úterý 18. srpna 2009

Trošku trapas...a taky 1. měsíc mého pobytu v Anglii ;)

    Dneska někdy dopoledne jsem šla s klukama na ten plácek před barák a vzali jsme si s sebou míč a taková ta kolečka "frisbí", prostě je to jak létající talíř který nemá plný střed, je to jen "prstenec".. tak jsme si házeli, já byla aj ráda páč bylo sluníčko, tak jsem se mohla "opalovat".. no a pak jsem jednou nějak hodila a ono to letělo hrozně daleko..a od té doby mi starší nedal pokoj a furt ať to hodim táááák daleko...no až jsem hodila a ring zůstal na stromě!! :D no kdyby na stromě, spíš to je bush..taková směs různých stromů a křoví, já vám to snad vyfotím abyste věděli :D a byl celkem doost vysoko..a nešlo mi ho shodit kamenem :( tak jsem musela jít domů s tím, že jsem jim hodila ring na strom :( tak jsem se to pak za dohlížení mother snažila shodit třesením ale nepomáhalo to..tak mi doma father svázal tyčky od mikáda - mikádo asi znáte, jsou to takové ty barevné malé tyčky co máte v kupičce jednu odhodit ale ostatníma nepohnout..tak oni to maj v zahradní verzi, jedna tyčka má asi metr.. tak mi je svázal jenže to nebylo moc pevné, prohýbalo se to, tak jsem to nemohla nabrat..ještě to tím třesením tak blbě spadl k prostředku toho křoví... no našla jsem si tam jednu celkem dlouhou (ale taky těžkou) kládičku a mother mi pak ještě přinesla takový ten skládací žebřík.. no to jsem se bála ho o to opřít jako žebřík, nevím jestli by to vydrželo, tak jsem z toho utvořila stříšku a celkem asi půl hodiny jsem se to snažila sundat, byla jsem na těch schůdkách až nahoře a fakt jsem se aj bála (jsem se mohla jen přidržovat vedle stojící lampy) a mother mi pak i říkala ať to nechám být když se nemůžu pořádně držet (už asi taky měla strach, ale to mi původně řekla ona ať vylezu až nejvýš), ale mně bylo blbý jim tu hračku prostě "ztratit".. a přesně jsem si pak vybavila jednu scénu s Naďou.. totiž tenkrát když jsme měli doma ještě takovou tu starou sekačku, jak to je na ruční pohon a má to v sobě jen jakési ostré kolo co se točí dokola když s tím jedete, tak tenkrát jsem se doma hrozně vztekala když jsem s tím musela sekat, bylo to tupé, zasekávalo se to.. byla jsem doma snad jen s Naďou, nebo prostě tenkrát jsem řvala Nadě na terase že to dělat nebudu a nebudu, že je to votrava, že to nejde...no znáte mě :D a pak jsem se k tomu teda z donucení vrátila a posekala to.. a tenkrát mi Naďa řekla, že "no vidíš to, ty když se naštveš, tak ti pak jde všechno líp".. no tak na to jsem si vzpomněla, protože jak jsem se naštvala (už jsem měla prach a klacíky z toho křoví úplně všude), tak jsem to pak nakonec nějak vykoumala a sundala..no ani nevíte jakou jsem měla radost!! :D A mother taky :)
No a potom jsme jeli my dvě a kluci na pláž, tentokrát opravdovou v Southendu!! Southend-on-Sea na google, koukněte na mapu dole co jsem vám sem vložila, teď se nad tím úplně divím jak to vypadá že je to daleko :-O ale je to jen na půl hodiny cesty, vede tam dálnice či něco takového.. ;) Byli jsme vedle toho velkého mola (na mělčině to je zábavní park a přes to molo můžete jít pěšky ale taky jet vláčkem (je hoodně dlouhé), ale mother nevěděla co je na konci) - musíte si dát satelitní snímek, je tam po přiblížení vidět modrá střecha, tak tam přesně jsme byli ;) akorát moře bylo nějak na ústupu, takže jsem se pak akorát já vydala sama trochu blíž přes různé bahýnko a mušle a podobně, ale nakonec jsem byla ve vodě tak maximálně po kotníky :D až k vodě jsem nešla, byla fakt celkem daleko.. z fotek možná uvidíte že to nemělo moc cenu :D akorát jsem si neuvědomila, že mi zrovna na palci u nohy (big toe :D) zarůstá nehet či co a hnisá to trochu...tak jsem si to po návratu hned lihovala, tak uvidíme co to udělá do rána, teď to prostě jen bolí jako dosud.. jo a taky jsem po cestě autem objevila, že mám z toho dopoledne v paži trn co se ulomil a ve mně zůstala ta špička a je to ještě k tomu v té jakoby vnitřní straně ruky..takže se řídím heslem jako u kaktusů - nechat to vyhnisat - a doufám, že se to jako kaktusové trny bude taky chovat :D:D
A jinak jsem teď večer měla jít s maminou řídit, ale jsme grogy..ona teda víc což ani nevím z čeho, ale je fakt že ta děcka to je něco, kord když musíte celý den poslouchat to kňučení toho malého.. dneska už mu za to mother i vyndala proč to nemůže říkat normálně ale musí u toho dělat ten skřek, že to je jak když chce zpívat ale neumí to...ale zní to hůř! A teď večer zase řval velkej, nevím proč, podle mě něco provedla a musel jít spát dřív a to se mu nelíbilo...
No a množí se dotazy typu jak se tu mám, jestli se mi tu líbí a podobně... můžu vám říct, že DNES TO JE PŘESNĚ MĚSÍC co jsem tu a říkám si, že to je to nejlepší, co jsem mohla udělat!! A to jsem tu původně měla být až za týden.. ;) fakt jsem nakonec ráda i za ten měsíc navíc, už mám o měsíc víc zkušeností :) sice to je občas o nervy, ale kde není...
JSEM tu prostě spokojená, jediné co mi tu chybí je má rodina a blízcí přátelé... :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat