středa 22. července 2009

Už dobré :)

  Tak po tom, co jsem si na netu postěžovala, už mi bylo líp. On ten splín asi vzniknul aj z toho, že jak jsem byla unavená a dostala jsem volno, že děti automaticky šly za tou návštěvou. A je samozřejmé že se se svými sestřenicemi znají a návíc spolu mluví bez problémů... a já z toho byla prostě smutná.. :( pak jsem nějak byla dole když už jsme tam byli všichni, děti sice byli stále s tou jednou sestřenicí (mimochodem super holka) ale už mi to tolik nevadilo. Pak si mě zavolal Siya a potřeboval vyrovnat šanony a knihy z jedný skřině v pracovně, páč jí potřeboval posunout.. tak jsem mu pomáhala a sice jsem si nejdřív připadala hrozně blbě, páč mi říkal kam přesně to mám položit a jak (!!!), ale i tak to bylo fajn. A když jsme to pak dávali zpátky, tak už to bylo lepší. A myslím, že jsem si šplhla, když jsem něco odnášela do garáže a pak jsem se po chvíli vrátila a ptala se ho, jestli chce ještě s něčím pomoct :) on už ale dělal něco jiného, tak mi jen poděkoval :) no a tak jsem chvíli koukala na děcka s tou sestřenicí a sama jsem se nabídla jestli můžu vyluxovat nahoře (dole to vyluxovala HM včera, jak mi ukazovala jak se luxuje). Tak jsem šla a u toho jsem si tak nějak uvědomila že už mi je líp :) A když jsem pak místo koupání malého Sourishe (vykoupala ho sestřenice) musela pozorovat HM při mytí koupelny, abych věděla JAK UMÝT KOUPELNU, tak už jsem se tomu jen smála!!! :D:D Kord když mají Cilit bang jako já doma a záchod s kdejakou "kachnou" umí umýt každý a zrcadlo též.. Navíc jsem si přece jezdila přivydělávat k té jedné rodince a uklízela jsem jim tam a ti tu koupelnu měli jako prase pokaždé, když jsem tam přijela.. :D:D akorát co mě zaujalo, že podlahu mám umývat-utírat takovými vlhčenými ubrousky, speciálně dělanými do koupelny..no koupelny tu jsou malé, ale i tak.. no tím líp pro mě, nesnášim vytírání :D:D   Taky jsem se učila vynášet odpadky ze všech košů a pozor, tady je koš v každém pokoji včetně chodby!! :D a zrovna jsem i vyvážela popelnici a papír a plast. To tady maj rozdělené po týdnech kdy se vyváží jaký odpad (ten smíšený se ale vyváží normálně každou středu ;)). No a vlastně potom už jsem dostala volno, a to přitom ještě ani děti nevečeřely..no ne že by mi to vadilo :) ale jak už jsem byla v té dobré náladě, tak jsem stejně zůstala s nima dole, byli tam i ty sestřenice s chlapem.. se mi líbí jak konverzují, anglicky rychle tak jim rozumím tak každé 3. slovo a navíc to prokládají tou svou hindštinou či čím :D:D no ale pěkně jsem si nahrála že jsem tam zůstala!! Protože já jsem byla fakt plná (ale nevim z čeho :D) ale jak byl čas večeře, tak oni si něco dělali a dali mi taky, nejdřív něco mořského - taková kulatá oranžová skoro-placka, to máme v ČR určitě taky ale já to nikdy nejedla, tak nevim co to je. To bylo celkem dobrý, ale nesměla jsem myslet na to že to bylo živý a že to křupe.. no a pak jsem měla takový dvě kuličky o kterých jsem věděla, že uvnitř je špenát.. No toho jsem se hrozně bála, ale nakonec mi to bylo fakt blbý tam nad tím jen tak sedět tak jsem se do toho zakousla a....ono to chutnalo jak krokety s příchutí :D:D takže dobré :) chtěli mi přidat, ale já právě řekla že nechci.. a do toho HM zase ať si udělám něco k večeři, tak jsem jen pokrčila rameny, navíc mi do toho HF ukazoval nějaké jejich koření s kterým si malý Sourish hrál, a prý ať to ochutnám že to je ginger - takže asi zázvor, ale byla to taková šedá hrudka se zvláštní příchutí, tak nevim no. No a po tom mi hned máma přinesla zas tu "tortilu" co už jsem jednou dostala, jak byly vevnitř brambory s něčím zeleným. No tak teď v tom taky byly brambory, ale s jiným zeleným, takové dutinky to byly, trochu to pálio a bylo to pro mě bléé a navíc to křupalo...no dvakrát jsem si kousla a děkovala jsem si, že jsem si přinesla vodu a můžu to zapít...no a když se mě HM zeptala jestli mi to nechutná, tak jsem jí řekla že je to pálivé, s čímž ona souhlasila :D tak mi z toho ty brambory s něčím vyndala a nechala mi pouze tu placku, tak jsem si myslela jak mám vyhráno....omyl!! :D:D mi řekla ať si na to něco namažu, tak jsem se zeptala jestli to je dobrý s kečupem, tak říkala že si to nemyslí a vyndala mi nějakou jejich pomazánku......no....nic moc no :D:D ještě že jsem byla fakt plná, chvíli jsem čekala (to se ptala proč nejím, tak jsem řekla pravdu že musím počkat páč jsem plná), kus jsem snědla a necelou půlku už jsem fakt nemohla - ale právě proto, že jsem byla plná! Tak jsem jí to řekla a daly jsme to do krabičky na zítra :D:D No dneska jsem si fakt ten večer užila :D ale jako fakt to bylo fajn :) ona mi i říkala že jich tam bylo hodně v kuchyni (všichni až na to starší dítě) a já jí říkala, že jsem tam právě zůstala schválně, že se mi ten shon líbí a že je ráda poslouchám :)  No a teď jsem se koupala, chtěla jsem umýt tuhle hlavní koupelnu nahoře (no hlavní, ona je vlastně moje a pro tu návštěvu, páč děti i rodiče maj v pokoji svojí! ale malej se meje pouze v týhle a když chtěj do vany, tak ta je taky jen tady), ale když HM myla tu dětskou, tak vyhodila houbu že mi dá novou..takže smůla, nechám to na zítra.. No a po koupání jsem si šla dolu pro zbytek hroznového vína a teď tu sedím a píšu :) a pustila jsem si Fontánu pre Zuzanu 2 - s Haberou :) tak mě nechte se kochat...."Máme dierku, máme dierku!!" :D:D
Jo a ještě jsem chtěla jednu zajímavost... Mám tu jeden hrníček a jeden plastový "hrnek" jen můj....a ten plastový je z Mc Donaldu a jsou na něm postavy z Mickey Mouse a jsou to takový ty měnící se obrázky...a tak jsem to jednou tak pozorovala a najednou vidím Made in Czech Republic!!!! Tak jsem to hned říkala HM, a ta se jen usmála a že je to z mekáče no.. no nevim proč, ale přijde mi to dost dobré ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat