neděle 16. srpna 2009

Po 1. delší odmlce...

...mi už vynadalo tolik lidí, že už opravdu musím něco napsat :D
To víte, za to může Naďa, nechci sem tolik psát, aby toho po návratu z dovolené nemusela tolik číst!! :D:D
    No ale vážně... ono opravdu není o čem psát... děcka zlobí, občas ve výjimce ne...dneska malej pěkně štval i mámu, řekla bych. Když jsem něco po desáté vylezla z pokoje a stavila se v obýváku, byl tam jen velkej, dělal narozeninové přání pro kamarádku a říkal mi, že Sourish nedojedl snídani, tak je i se snídaní zavřený v ložnici rodičů..a pak jsem slyšela mother jak mu nahoře něco mírně hlasitěji vysvětluje a když pak přišla dolů, netvářila se extra nadšeně.. no ale teda pak jela s dětma někam na výlet (zřejmě na birthday party) a já šla s Jířou (tou českou aupair) do města, chtěla si koupit šaty co viděla v katalogu, jenže už je tam neměli.. :( Tak si alespoň koupila malý kufr jako příruční zavazadlo, že se jí to jen do jejího kufru nevejde...no to se jí ani nedivim :D jen na mě asi brzo začne padat splín že odjíždí...už jen dva týdny :(   Jinak já si koupila červeno-černé žabky Puma zlevněné z 10ti liber na 3!! Asi kvůli tomu, že měli poslední dvoje ve velikosti 43 :D:D teda bylo jich tam víc, ale jen v takové divné modré barvě a nevím jaké velikosti.. A přijde mi to jako normální 42, není to nijak delší.. a jsou teda hrozně pohodlné, nejsou to takové ty šunty..to mezi prsty je z látky a samotné žabky jsou trochu vyvýšené, takže ani necítím každý kamínek ;) a Sucheta když zjistila že to jsou Pumy a stály tak málo jen valila oči a že to je dost dobrá cena a že jsou moc pěkné ;) a dokonce to řekl sám od sebe jako první Shravan že jsou pretty, to mě fakt potěšil ;) až si říkám, že jsem si měla koupit oboje ty poslední... a taky jsem si koupila šampon neznámé značky, ale viděla jsem že ho používá Gauri, tak jsem si řekla, že bude kvalitní (má krásné vlasy), no taky stojí 3 libry, ale já mám poslední dobou s vlasy problém, svědí mě aj pokožka hlavy.. :( a doma hned jsem si s ním hned dnes umyla vlasy a ten tak krásně voní po orientu!!!! A něco mi připomíná, jen nevím jestli jen Batavii nebo třeba Danu (víte kterou, že jo?!)..no prostě je úžasný ;)
    V pátek jsem tu šla poprvé ven (když nepočítám tenkrát tu první asi 2h procházku s Jířou) večer, Jířa měla v týdnu 18. narozeniny, tak že to půjdem zapít a přijela ještě jedna aupair co je v městě asi čtvrt hodiny odsud autem a ta je teda z Finska...no divný pocit mluvit na českou holku anglicky :D:D hlavně když nesnášim mluvit na čechy anglicky...ale takhle to bylo něco jiného no.. No a byly jsme ve dvou podnicích, v jednom jsme měli jen něco v lahvi, já měla nějakou blue vodka s 4,5 % alkoholu, haha :D a v druhém jsme si daly (finská aupair jen vodu-řidič!) coctail, celkem ušel.. Pak už ta finská aupair Merita jela domů (v deset) a my s Jířou ještě naběhly rychle do Tesca (za 5 minut 10 kdy je zavíračka :D) pro víno, koupily jsme si jen takové flaštičky (je na tom napsáno 18.7cl) a šly jsme si sednout do parku.. a ona měla s sebou bonbošku.. no byl to fajn večer.. jsme si takové podobné :) a ona je taky hudebně založená mimochodem :) vůbec se nám nechtělo, ale v půl dvanácté jsme se musely rozloučit, já musím být do půlnoci doma.. Jo a po cestě domů skrz centrum jsem si říkala jak je vidět že jsem jiná..všechny ženský byly v (skoro mini) šatičkách a různých "svůdných" dresech...no děs :D joo, v pátek večer to tu žije..
    A včera (v sobotu) jsem byla celý den doma, chtěla jsem si užít, že ráno nemusím vstávat, ale stejně mě vzbudil malej povykováním na chodbě.. ale válela jsem se celkem dlouho.. průběžně jsem pak chodila dolů třeba se napít.. a rodinka pak někdy asi ve dvě jela do bazénu, jenže jak jsem byla zavřená v pokoji tak mě asi nechtěli rušit.. a když jsem pak vylezla tak už skoro odcházeli, a to se mě zeptali jestli nechci jet s nima (mám takový pocit, že to HF řekl hindsky HM aby se mě zeptala), tak jsem říkala že ne, že pojedu příště.. tak mě ukecávala že počkaj, ale nechtěla jsem je zdržovat...měla jsem takovou zvláštní náladu, asi z toho nic nedělání no.. a taky mi přestal fungovat internet.. takže po jejich odchodu jsem si na chvíli sedla na ten jejich hlavní, tam internet šel, ale zkoušela jsem i ten notebook kluků a prostě byla rozbitá wifi... Pak jsem si šla pustit Harryho Pottera 5.díl, viděla jsem ho jen jednou a absolutně si ho nepamatovala...a nevím proč, ale při každé zmínce o rodičích jsem natahovala.. do toho pak přijela rodinka zpátky z bazénu, tak jsem chvíli byla s dětma a poslouchala zážitky a taky jsem HF řekla, že jsem si dovolila vlézt na chvíli na jejich notebook protože nefunguje wifi, tak to šel hned spravit, že ví v čem to je, a taky jo ;) Pak jsem se vrátila do pokoje, to už mohlo být kolem osmé večer, zapla zpět Pottera a někdy po půlce už jsem to nevydržela a prozvonila mamku, že jí třeba možná napadne mi zavolat (to bych do toho klidně i ty peníze vrazila). Načež asi po půl hodině od prozvonění a dvacet minut před koncem Pottera mi od ní přišla zpráva že je na skypeu a neví co dělat a proč jsem volala...tak jsem ihned vypla Pottera, zapla skype a ve chvíli když jsem řekla "mami?" a ozvalo se "no?" (a to ještě nebylo načtené video z webkamery), tak už jsem řvala jak tur! A při otázce "a kde je Láďa" a jeho následném ukázání na kameře se ze mě ozvalo jen "ajoooo"..normálně nekecám, mamka je mi svědkem, že sem i Sucheta přilítla co se mi stalo, byla celá vyděšená, za ní běžel i Schravan :D a říkala že si myslela, že to brečí Sourish, který spal ve svém pokoji a nějak nechápala.. tak jsem jí jen říkala že je my mum poprvé na internetu..tak mi dala lišácký pohlavek a pozdravila mamku a odešla..no to vám byl zážitek... jsem fakt netušila že jsem tak hlučná :D:D ale ono je fakt, že mám pod mým pokojem obývák a když je tu po baráku ticho a oni se tam bavěj trošku rozjařeněji, tak je můžu slyšet.. Já se tomu teď musím smát :-)) No už jsem se prostě asi potřebovala vybrečet (ale jen vybrečet, zpátky do ČR ještě nechci! :D) a taky je pravda, že ten mamky hlas už mi fakt chyběl! :-*

No a to je vše..já mám vždycky přes den záblesky co bych vám mohla napsat, ale to samozřejmě zase zapomenu.... takže smůla, tak zase příště, bye and good night ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat