejdůležitější a tak, a že jsem dobrá holka ale musím být silná, ale že občas má prostě každý své slabé chvíle (což mi dala za příklad že na mě možná někdy vyštěkne) a o víkendu ať relaxuju jak chci, poslechem hudby, že můžu jít do kina (haha :D)...byl to dobrý rozhovor, nemůžu vám tu psát každou větu že.. no a nakonec mi podala kapesníky co tu mám v takové té krabičce (jak jich je asi 60), tak jsem se začala smát a povídala mi, ať nebrečím a nejsem smutná, tak jsem jí říkala  že ale ona taky nesmí být, a to s úsměvem odcházela :)
A pak už jsem si jen byla dolů dát něco k jídlu a ona zrovna klukům dělala véču - bílou rýži a vytrhla mi trn z paty, zeptala se mě, jestli chci dojíst zbytek té žluté rýže (to je to, jak jsem psala, že to chutná jak bramborová kaše s nějakou kukuřicí) a dala jsem si Nesquika a to se mě starší ptal co to je, že to vypadá perfektně (on má vůbec celkově úplně stejné chutě jako já, vše co jí on, až teda na ten bílý jogurt, tak já jím taky :D), tak HM že mu to udělá na ochutnání..ona to taky neznala, jen podle názvu, ale právě ještě v Tescu se mě ptala jestli je to dobré pro děti (její) a jak se to pije, jestli studené či teplé.. No a ještě jsem přemýšlela že se půjdu provětrat ven, ale nakonec jsem se na to vyprdla a teď už je půl desáté a já začínám mít zas hlad :D Tady to je jak tábor, jí se tu často :D páč já jím vždycky s klukama ;)
    No a to je tak vše... jen chci ještě zaurgovat kvůli tomu jídlu, nikdo jste mi nic nenapsal! :-/ :D

Žádné komentáře:

Okomentovat