sobota 8. srpna 2009

Unavená, smutná...

    Dnešek byl takový zvláštní, ale to ty pátky asi budou nebo alespoň tyhle prázdninové, jak to tak vypadá.. dopoledne jsem zas uklízela kuchyň, načež Sucheta začala nahoře luxovat..jsem si myslela že třeba jen u ní, ale ona vzala celej hořejšek... a lux nechala nahoře, páč ještě nevyluxovala koupelnu kde byla Gori. Já to nevěděla, tak jsem si pro ten lux šla že vyluxuju dole tu kuchyň, tak mě zastavila ať tam ten lux nechám a vyluxuju tu koupelnu a taky schody dolů. Tak jsem jí říkala že jsem to dělala ve středu. Aha, zněla její odpověď.. tak mi to vrtalo hlavou, tak jsem jí za chvilku řekla, že jsem ve středu uklízela celej hořejšek..načež ona nasadila nejdřív vykulený výraz a pak se začala smát že si nepřečetla diář (kam to mám zapisovat když něco udělám) a že někdy prostě uklízí sama aniž by zjišťovala... ale očividně kdyby to věděla, tak dneska neluxovala :D a je teda ale pravda, že jak maj oni tmavý vlasy, tak tady jsou všude vlasy zase ihned i po uklizení, takže se ani nedivím že jí to nenapadlo že už uklizeno je.. No tak jsem uklidila kuchyň, vyluxovala spodek a pak si mě odchytl DB (dadboss, kdo si to nepamatuje :D:D) a ukazoval mi jak mam žehlit jeho kalhoty :D:D jako já s ním naprosto soucítím a chápu ho, oni musí mít v nemocnici jen takový ty "sakový" tmavý kalhoty, jak maj uprostřed nohavic tu nažehlenou čáru a pak ještě další u kapes...a to je děs tohle žehlit, mi to trvá asi 5 minut jedny kalhoty a ještě se bojím, že je furt něco špatně a bude mi to muset ukazovat znova :( ale teda jako všechny čest, neumím si představit svého taťku jak si žehlí kalhoty (bez urážky tati ;)) :D on je tenhle DB vůbec takovej hodnej, všestrannej, občas aj nádobí umyje nádobí, dokonce jsem ho dneska viděla s náčiním na úklid koupelny, takže asi myl tu jejich rodičovskou, ale tím žehlením mě fakt dostal :) má u mě velké významné plus :) nejlepší je, že mi to neříkal tak jako že mě musí hrozně poučit a že má navrch, ale právě naopak mě povzbuzoval že to chce cvik a že to bude dobrý ;) prostě zas o kousek u mě stoupl ;)
No pak jsem se tu snažila zápasit s tou horou prádla, ale někdy v půl druhé za mnou přišla mother jestli bych nešla s dětma ven, teda jestli nezačne pršet, tak jsme chvíli čekaly, načež usoudily že nezačne a já s klukama vyrazila a udělala dobře. Šly jsme nejdřív do muzea (historie) zkusit vyplnit (jako každou návštěvu) nějaký quiz (chodíte po těch vystavených předmětech a hledáte odpovědi, většinou v textech, někdy přímo výrobek) a tentokrát, ač na konci s nervíkama, jsme to fakt zvládli všechno a mám na tom velký podíl!! :) Když jsem nerozuměla otázce, snažila jsem se hledat podle slov :D:D ale Schravan mi většinu dokázal vysvětlit :) a pak dostal razítko s pěti hvězdičkama, měl všech asi 16 otázek správně! ;) no a pak jsme šli na prolejzačky a to bylo faaaajn, jen jsem z toho byla celkem unavená.. a taky z toho, že jsem musela malého zpátky po těch prolejzačkách vézt v "golfce" ("kočár") :) a domů jsme přišli v pět a kluci šli do sprchy.. teda malý to na mě začal zkoušet s tím jeho kolenem, jako že do vody nemůůůůůžeeeeee, protože má bolavé koleenoooooo.. no nedala jsem se :D ale teda napadla mě pitomost, i když jsem věděla že to ho přesvědčí páč má rád škodolibosti... jsem mu slíbila, že když dobrovolně vleze do sprchy a nechá se vysprchovat, tak že na mě pak může cákat, ale jen od břicha nahoru...no chvíli váhal a v té sprše pak zas natahoval že ho to boooolííí (nemá co, má jen dva malilinké stroupky), ale když přišlo na možnost postříkat mě, tak to si užil.. :D a já měla morkou levou nohavici, páč na mě v nestřežené vteřince otočil sprchu :D:D no a v půl sedmé jsem se ujala přípravy večeře - když jsem navrhla, že bych udělala těstoviny, velkej byl nadšenej :) takže jsem dělala těstoviny a tentokrát si je taky dala se solí a ne s cukrem!!! Lidi, mně už ten cukr začíná lézt krkem!!! Poraďte mi nějaké RYCHLÉ a JEDNODUCHÉ jídlo co je slané nebo prostě ne sladké!! :( Já totiž vlastně od začátku jím samá sladká jídla, ještě že se zapomínám zvážit :D :( jediné co mi ze sladkého začalo chutnat víc je ten jejich nesquik, musím si ho oblíbit jako granko, abych tu přežila :D ale jinak už toho sladkého začínám mít fakt dost.. :( Pokračuju..malej teda moc jíst nechtěl - nic.. nakonec do něj Gori pár těstovin dostala a slíbili jsme mu banánovej shake, ten už jsem se naučila. Teda dělala jsem ho poprvé, ale to je tak jednoduchá záležitost..... ;) No a v osm přijeli rodiče, ale mother má starosti s prací (a zrovna přijela z nějaké pracovní schůzky) tak hned zalezla do ložnice a už nevylezla.. a mně se nechtělo do pokoje, tak jsem zůstala dole a koukala s nima na pohádky (kreslené na způsob Kačera Donalda), pak přišel father a že tam nemusí být (jako že už mám volno), ale že jestli chci tak mě teda rozhodně nevyhání, ať zůstanu :) no někdy v půl deváté jsem šla, potřebovala jsem si umýt vlasy, takže jít do sprchy dřív jak v jedenáct... ;) navíc jsem z té mother tak nějak chytla smutek, najednou jsem prostě chtěla s někým mluvit, nejlépe s maminkou. Ale nakonec jsem jí napsala jen sms (nejsou peníze na volání z mobilu) a skype jsem ani nezapla. Stejně mi nikdo nevoláte když se tam přihlásim, maximálně mi Ríša či Naty napíšou jak se mám..
    A zítra mám sraz dopoledne u knihovny s Jířou, mi to tam snad pořádně ukáže, já tam byla jen jednou a ještě k tomu v oddělení pro mrňata :) A chci si půjčit DVD Mary Poppins, tak uvidíme :) ale teda doufám, že mi to Peťa nakonec sežene, protože tomu v angličtině fakt rozumět nebudu :( :D Tak dobrou, už je zas po půlnoci..

Žádné komentáře:

Okomentovat