středa 5. srpna 2009

Indický svátek a úklid

    Dnešní ráno bylo jiné v tom, že mi děti vtrhly do pokoje (už ani ten velkej neklepe) a velkej chtěl hned vidět tu internetovou aplikaci na facebooku FarmVille.. a hned se ptal jestli mi někdo poslal nějakou rostlinu nebo zvíře (za dárek) a jestli já jsem zasadila něco nového... no mazec :-))
A jak byli kluci brzo vzhůru a čilí, tak jsem se ani nepřevlékala z pyžama a šla jsem dolů rovnou. Malý zas nadával (dneska nekňučel ale křičel) že nechce snídani, no nakonec si teda nechal přinést cereálie a než jsem přišla já se svou snídaní, tak už to měl snědené, to jsem fakt čuměla!! Taky jsem ho hned pochválila :)
Dopoledne jsme dělali koláč, teda Gauri (ta sestřenice "Gori") dělala koláč a děti jí do toho neustále strkaly pazoury a já se při tom do malého snažila dostat kousky toastu :D nejlepší bylo, když se mě pak zeptala jestli umím péct, tak jsem řekla že jo a ona se hned začala tlemit proč teda peče ona, že nikdy nepekla a neumí to, že jsem mohla péct já :D:D mi nikdo neřekl viď :D:D ale tak jsem jí řekla že se chystám něco upéct, ale že se musím rozkoukat v jejich jídlech na pečení (nevěděla jsem slovo přísada :D), protože tu maj jiná než my v ČR :) ale myslím, že než koncem října odjede, tak snad ten perník stihnu upéct :) .. a když už to bylo upečené, nakonec to bylo málo sladké, tak jsme použily (já, mother a Gauri) mojí čokoládovou pomazánku (něco jako nutella, ale ne oříšková, prostě jen čoko) a Gauri (ble to je divný, budu psát normálě Gori :D) jí začala mazat nahoru. A vzhledem k tomu že ten koláč naboptnal dost křivě, přišlo mi to divný :D tak jsem poradila rozříznout to vejpůl a můj nápad se ujal s úspěchem ;) a starší kluk si na to pak ještě naskládal takové bobečky z bílé čokolády.
No a dneska maj indové nějaký svátek bratrů a sester, kdy ten koláč na konci "obřadu" spolu rozřezávaj, hlavně je to teda svátek celkově těch příbuzných co jsou bratrové, sestry, sestřenice, bratranci a poté i lidi spolu žijící v jednom domě.. akorát jsem zapomněla jméno toho svátku, nějak na S. A tak se jmenujou i náramky, co děti dostaly k tomu svátku (přišly jim i dva balíčky poštou s těma dárkama). Fakt zajímavý svátek a je to pěkné :) aj spolu pak rozkrojujou dort/koláč.. :) a mimochodem, taky jsem jeden náramek dostala :) ale nejhorší na tom celém bylo to, že oni se chystali jet slavit s tou svou indickou komunitou na nějaké místo co tu pro to maj vyhrazeno, takže byli už ustrojeni..a já mezi nima v těch pyžamových teplákách a tílku a father nás fotil! Já se snažila jít vždycky mimo záběr, ale on mi pak řekl ať jdu k nim aby mě taky mohl vyfotit :D:D ještě že jsem aspoň byla učesaná :D No a to teda někdy před půl druhou odjížděli s tím, že kolem páté se asi budou vracet a je skoro sedm...tak je očekávám každou chvíli..!
Já jsem tu mezitím něco vyžehlila (ale ne všechno, je toho hafo), vyluxovala hořejšek, umyla 3 koupelny, vynesla všechny koše (a že tu je koš v každé místnosti), vyvezla popelnici a k ní dala pytle s papírem a s plastem a někdy v pět se taky konečně naobědvala :D páč já toho chtěla stihnout co nejvíc než se vrátěj, tak jsem jídlo nechala až naposled.. No a teď se teda chystám pokračovat v žehlení jestli tak do deseti minut nepřijedou..

* v deset večer dopisuji:
Přijeli teda nějak kolem sedmé, zrovna jsem chtěla začít znova žehlit, tak mi to nevyšlo..
Ale hrozně mě potěšil father - poděkoval mi, že jsem vyndala popelnici :-)) jak málo stačí ke štěstí ;)
Jo a jak píšu HM a HF jako HostMother a HostFather, tak jedna slečna aupairka jim říká MB a DB - MumBoss a DadBoss :D:D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat