neděle 2. srpna 2009

První nákupy druhý den :D

    V neděli jsem se probudila do nádherného slunečného dne, proto jsem se rozhodla, že si do toho města pro to růžové tílko k těm teplákům opravu dojdu ;) Načež jsem se odvážila obléknout si bílé poloprůhledné tílko - je vidět podprsenka a já si doma nechala tu čistě bílou a vzala si jen bílou s pár šedými kytkami, takže to prosvítalo.. Ale řekla jsem si, že jsem v Anglii a tady je to jedno.. kdybyste viděli některé modely co tu nosej mladý holky, to se musím až smát občas!! No takže jsem si vzala tohle bílé tílko, šedou džínovou sukni od maminky (nakonec jsem fakt ráda že jí mám!:)) a bílou kabelku, takže jsem byla fakt dobře sladěná :) A zkrátím to..u jednoho tílka jsem nezůstala a utratila tak nějak zbytek kapesného z minulého týdne.. Našla jsem výprodej v jednom sportu a můj mor tady asi fakt bude ten obchod Marks&Spencer... Mám další 4 tílka a 2 trička - a od teď už nesmím kupovat tílka, ale jen trička :D:D za prvé tílek už mám 3 pr**** a trika tu mám z ČR víceméně jen 2 co se dají nosit jen tak k děckám a navíc už musím myslet na zimu.. :) Ale víte z čeho mám asi nej radost? Vlezla jsem do jednoho shopu v nákupním centru, co z venčí vypadá spíš jak papírnictví. A ono to teda něco na ten způsob je, je tam nejvíc knížek a pak různá přáníčka a tak.. a pár hraček a blbůstky pro děti..a už už jsem odcházela, ale najednou...! NE! TO NENÍ MOŽNÉ! :D:D no prostě vedle kasy byl stojan s výprodejem hodinek za 5 liber! A ony teda byly nic moc většina, takový prostě výprodej-doprodej..ale TO SE MI JEŠTĚ NESTALO, jedny jediné...LÁSKA NA PRVNÍ POHLED!! :D A ještě k tomu bílé!! Takže k mému dnešnímu kompletu naprosto bomba :) teda já vám je časem snad vyfotím, ale abyste věděli, mají prostě bílý pásek (ten toho teda asi moc nevydrží), stříbrnou barvu má cifetník z venčí s černými číslicemi a uvnitř je zas bílý s růžovým srdíčkem :) no jsou prostě krásné :)
Začínám být zase úchylná do růžové či co..no ale taky do bílé, žluté, hnědé, modré..... :D a chtěla bych sehnat něco zeleného (s sebou jsem si nic zeleného nevzala, nevím proč :( ) a červeného. Teď musí mít radost Láďa, mám v hlavě to, jak mi asi před rokem (dvouma?) promlouval do duše, ať se furt nestrojím jen do černé.. no Ládí, vlastně ani nevím proč jsem se furt jen cpala do černé, vždyť barvy jsou tak krásné a umí dokonale rozzářit a zpříjemnit den ;)
Jo a teď mě napadlo ještě něco - v tom nákupním centru jsou uprostřed normálně stánky jako máme i my třeba uprostřed Olympie ;) A jeden stánek má paní, co fotí batolata! Normálně tam má modrou clonu a nějaký užší stolek s nadýchaným modrým polštářem a aj takové ty "deštníky" a přisvěcovadla.. a fotí..a fakt je vidět že tomu rozumí a že jí to aj baví, jsem se normálně musela na chvíli zastavit a pozorovala jsem jí, jak si s těma batolatama hraje aby je rozzářila na tu nejdokonalejší fotku.. ;) Nevím co ta fotka stojí a kolik jich pak rodič obdrží, ale můžu vám říct, tvoří se u toho fronta zájemců, maj tam i tyčema (jako na letišti :)) vymezené místo, kde se má ta fronta tvořit! No až mě z toho napadlo, že se tam pak nechám vyfotit se svým miminkem..než mi došlo, že nejsem v ČR...menší detail že :D:D
No a po cestě domů jsem si vymyslela hru :D Jelikož jdu z centra cca půl hodiny a nechtěla jsem vytahovat sluchátka (nevím proč, ale líběj se mi zdejší zvuky okolí), tak jsem přišla na to... Zvedla jsem hlavu a šla jsem rádoby hrozně sebevědomě, pusu jsem měla od ucha k uchu (to jsem ale nehrála, to jsem se fakt musela smát reakcím) a s těma dvouma taškama a kabelkou si to štrádovala podél silnice se zrakem upřeným na řidiče projíždějících aut, po většinou muže, že ;) No a fakt jsem se musela smát, protože jak někteří čuměli.. a nejvíc mě dostal jeden černoch co mě pouštěl na přechodu, to byste prostě museli vidět :D:D

Žádné komentáře:

Okomentovat