středa 12. srpna 2009

Den plný novinek

1.
Byla jsem poprvé v jiné domácnosti než u nás doma, a to u rodiny též z Indie, poznala jsem teda jen toho kluka (12 let) a mámu, ale oba super :) A u nich doma byla cítit vonná tyčka a taky jsem tam ochutnala nějakou indickou placku, je to z těsta co se připraví a na pánvi se to nafoukne, ale k snězení je třeba to spácnout ;) a měla jsem to s máslem a je to dobré :)
2.
Byla jsem s rodinou v kině!! Teda nechtěla jsem, protože jsem říkala, že tomu stejně nebudu rozumět, ale HM mě umluvila ať to alespoň jednou zkusím..tak jsem šla (za její peníze). Byli jsme na Aliens in attic, na premiéře, takže to v ČR ještě asi nemáte. No je to takový rodinný film, hlavně pro děti, páč tam jsou příšerky.. a je tam ten samý konec co u Doby Ledové 1, na konci musí malá příšerka opustit její kamarády na Zemi a odletět zpět s příšerami..tak to je smutné a až se mi chtělo brečet :D No a pak při titulkách se mi chtělo hrozně moc brečet, ale ne kvůli filmu, ale kvůli tomu, že jsem prostě věděla o čem ten film byl!!! :D Teda já nerozuměla ne jen slova, ale dokonce i věty, ale prostě z toho co jsem rozuměla jsem ten děj dala dohromady ;)
3.
Father má nové auto, šedé BMW 523i. No nádhera :) a já teda asi "zdědím" jeho starého Nissana Primeru, to uvidím později, páč mi mají zřídit nějaké pojištění kde musejí uvést auto které dotyčný používá. Ale myslím si to, protože ten Nissan Micra je prostě mother's car. Jen teda doufám že mi s tím půjde parkovat..nejen že to budu mít na podélné parkování obráceně, ale to auto je celkem dost dlouhé!...
4.
Měla jsem tu svůj první alkohol, skleničku červeného. Prý na oslavu toho auta :) Bylo to fajn, pro mě Gauri přišla teď v noci do pokoje jestli si s nima dám :) tak jsem tam s nima chvíli byla a málem s otevřenou pusou pozorovala jejich indickou večeři (já už svou večeři měla někdy v sedm, ale jsem stále plná), ale po vypití jsem se hned odebrala k sobě, páč jsem nechtěla překážet v jejich mluvě hindštinou...
5.
Jak jsem psala, že jsem plná, tak to proto, že jsem si tu poprvé udělala něco jiného než rýži či těstoviny či míchaná vajíčka, a to bramborovou kaši a buličí oko, mňam :-) a zjistila jsem, že starší kluk buličí nezná, takže možná nikdo tady? A zkusím se tu kouknout, jestli tu maj dětskou krupičku (musí být dětská, nestačí prostě jen krupice???), abstinenční příznaky se dostavují! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat