úterý 28. července 2009

Good day

    Čoveče, ty mé dny tady jsou asi jako anglické počasí :D jo mimochodem, to je fakt pravda o tom počasí, tady svítí sluníčko, pak spadne pár kapek a za minutu je zas po všem.. :D:D
    No řeknu vám, dneska byl dobrý den, fakt dobrý :) Ráno jsem slezla dolů dřív než kluci, nasnídala se dřív.. klukům pak dala k snídani cereálie, že jim to mamka dovolila (jinak můžou jen sandwich or toast). Někdy v půl jedenácté měli tedy toast (jindy to mívaj opačně) a Shravan se vydal na cestu s kamarádem a jeho rodinou, prostě někam na výlet jeli. Takže tu zůstal jen Sourish. No ale vzhledem k tomu, že byli oba rodiče a hlavně máma doma, tak zase kňučel..žádná novinka.. takže jsme u něj seděli fakt hodinu než ten toast sežvejkal..ale sežvejkal, mně by řekl že ho jíst nebude a vyprdl by se na mě.. u toho jsme si o tom s mámou nějak povídaly, jsem jí i říkala že včera jsem mu nerozumněla a že on mi prostě neřekne co chce, že jen kňučí.. tak mi říkala ať mu řeknu ať mi to jde ukázat a tak.. ale ona asi nějak nechápe (i když jsem jí to řekla), že jak se chová před ní, tak tak se přede mnou nechová..no někdy jo, abych nekřivdila :) no a pak jsem teda zalezla s ním do pokoje, jo ještě jsme se mezitím dohodli (i se Sourishem), že mu k obědu ohřeju fazole z plechovky s trochou kečupu.. no a v tom pokoji jsme si hráli, no musela jsem ho chvílema fakt zabavovat páč zas kňučel že chce mámu, a ta potřebovala klid páč pracovala na pc.. No a pak najednou přišla a že jestli je problém, že mě tu nechaj samotnou, že mladí jdou ještě naposled před odjezdem pryč (asi do Londýna) a oni do práce a že se vrátí tak v deset.. no tak jsem řekla že to zvládnu, of course :) navíc koukala tak omluvně, to se nedalo odmítnout :D vlastně mladí už byli pryč.. a oni teda taky odjeli.. to bylo nějak v půl jedný asi. A Sourish mi brečel v náručí že chce maminu, tak jsem musela vymýšlet jak ho přivést na jiné myšlenky..povedlo se :) No a někdy po jedné jsem mu šla udělat ten oběd, sobě jsem si udělala těstoviny taky s kečupem a pak jsme spolu tak spokojeně seděli a jedli a koukali na Toma a Jerryho, zrovna docela morbidní díl :D no a do toho volala máma jestli je všechno v pořádku... a že Shravan přijde ve tři hodiny, tak ať mu otevřu až zazvoní..no rada jak pro blbce :-/ :D ale byla spokojená že Sourish jí a že je vše v pohodě, ostatně já taky :) pak jsme si spolu hráli s takovým robotem co vyhazuje kolečka.. no a do toho pak přišel Shravan (jo a mezitím máma volala zase) a začalo kňučení..páč Shravan ho někdy schválně provokuje..takže mu ta kolečka bral a Sourish, i když je vůbec nepotřeboval všechny (hrál si jen asi se 3), tak samozřejmě chtěl i ty ukradené.... Myslela jsem, že s nima půjdu do parku, ale na Shravanovi bylo vidět, že mu není dobře, byl takový unavený už na pohled, smutné oči... do toho volala máma (volala fakt každou hodinu, až mě to štvalo taková kontrola!) a to jsem jim už někdy kolem páté dělala véču, malému žlutou rýži a velkému bílou, každý to má ohřáté s máslem a pak do toho trochu soli a hlavně ten "hořký" bílý jogurt!!! A mě nechápu za rýži s kečupem! :D No to se malý ještě vztekal že chce taky bílou rýži, tak jsem mu říkala že ta je jen pro slabochy, že já budu klidně jíst s ním žlutou, protože ta je pro velké a silné kluky. no zabralo to :D No a po véče jsem vzala malého alespoň na zahradu a velký mi ukázal bublifuk, což bylo fakt dost dobré! Malý byl zabaven! A oni tu maj i náhradní náplně, z kterých se ty bubliny tvoří fakt super, to je opak jarové vody!! :) takže jsme lítali po zahradě s bublinama :D pak ode mě dostali nanuka a už nevim co jsme dělali, podrobnosti si fakt nepamatuju už :( no a někdy kolem sedmé začal velký právě brečet že chce mámu!! Ale to vzniklo z toho jak sem pořád průběžně volala, protože jí chtěl samozřejmě pokaždý taky slyšet.. no tak jsem ho uklidňovala a pak se šel vysprchovat, to ho pak musím namazat kvůli tomu jeho exému, tak potom jsem vysprchovala malého a šli jsme zas dolů, velký dostal pár chipsů a malý jogurt - a snědl ho!!!! Aaaaleluja :D No a vlastně do toho máma volala ještě jednou a říkala mi, že velký může zůstat vzhůru a počkat na ně. Tak jsme pak v osm šli dát spát malého s tím, že velký tam s ním taky zůstane dokud neusne.. ale malý začal fňukat a chtěl abych tam taky zůstala.. takže jsme počkali až usne, no mezitím já tam fakt skoro usnula páč jsem taky ležela :D a pak jsme šli s velkým dolů, zahráli si Black Peter (vtipný název :D) a pak jsme leželi na koženém rozkládacím křesle a smáli se Shravanově výslovnosti český slovíček :D to je tak vtipný že by vás to ani nenapadlo, jsem říkala, že ho budu muset natočit :D a pak jsem sama sebe šokovala!! Páč jsem mu chtěla říct abecedu.. a normálně jsem říkala aá bé cé dé eé...až em en a místo o pé qé už jsem začala ou pí kjů :D:D no zarazilo mě to teda, ale musela jsem se tomu hrozně smát :D:D a pak jsem mu jí říkala ještě jednou aj s háčkama, a to jsem se musela fakt soustředit :D No a to jsme vlastně čekali na devátou hodinu, že mu mama do telefonu říkala, že přijdou před devátou.. no a oni nešli, tak jsme šli nahoru, že už půjde taky spát.. tak jsem si tu pak sedla k pc a že vám tohle napíšu a on do toho přišel, že nemůže usnout.. že prý někdy prostě nemůže usnout bez pusy od mámy :) tak jsem ho pustila ke mně do postele, já tu totiž sedím na zemi a netbooka mám na tom nočním stolku.. no a on asi do deseti (možná míň, měla jsem tu tmu tak nevím) usnul :D aj při klapání mých vzkazů na net ;) :D:D No a rodiče a aj mladí příbuzní přišli někdy v devět padesát cca, tak se máma ptala jestli to bylo ok a tak..a Shravana vzbudila, ten měl nejdřív šok z probuzení a koukal jak bubák, fakt asi nechápal co se děje ani kde je, tak si ho máma vzala a odnesla a už mi dala volno a že ráno nemusím vstávat tak brzo když jsem tu byla tak dlouho s nima.. no to mi je ale k prdu, páč já stejně vstanu nejpozdějc v půl deváté :( :D:D jo a ještě jsem jí stihla říct že si myslím, že je možná trochu nemocný.. páč celý den popotahuje jak ďas, občas zakašle, pčikne.. aj takovej teplej mi přišel, ale já horečku nepoznám jak jí sama nemívám... tak mu prý dá medicínu..
    No ale prostě oproti včerejšku naprosto otočka o 2000° :D byl to prostě super den.. a Didi a Gori mi to aj potvrdili, že to bylo tak super, protože jsem tu byla s nima sama a prostě museli poslouchat mně ;) bylo to fajn a jsem z toho happy, že vidím, že to prostě může být v pohodě! :) no jako na houpačce to tu bude ;)
    Ještě k té Didi teda, nejen že tedy zítra odjížděj.. ale zjistila jsem, že ona se nejmenuje Didi :D že to v hindštině znamená "starší sestra", proto jí kluci tak říkaj :D:D její pravé jméno je Angeli. A Gori je opravdu Gori ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat