čtvrtek 23. července 2009

Nespravedlnost?

  Dneska mi začalo být hrozně líto toho staršího.. nevím proč, ale prostě mi přijde, že je tomu malému nadržováno, kdyžtak mi napište svůj názor, já nevím jaké to je mít dvě děti 7 a 3 roky...
Možná už jsem psala, že jakmile si já vezmu něco do ruky, tak to ten malej hned chce a musí to mít.. a když mu to nedám, tak začne kňourat... a to samý je to s tím velkým.. akorát dneska za to dostal asi 2x nebo 3x vynadáno, prostě jen proto, že malej kňoural, takže mu ten velký zákonitě musel něco provést...a tady se dostává vynadáno stylem dlouhá přednáška a pak třeba musí jít do play roomu a jen si číst nebo teď večer museli oba zůstat v ložnici v koutě a nemohli se hnout - já jsem to nevěděla, ale jak jsem tam přišla a viděla je tam, tak mě to tak nějak napadlo.. když mě pak ale starší požádal, abych se zeptala mámy (která byla dole v kuchyni) jestli může jít na záchod, už mi to přišlo zvláštní... jako na jednu stranu je hezké že jsou kluci tak srovnaní a poslouchají, o to víc mi ale připadá, že si ten malý užívá když je bez mámy..a na kom si to vybíjí? No samozřejmě na mně... A nelíbí se mi, že jakmile malej začne kňourat a máma je v doslechu, tak velkej se samozřejmě hned bojí a radši tomu malýmu vyhoví a všechno mu dá...nemůžu si pomoct, ale prostě mi to přijde jako nespravedlnost!!
    Z jiného soudku...myla jsem horní koupelnu a nešlo si nevšimnout toho, že u vany NEMAJÍ SPRCHU!!!! No chápete to? To jsem v životě neviděla :D taky jsem to HM říkala že jsem z toho byla překvapená, ona se jen smála :)
    Dneska jsem si o volnu pustila Výměnu manželek na netu a když jsem pak měla jít zas za dětma, tak jsem na ně málem začala mluvit česky :D Jo a taky jsme dneska byli v parku u muzea (tam jsem byla hned první den a psala jsem o tom) pouze já a děti, tak to bylo fajn, páč děti prostě poslouchali mě a dokonce i ten malý jedl ten svůj pytlíček čipsů..sice teda nesnědl všechno, ale jinak byl hodnej. Dokonce uvnitř v tom muzeu jsem ho snad měla radši než staršího, páč jsme tam dělali kvíz podle cedulek s popiskama... a když jsem řekla nějakou odpověď, tak mi Schravan prostě nevěřil a nenapsal to tam, to mě celkem urazilo, prostě počkal až tam přijde ještě jiná holčička s maminou a poslouchal je co si povídají a napsal si to tam až po tom, co si to tam napsala i ta holčička!! A samozřejmě to byla stejná odpověď jako ta má!! :( prostě mě to rozesmutnilo a úplně jsem ztratila chuť s ním ten kvíz řešit!! No naštěstí tam pak přišla za náma přišla ta česká au-pair co je ve stejném městě (ona má dopoledne volná, fakt jen škoda, že tu je jen do konce srpna), tak to pak bylo už lepší, malej jí šel ukázat zbytek z muzea a starší to za chvíli vzdal, že si jdem hrát do parku :) to jsem se zase vykecala :D a nejlepší bylo, jak na nás kluci nechápavě koukali když jsme si povídaly :D a pak mě starší zas trošku naštval.. páč začalo pršet, tak jsme se schovali, ještě chvíli předtím jsem psala HM SMS, jestli můžem přijít později, protože jsme teprv vylezli z toho muzea.. no a jak přestalo pršet, tak jsme se zas přemístili na to jedno hřiště a do toho pak volala HM jestli je všechno v pořádku a pak chtěla Schravana k telefonu.. no a během toho hovoru začalo poprchávat, ale fakt jen poprchávat, a když to položil, řekl mi, že si pro nás máma přijede autem protože prší!!! Grr, jak kdyby byl z cukru! No mezitím samozřejmě přestalo pršet úplně, takže pro nás Sucheta jela naprosto zbytečně..! No a teď odpoledne jsme si hráli na tom plácku před barákem a okolo šla ženská s malym psíkem, velikostí mezi čivavou a jorkšírem. A ten malej se málem rozbrečel a běžel za mnou že se bojí!! Přitom ten pes byl asi 20 metrů od něj!! No já myslela že vyrostu! Když jsem levou rukou objímala kluka, tak k nám ten psík přiběhl, tak jsem si ho aj hladila a ukazovala to Sourishovi že to je dobrý pes...ale asi vůbec neposlouchal.. no to nechápu jak se někdo může takhle bát.. a není to o tom že je malej, ten velkej se totiž taky bojí psů. Ne teda na takovou dálku, ale když ten pes přiběhl k nim a poskakoval že si chce hrát, tak měl tendence do něj kopat!!! Jinak mi říkal, že se bojí těch větších už aj z dálky...no možná to je výchovou, nevim co jim rodiče o psech říkají..

Žádné komentáře:

Okomentovat