pondělí 27. července 2009

The 1st free weekend

   Noo, tak kde začít? :D už se tu o tomhle chystám napsat někdy od sedmi a furt se k tomu nějak nemám... :( :D
    O sobotě ránu už jsem psala.. a odpoledne jsem šla do města. Šla jsem někdy po druhé, možná spíš třetí hodině a vrátila se něco po šesté? Asi. No řeknu vám, vybrala bych si.. :D a neodolala jsem a v Marks&Spencer jsem si koupila svůj první kus oblečení tady, fialové tílko za 4 libry. Celkem dlouho jsem teda váhala jestli si vzít fialové nebo růžové, ale nakonec jsem si řekla, že fialového nemám nic a růžové tílko mám teď nově koupené od mamky, takže tak :) Musím vám říct, že ten krám působí fakt dobrým dojmem..teda nesmíte se koukat ke kasám, tam jsou fronty, ale jinak je to barevné, stojany nejsou přehnaně blízko u sebe takže v pohodě projdete... a nejlepší jsou kabinky :D Šla jsem tam s těmahle dvouma tílkama, nevěděla jsem jaká z jejich velikostí je má...a automaticky zahla ke kabince, v tom mě ale jakási paní zastavila že mi to musí nejdřív označit či co, vzala do ruky takovou černou cedulku, tu propípla nějakým čtecím zařízením a pověsila na jedno z mých ramínek a ta tílka mi odnesla a pověsila do kabinky, no chápete to? :D A v kabince jsou 3 zrcadla :D a když jsem šla pryč, tak to jedno tílko jsem jí podávala že ho nechci a to druhý si nechávala (že ho chci) a za to mi ještě poděkovala :D tak jsem se pak u kasy neudržela a prodavačce řekla, že to je fajn obchod a ta ze mě byla na větvi, asi to u nich neni normální že by jim to někdo chválil... no ono u nás asi taky ne že? :D  Jinak jsem objevila obchod, kde jsou jen hlavolamy a hádanky a třeba takové ty knížky s obrázky jak na ně musíte chvíli zrakem zaostřovat...no to bylo něco pro mě, strávila jsem tam asi půl hodiny, až se mě i obsluha ptala jestli hledám něco konkrétního :D A pak jsem našla jeden praktický krámek.. je to něco jako u nás Vše za 39, jako myslím výběrem zboží. Akorát tady to na mě působí kvalitněji.. no sama jsem si tam koupila sadu tří trhacích bloků za libru.. a chtěla jsem plechovou dózu, ale nakonec jsem si řekla, že 2 libry za ní jsou přehnané a že to bez ní snad přežiju.. :( :D a teď bych se tam potřebovala vrátit pro takovou mini sešívačku, abych měla čím sešívat účty :) a taky jsem si říkala, že možná konečně odložím svůj starý kartáč na vlasy, co mi dala mamka někdy v mých asi 11ti letech. Má už sem tam nějaký zub pryč a takové ty kuličky na konci už taky hodně odpadly...ale když on je prostě můůůůj... ale tady maj kartáče za libru a na dotek jsou stejné, zdá se mi.. To jsem totiž zjistila, že při výběru kartáče na vlasy musíte dávat pozor na  pružnost té "kartáčové hlavy", aby to nebylo moc tvrdé..to pak bolí na hlavě :( :D  Pak jsem tu byla ještě v H&Mku, maj tu též dobré věci jako v ČR :) a dokonce jsou na nich i české popisky :) a pak už jsem byla asi jen v jednom krámě jménem Wilkinson :D a tam prodávaj všechno od drogerie přes potraviny k zahradním potřebám.. Akorát vám tu nějak nemůžu najít normální pleťový krém, tady měli jen jeden nějaký, jak bych řekla v ČR, kvalitní a ten byl asi za 3 libry!!! To si radši koupím vlhčené ubrousky nebo jako nevím. Protože po cestě domů jsem se stavovala v Tesco home plus a tam jsou jen všechny možné věci (oblečení, elektronika, hračky), jen ne velké potraviny, pouze tyčinky.. a tam neměli ani žádný pleťový krém, jen tonikum. A to nechci.. ale oni my ty ubrousky asi budou stačit, k dětem se fakt nemaluju :D:D  No a pak jsem přišla zdrchaná domů a dělala si tu své první teplé jídlo - rýži :D v sáčku :D:D a během vaření mi došlo, že nevím co se dá s rýží jíst obyčejného :D tak jsem si vzala kečup, což jsem myslím viděla u Zuzky.. no starší kluk se mi dost divil, tak jsem mu vysvětlila, že holt v ČR jsou jiné chutě než tady :D:D hlavně je fakt člověk zvyklý na jiný druh míchání jídla do sebe, bo jak to napsat... stále mám v hlavě ten bílý jogurt přidaný do "bramborové" kaše...  No a po tom co jsem skoro dojedla mi HM řekla, že jedou všichni pryč a že se vrátí nějak normálně. Od dítěte vím, že asi jeli na bowling.. no nejdřív mi bylo líto že mě neberou s sebou... ale pak jsem byla ráda, že mě tu nechali v tom klidu.. a když se vrátili a děti zase řvali....... :D:D ale šli brzo spát ;)
No a to už jsem na facebooku našla vzkaz od Mácy, kamarádky z Bolky!! Ona je totiž jako au-pair v Londýně do půlky září, což jsem se já dozvěděla až asi 3. den po mém příjezdu sem :D:D No a psala mi, že v neděli jde ještě s jednou kámoškou obhlídnout pár památek, tak jestli nechci taky...a nechala mi své číslo (což zdůrazňuji pro Peťu toho, aby věděl, že nejsme tak hloupé blondýny :D) a ať se jí ozvu na mobil, protože už se k netu nedostane.. Tak jsem jí hned psala zprávu že s nima samozřejmě vyrazím (stejně jsem nevěděla co s nedělí..), ale že teda uvidím na nádraží v kolik, že bych ráda dorazila do půl 12 dopoledne. Máca mi neodepisovala..tak jsem si říkala, že ráno od ní určitě nějakou tu smsku najdu.. Ráno jsem sice opravdu smsku našla, ale od té slečny co je v mém městě jako au-pair, té jsem se ptala, jaký si mám koupit lístek (ona už v Londýně byla)... Takže jsem po půl desáté vyrazila na nádraží s tím, že jsem od Mácy ještě neobdržela ani jednu souhlasnou sms.. Jo a na cestu jsem od HM dostala své první kapesné, ona mi ho bude dávat až v pondělí, tak mě tím překvapila, asi fakt chtěla abych byla bez problémů...několikrát mi totiž zopakovala že kdyby něco ať hned zavolám - mám půjčenou jejich rodinnou simku než budu mít svoji anglickou.. No a přišla jsem teda na nádraží, tam jsem trefila ani nevím jak :D a chtěla celodenní jízdenku (protože kupovat si ještě jízdenku zvlášť v Londýně na metro, to nevim kolik stojí a navíc mi tu celodenní doporučila i HM..) a zaplatila jsem necelých 17 liber!!! Chápete to, 500 Kč!!!! :-! No hrůza.. Ale řekla jsem si, že jednou za čas to teda obětuju.. no ale to se mi Máca stále neozývala!! :D:D nahoře na nástupišti už na mě fakt přicházely nervy, zkusila jsem jí tedy zavolat a ejhle, z české sim mi to psalo něco ve smyslu zadání chybného čísla a z anglické sim mi to psalo že číslo není využívané!! Takže já jsem ani nevěděla jestli mi dala Máca opravdu správné číslo a jestli jí ty mé sms vůbec došly (i když doručenky mi přišly)!! Tak jsem hned psala jiné kamarádce, ale pak mi došlo, že je v Americe a má o 6 hodin méně - tedy po 4té ráno... Tak jsem psala Peťovi, který mi kupodivu opravdu hned obratem odepsal, no s hrůzou jsem zjistila, že má na Mácu úplně stejné číslo jako já :D Tak jsem mu napsala jestli by jí nemohl zkusit prozvonit a jeho následující SMS mě opravdu rozesmála: "Volané číslo neexistuje. Proč jste si proboha nevzaly na sebe telefon?" :D:D ale v tom už mi volala samotná Máca!!! Z nějaké pouliční budky!! :D:D že jí došel kredit a jelikož tady na české simce platíte příchozí hovory, proto se jí nedá dovolat...!!! Tak jsem jí jen řekla že už sedím ve vlaku a přijedu na Liverpool street... tak jsem pak čekala asi půl hodiny a pak jsem teda konečně spolu vyrazily za Janou... to jsme ještě nevěděly, že jdeme na opačný směr metra, ještě to bylo do konečné zastávky jen jedna stanice :D:D a když už jsme byly 2 stanice od našeho výstupu na Hyde park, tak se metro zastavilo někde v tunelu asi na 20 minut.. a na další stanici jsme museli všichni vylézt, že se dál nejede.. nevíme co se stalo.. takže chudák Jana na nás v závěru čekala asi 2 hodiny!! :( :D No a pak už jsme šly přes kousek Hyde parku, kolem Buckinghamského paláce k Big Benu, a pak kolem London Eye k Tower Bridge... Užívaly jsme si to! A já se zamilovala do Tower Bridge :) o tom všem svědčí fotky na picasaweb.google.cz/radunkaaa nebo na facebooku, dovoluji si upozornit, že na tom picasaweb se nějak zvláštně zmenšily (alespoň některé co jsem po očku viděla), takže hezčí jsou na facebooku :) a pak už jsme tam někde nasedly každá na svůj směr a rozjely se domů... a po té třičtvrtě hodině sezení ve vlaku se mi opravdu nechtělo vstávat a jít další půl hodinu pěšky z nádraží domů a hlavně jsem začínala kulhat, pěkně mě bolela levá noha, blbka jsem byla v nových nevychozených botách.. a doma jsem pak zjistila, že mám na levém malíčku u nohy tak velký puchýř, že jsem snad ani nevěděla, že tak velký může být! A doma jsem se jen zmohla na to vypít dva hrníčky vody, říct Suchetě že to bylo super a že jsem zaplatila za jízdu 17 liber (což teda ona říkala že je divný, že si myslela že to stojí 11, tak nevim no, řekla jsem prostě že chci denní jízdenku) šla jsem se osprchovat a od té doby jsem zalezlá v pokoji.. a jelikož už je deset minut před půlnocí tak jsem to dost utla, asi je to poznat :-/ ale já jsem fakt už ospalá a hrozně mě bolej nohy, doufám, že se z toho vyspím :( Jo a ještě jsem vám zapomněla říct o jedné zvláštnosti.. když tu ODCHÁZÍTE od vlaku nebo z metra, tak MUSÍTE projet tou svou jízdenkou čtecím zařízením, jinak vás to nepustí ven!! Což mi přijde nelogické.. vždyť když jste se dostali tam, tak se zákonitě musíte dostat i zpátky?!
Tak dobrou všichni! :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat