úterý 11. srpna 2009

Nějak nemám o čem psát

    To je snad poprvé co fakt nevím co psát, a to že fakt není o čem, moc se toho za tenhle víkend nestalo a jestli jo, tak jsem to zapomněla.. :-( :D takže napíšu fakt jen takový souhrn...
    V sobotu jsem měla po desátý sraz s Jířou u knihovny.. původně jsme šly opravdu jen do knihovny :D tak mi tam ukázala to rozložení knížek.. ale myslím, že to bude ještě nějakou chvíli trvat než si nějakou knížku troufnu číst, teď bych musela každé druhé slovo hledat ve slovníku :(
Pak jsme pokračovali směrem nákupní centrum (to se dalo čekat :D), Jířa chtěla pomoct s výběrem brýlí, nakonec si koupila takové ty veliké kulaté co jsem je dřív odsuzovala a nechápala jak to někdo může nosit, ale po tom co jsem byla za Zu ve Francii jsem to nějak začala brát jinak.. ale v ČR bych si stejně asi netroufla v nich vyjít, tady je to všem jedno kdo co má, oni tu nosej taky všechno a všemožně i nemožně nakombinované! No a já si splnila sen - koupila jsem si lampičku do USB :D za 2 nebo 3 libry.. kdybyste někdo nevěděl co to je - připojíte si to do noťasu přes USB a máte malinkou lampičku :) pro mě je to tu dobrý, že nemusím svítit lampičkou (to mi sem lítaj takové divné malé můry co vypadají jak naši moli!!) a přitom vidím na klávesnici..teda né že bych to zrovna já nějak extra potřebovala :D ale třeba hvězdičku tu můžu dělat jen s čudlíkem FN a to po paměti mačkat neumím, stejně jako alt (když chci třeba udělat @ nebo &), a to se pak to světýlko fakt hodí ;) Pak co si tak pamatuju, tak mi Jířa ukázala obchody jménem Debenhams a New Look. V nich jsem si koupila v jednom mikinu a v jednom džíny, ty mi jsou sice trošku volnější v pase (potřebuju pásek), ale jsou tak pohodlné, že to stojí za to ;) navíc byly zlevněné z 22 na 11 liber, takže spokojenost největší ;) No a pak jsme si zašly do Tesca pro něco malého k snědku a tam jsme spolu zkusily použít zdejší specialu - sami si nákup namarkujete a zaplatíte!! :D:D No to vám je stroj, to vám povím, než jsme ten jeden pytlíček namarkovaly a zaplatily... :D:D no všechno je jednou poprvé a je to dobré místo když se chcete zbavit drobných a ani u toho nebyla fronta :) No a pak už jsme si sedly na námko a kecaly :) taky jsme pozorovaly zdejší obyvatelstvo, řeknu vám, že některé slečny tu maj ooopravdu velké sebevědomí..! Někdy musím některé ty modely tady nějak nenápadně vyfotit :D No a Jířa musela být nějak v půl třetí či čtvrtý doma, tak jsme se musely rozloučit brzy a já už pak byla jen doma... a večer jsem si pustila v českém znění Harryho Pottera a vyžehlila tu kupu prádla co jsem tu měla a mimochodem, už jí tu mám zas :( a hlavně ty pánské společenské kalhoty.. :( Já je prostě neumím žehlit jak tam musí být ta jedna čára uprostřed :(
    A v neděli jsem jela opět do Londýna. Původně to bylo kvůli tomu, že Máca (kamarádka z Bolky) a Jana (znám odtud přes Mácu) na konci srpna odjížděj (Máce se její pobyt tady zkrátil skoro o měsíc, protože její dočasná "dcera" se na ní začala hrozně fixovat..), tak abychom se ještě viděly.. A že to spojíme s návštěvou Oxford Street, Máca potřebovala nějaké plavky a Jana chtěla uskutečnit poslední nákupy v Londýně před odjezdem domů... No a když jsem vylezla z baráku, tak jsem na mobilu našla zprávu od Mácy, že se moc omlouvá, ale že jí její mother dala nečekané hlídání takže ať si to užijem bez ní...a druhá SMS byla od Jany, že doufá, že já se na to nevyprdnu a pojedu.. tak jsem teda jela, však jsem jí možná fakt viděla naposled (ještě se možná uvidíme poslední víkend v srpnu, ale o tom kdyžtak až později;) ). No za jízdenku jsem musela opět zaplatit těch 5 stovek v přepočtu za celodenní jízdenku (platící i pro metro a busy v Londýně), páč tady i zpáteční jízdenka jen na vlak stojí 360 Kč a za jednu jízdenku metrem dáte asi 60 Kč, takže by mě to nakonec vyšlo levněji možná o 30 Kč... :-/ No docela pálka, pak až budu student, tak budu mít ale snad slevu na vlak ;) i když nevím kolik, budu v tomhle případě vděčná za jakoukoli slevu..! No a s Janou jsme se sešly přímo na Oxford Street, naprosto bez problémů :) a koukaly jsme po obchodech, Jana už si i sem tam něco koupila, ale já si všechno schovávala až na Primark, což je obchod o dvou podlažích naprosto narvaný věcmi ale hlavně lidmi!!! Protože to tu maj levné, fakt trička v přepočtu za 45 Kč, to je mazec! :) Prý to teda nijak extra nevydrží, ale tak uvidím, na lítání s děckama to bude i tak dobrý :) a koupila jsem si tu nové pyžamo, komplet tričko s kalhotama, kalhoty jsou růžové s černýma ťapičkama a tričko je černé s dvouma velkýma ťapkama a nápisem PAWS OFF, což já chápu jako pracky pryč, nebo něco takového...? No ale líbí se mi ty ťapky, proto jsem si to koupila ;) akorát jsem se bála abych v tom třeba nevypadala úchylně (i když u pyžama to je asi jedno), protože v Primarku na kabinku čekáte asi tak hodinu...nevim, ale fronty tu jsou třeba o 50-ti lidech!! Takže jsem si to kupovala odhadem.. a ukazovala jsem se v tom dnes mother a Gauri a říkaly, že to je na mě dobré a pyžamo je hezké, tak jsem spokojená :) jo a taky jsem si tam koupila pakl gumiček za libru!!! A to jich je fakt hodně a jsou to takové ty dobré... :) a taky jednu kabelu, jak by řekla Míša Supková, nákupní tašku :D:D je to taková ta "kabelka" kabela - normálně přes rameno, ale je celkem obr, ale teda příjemně se nosí (nesla jsem v ní pak ty věci domů). Tak jsem zvědavá, jestli si zvyknu jí tu nosit :D No a to je vše, večer se mi teda ještě ozývala jedna kámoška z Bolky Nikola, ta tu byla minulý rok jako au-pair a teď tu od května pracuje snad v restauraci (nevím jistě), že si na facebooku přečetla že jsem v centru a jestli se nechci sejít a pokecat, ale to už bylo po šesté a já byla asi hodinu od té mé stanice Liverpool Street odkud mi jezdí vlak dom a dom bych musela stejně jet vlakem v osm, tak jsme to odložily na příště. A když jsem jela na nádraží, napsala mi Jířa, že je u nás v Chelmsfordu venku a kdy přijedu, že by mi přišla naproti ;) tak ještě ve čtvrt na devět na mě čekala na nádru a kecaly jsme spolu do půl desáté (já si mezitím na sebe přes tílko natáhla to jedno tričko z Primarku, protože už mi byla zima, měla jsem na sebe jen tílko a sukni!), to jsem pak měla co dělat stihnout to do deseti domů... Máme totiž spolu s rodinkou dohodu, že krom pátku a soboty (to můžu do půlnoci) se budu vracet do deseti... Tak snad mi tahle dohoda někdy později nezačne vadit, teď v ní takový problém vůbec nevidím...
    No a dneska (v pondělí) se nic nedělo, takový normální den.. :) jen teda už mi přišla konečně má anglická simkarta, takže zítra v Tescu si jí nabitím zaktivuju a navíc za první nabití nad deset liber dostanu bonus 5 liber :)
Mamčo, ty máš volání na cizí číslo za stejnou cenu nebo to máš nějak dražší?? Protože já jsem zjistila, že to volání jak jsem ti psala pro mě neplatí, maj to rozdělené na země a já bych do ČR volala za 6 Kč za minutu. Takže buď ten skype (což mi přijde nejlepší) nebo mi teda ty můžeš volat na anglický číslo a nebo mi můžeš ty volat na český a to já taky zaplatím 6 Kč za minutu.
Jo a taky zítra půjdu s klukama zřejmě do knihovny, tak mi držte palce ať nemá malej zas rozdováděno, dneska s nim v jednu chvíli zas nebylo k vydržení, dokonce i Gauri se už zlobila! On dělá hrozně rád to, o čem ví že to dělat nemá...no jako každé jiné dítě no... a vzhledem k tomu, že už je zas čtvrt na dvanáct, tak dobrou!

Žádné komentáře:

Okomentovat