úterý 11. srpna 2009

Úterý

    Dneska děti dostaly svůj vlastní notebook, HP 550 (nějaká základní verze) a prý byl snad zrovna zlevněný o 3 tisíce, co jsem se bavila s mother a pochopila to tak, takže byl jen za necelých 7 tisíc!! :D A dostaly ho od rodičů a taky Gauri zřejmě ještě dodatečně k tomu svátku příbuzných - vyslovuje se "Rakhí", ale nevim jak se ten svátek píše... a zítra je prý ještě čeká jedno překvapení, tak jsem sama zvědavá :D a Gauri má novej telefon a vůbec, jak jim tu furt choděj dopisy a dneska ty balíky poštou, tak se mi zastesklo že já v Anglii nemám nikoho, kdo by mi psal poštou :D
Taky tu dneska byli umývači oken :D maj žebřík a takové koště napojené na vodu a zvenčí omývají okna..by mě zajímalo kolik za to berou, to bych zvládla taky! :D
Byla jsem odpoledne s dětma v knihovně a pak teda ještě v parku, tam se se mnou dal do řeči nějakej černoch, no vůbec jsem ho nechápala proč, ale když jsme s klukama odcházeli, tak si tam odchytl jinou blondýnu.. :D chudák jeho dcera, která se na té prolejzačce evidentně nudila... A abych se vrátila k té knihovně... tam maj takový spešl počítače kde si ty knížky můžete sami na svou kartu načíst a půjčit a nebo vrátit... no tak jsme to šli přes to vrátit (u pultu byla fronta) a původně jsme zmáčkli Check in a ono to má být Check out, ale to teda nevěděla ani Sucheta, ani Schravan... to jsem jen já vydedukovala z toho papíru co měl být potvrzení o vrácení a přitom na něm byly údaje o půjčení.. no radši jsem se teda zeptala ještě jednoho pána.. ;) Jo a taky jsem si půjčila knížku od Paula Coelha By the river Piedra I sat down and wept - schválně, kdo ví která to je v češtině? :-)) Ale teda nevim jestli se někdy odvážim jí otevřít a zkusit číst..kdybych aspoň věděla o čem je v češtině, ale tuhle já nečetla.. příště zkusím najít třeba Veronika se rozhodla zemřít..no uvidíme...
No a jinak už mám teda to své anglické číslo i s kreditem, volání je za 6 Kč za minutu a psaní za 3 Kč, no nic moc..! A taky tu platěj za zvednutí hovoru!!! 6 Kč a doufám, že to je fakt jen za zvednutí a ne za každou minutu! To by pak bylo to samé jak kdybyste mi volali vy z ČR na české číslo... Takže na to anglické mi nevolejte, maximálně jen piště, ale stejně ten český telefon kontroluji a používám víc :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat