středa 5. srpna 2009

Po 3 týdnech jsem se poprvé opravdu hodně vytočila :D

    Včera, tedy v pondělí, se toho moc nedělo. Nebo si to alespoň nepamatuju. Nosit s sebou neustále papír a zapisovat si body o čem bych pak mohla napsat, to není moc dobré řešení.. No jen jsme jeli po poledni s HM a dětmi do obr areálu, vlastně ani nevim jako co to slouží primárně, je tam obrovské hřiště, několik parkovacích míst, jsou tam různé minipoutě a hlavně, jak jsem vyfotila, dětské aqua centrum (tomu říkám já), prostě různé "stojany" z kterých stříká voda..musíte tu na to stát frontu!! :D bylo tu hezky, s klukama jsme stavěli hrad z písku..jenže velkej pak začal brečet že nemůže jít do vody a malej byl nějakej utahanej, furt chtěl jen maminku..takže se maminka naštvala a jelo se domů, no asni se jí nedivím. A jestli se vy divíte že nemohl do vody..tak my jsme tam původně jeli s tím, že se budou kluci čvachtat..jenže anglické počasí je anglické počasí a vlastně od doby co jsme tam přijeli si z nás sluníčko začalo dělat prdelky a bylo víceméně zalezlé za mraky..a aj pak už i docela foukalo, já měla tílko a měla jsem husinu i normálně, natož kdybych na sobě měla vodu..a to má Shravan už takhle rýmu, natož po koupeli!!
    No a dneska to bylo takové náročnější.. Už nevím teda co bylo dopoledne, ale někdy po jedenáctý jsem já se Suchetou jely do Tesca na nákup, no to jsou obr nákupy, to byste nevěřili, každý týden za 3 tisíce (ten dnešní si teda jen tipuju, nevim kolik platila)! Ale ono to je fakt potřeba, mizí to tu rychle.. (to je samé ovoce, cereálie, mléka a džusy.. Jo a na nákupu jsem zjistila, že oni nemají toilet paper, ale TOILET TISSUE!!! Děs!!! :D:D ale naštěstí když řeknu paper tak vědí :) ale fakt to byl pro mě šok :) Pak doma jsem dětem udělala potatoes cake, to jsou takové malé placky (čtvrtiny kruhu) které se jen ohřejí v placatém toastovači (či v troubě) a pak malinko potřou máslem a dá se to jíst, oni to teda jedí ještě s tím jejich bílým jogurtem.. Ty placky jsou fakt dobré, akorát na mě je to taková jednohubka no :D No a odpoledne jsme jeli s klukama, teda kvůli malému, do areálu jejich školy - koupit malému školní uniformu!! No to vám byl zážitek, fakt jsem čuměla! Nejdřív teda na samotnou školu, to mě dostala už příjezdová cesta a pak ta hlavní budova či co to je...no vypadá to spíš jak nějaké menší hrabství :), a pak jsem koukala hlavně na samotnej krámek uvnitř. Bohužel jsem neměla foťák, ale prý jsme tam rozhodně nebyli naposled (vím, že zrovna neměli správnou velikost svetru například), takže vám to příště vyfotím! :) A zrovna tam i byla jedna malá holčička, takže jsem viděla i holčičí oblečení..takové kostýmky, jako komplety stejné barvy..no moc se mi to líbilo :) a taky jsem rodičům říkala že jsem z toho nadšená, že my uniformy nemáme, tak byli překvapení :)
A po příjezdu odtamtud nás jen rodiče vysadili doma, nabrali Gori a jeli někam do města. A tím to začalo. Ze začátku v pohodě, pak jsem ale malému udělala zbytek těstovin co zbyl od včera. Jo to jsem zapomněla - včera jsem si totiž dělala těstoviny, tak jsem udělala víc i pro kluky a Shravan pak nějak povídal, že to jsou nejlepší těstoviny co kdy jedl..protože jsou čerstvé..! To maj z těch jejich předvařených obědů v mističkách v lednici..dneska jim mother dělala rýži tak jim dala i k večeři a to se taky velký rozplýval, že je fresh! :) No ale abych se vrátila.. Kluci měli slíbeno (už od mother), že když budou hodní a snědí svačinu ode mě, že můžou na pc.. No a velký to dojedl, tak samozřejmě začal že chce na pc, načež malý teprve žvýkal druhou či třetí vrtuli (těstovinovou)!!! A to mi ještě předtím 3 jiné spadly na zem, protože když jsem ho krmila (ano, většinou odmítá jíst sám!) a snažila jsem je (postupně) do něj dostat, tak to vždy tak nějak nabral do pusy a zase vyplivl že to je horké! Prdlajz horké, byly tak maximálně vlažné!! Pak už teda konečně začal jíst.. no jíst... On tu jednu fakt žvýkal asi 5 minut, já myslela že mě vomejou, to měl totiž ještě za úkol sníst wafli!! A mě do toho začala hrozně třeštit hlava.. No takže si to umíte představit, kord když pak malej začal dělat opičky a běhat po pokoji.. tak jsem jim povolila ten počítač, že u toho ten malej jíst určitě bude.. no cožpak o to, opravdu pokračoval ve žvýkání jedné vrtule 5 minut, ale velký se začal dožadovat mého počítače a jedné hry co u mě včera viděl - na facebooku je aplikace FarmVille, kde si musíte sázet rostliny a pak sklízet, přitom to kupujete a prodáváte, to samé se zvířatama atd... No tak jsem přinesla svůj netbook a malej že se bude koukat s náma na tu mou hru.. jenže do toho mu zase začalo hrabat a začal mi rukama hrabat po displayi a nevím co ještě..ten neťas jsem měla asi 3x vyplej mezitim, páč prostě hrozně zlobil, nechtěl pak už ani ty těstoviny, ale wafli si dal, tak aspoň něco.. no ale tu tady mezitím prskal po gauči a samozřejmě se trefil i do mého otevřeného netbooku, no já fakt pěnila už, do toho ta šílená bolest hlavy... A velkej se mně snažil celou dobu pomáhat ho uklidnit, bezúspěšně.. :-/
No a rodiče s Gori přijeli zrovna někdy v šest, když jsme šli nahoru že se kluci osprchujou..teda velký, malého sprchuju já.. ale jak uslyšeli, že se rodiče vrátili, tak pelášili domů a velkej hned začal vyprávět, jak byl malej naughty a že nechtěl jíst.. no prostě žaloval jak Brno, akorát oni to tu tak neberou asi či co, když jsem mu řekla proč to hned musí všechno říkat mámě, tak se mother jen smála výrazem jak je to roztomilé :D ale na to mi řekla že už mám volno, že si je vykoupe atd atd, takže já byla happy.. šla jsem si vzít ibalgin a lehla na postel.. a probudila jsem se za hodinu a už bez bolesti :) tak jsem se jen šla dolů omluvit že jsem usnula a jestli chtěj pomoct, načež mi HM řekla že ne, že je to v pořádku že už mám volno... tak jsem byla chvíli s klukama a Gori venku na zahradě, vymýšleli zas kraviny, ale venku na vzduchu a bez té bolesti v hlavě se to lépe snášelo ;) a pak jsem rezignovala a odkráčela do pokoje :)
A ještě vlastně než jsem se dozvěděla že jedem do Tesca, tak jsem se ptala jestli můžu jít žehlit (což znamená otázku jestli se někdo postará o děti), tak mi mother právě řekla že ne, že pojedem do Tesca, ale že zítra si je vezme a já na to budu mít čas, tak uvidíme jak to bude, už toho tu mám celkem dost..

Žádné komentáře:

Okomentovat