sobota 1. srpna 2009

První nákupy

    Dneska jsem vyrazila s Jířou (tou českou au-pair) do města, ne do centra, ale tam jsme nakonec taky došly... Bylo to moc fajn. Sice jsem teda utratila mnohem víc, než bych původně řekla že utratím, protože se hlídám za kolik co kupuju (až na pleťový krém na odlíčení, který tu prostě pod libru čtyřicet neseženete!!), ale myslím, že si alespoň část z těch peněz opravdu užít můžu, no ne? A stálo to za to, mám fakt radost. A věřte mi nebo ne, největší asi z tepláků :D:D Byly jsme v nějakém T.K.Maxu a tam maj ceny takové celkem srovnatelné s českými, například krásné mikiny a asi se tam bude dobře shánět zimní bunda.. ale maj tam taky několik stojanů s výprodejem, slevy slevy slevy.. a tam právě byly ony tepláky, jedny černé s červenými pruhy na stranách a druhé ty samé, ale hnědé s růžovými pruhy. A ty nakonec vyhrály, ty černé byly navíc i natrhlé.. A stály mě v přepočtu 180 Kč, což bych za tepláky v ČR nedala, hlavně v ČR tepláky ani nenosím, leda na táboře :D ale tady je fakt unosím! ;) Jen jsem nechápala, že já je měla zlevněné, ale aj jsem je našla mezi nezlevněným zbožím za původní cenu - skoro 15 liber, tedy 450 Kč!!! Nikdy Kelišová! :D akorát si teď nadávám, že jsem si tenkrát v tom Marks&Spancer nekoupila i to růžové tílko, to by se k tomu náramně hodilo! :D A taky jsem si koupila kalhoty, vypadají na první pohled společensky, ale dají se právě nosit normálně. Jsou šedé s pruhy a je to vlastně jen taková pohodlná látka. Jen to má háček v tom, že je mám tak tak zaplé :( Celkově jsou veliké, ale v pase jsou ušité blbě, obepíná mě to těsně kolem těch kostí, že by ani nepomohlo, kdybych tu nááááhodou zhubla..(což je teda blbost s těma jejich toastama :D )...ale za 90 Kč, no nekupte to :D hýbat se v tom můžu a když si vemu šikovný vršek, tak to těsné obepnutí ani neni vidět ;)
No a pak když jsme vylezly ven, tak jsem se divila co tam je obchodů v tom místě (šly jsme jinudy), o tom místě jsem ani nevěděla :) jo a Jířa mi dala dodatečně dárek k narozkám, sprcháč adidas limited edition, nádherně voní! To mě fakt dostala, to jsem nečekala :-)) No a jinak po cestě jsme se bavily o jídlech, tak jsem jí říkala, že jim hrozně zachutnal český pudink a ona mi říkala, že ho tu taky našla, tak jsme vlezly do Tesca a ukázala mi ho. Jen je blbý, že to sice stojí v přepočtu 15 Kč, což není tak moc (nevím co stojí pudink v ČR), ale musíte si koupit krabičku po 4 kusech - a to ne jedné příchutě, ale krabička obsahuje jahodovou, malinovou, vanilkovou a konečně i čokoládovou...to je takové nedomyšlené :-(
A taky mi ukázala Charity shop, to je obchod, kde je zboží z druhé ruky jako normální second-hand, ale peníze z prodeje jdou prostě na charitu :) a teda viděla jsem 2 obchody a maj tam fakt hezké zboží a levné :) a nakonec jsem neodolala a koupila si takovou kapsičku-peněženku za 15 Kč :-)) ale původně jsem chtěla jedny úžasné hnědé kalhoty (jakoby šusťáky) a ty byly jen za 90 Kč, ale pak jsem si je nešla ani zkusit, všimla jsem si, že maj vysoký sed, a to bych je stejně nenosila :(
No a když jsem se vracela domů, začalo pršet, naštěstí tu většinou prší tak jako když u nás poprchává, nebo alespoň ze začátku, takže jsem v pohodě došla domů.. A už prší od té doby skoro pořád. Tak uvidím zítra, kdyby bylo hezky, zašla bych se ještě podívat do toho Marks&Spancer, jestli tam nááhodou ještě nemají ta tílka :D:D akorát to už budu muset jít sama :(

*v devět večer dopisuji toto:
Šla jsem po dlooouhé době na youtube a náhodou narazila na Anety (Langerové) písničky, ten hlas má fakt krásný... No a pak jsem brouzdala mezi českou a slovenskou superstar a našla tohle http://www.youtube.com/watch?v=eHYgWVrOGPc a musím říct, že se mi po hudbě zastesklo :(  ty slečny jsou některé aj falešné tak se nelekněte, ale o to tu nejde.. Mně je najednou hrozně líto, že nemůžu zpívat profesionálně a třeba ani na nic hrát...že jsem to prostě tenkrát jako malá brala jinak a vyprdla se na všechno...já vim maminko, říkalas mi to...achjo :(

Žádné komentáře:

Okomentovat