čtvrtek 11. srpna 2011

Středa (miércoles) 10/9

Šok! Vzbudila jsem se v 9…chvíli ležim a najednou si začnu uvědomovat zvuky, jakési rány. Nejsou od sousedů, ale od nás!! Že by byly už holky vzhůru? Ale proč by dělaly takový bordel a jak? Kouknu z pokoje a tam Maritza s rodinou už v uklízecím režimu!!! :D  Nj, dneska má být nejtepleji od té doby co tu jsem, předpověď říká 26 ve stínu…tak to asi chtěj mít brzo hotový, aby mohli užívat zbytek dne…a prej jdou k doktorovi nebo u něj možná už byli, kdo ví :D  Každopádně mě Maritza neustále znova zve k ní do baru…když mě to tam nijak zvlášť nebavilo…

Je to vtipný, jak tu máme posunuté časy jídel…je tu posunuté úplně všechno, včetně počasí. Jak se u nás říká, že je nejvíc nebezpečné chodit na slunce mezi 12 a 3pm, tak tady je to mezi  1-4pm a podle předpovědi bývá nejtepleji ve tři odpoledne! :D
A malý problém je, že Alba nemá ráda sluníčko, teplo. Preferuje zůstat uvnitř, kde studenějc…a já bych tak ráda byla venku :D

Tak jsme se zas trochu učila, udělala pár cvičení z osmé lekce a zjistila, že si opravdu ta složitější slovíčka (nebo spíš ta novější) moc nepamatuju. A taky novější slovesa, asi si je budu muset vypsat…a našprtat se ta nepravidelné, některé ty tvary jsou šílené…a to jsem zvědavá, co budu říkat, až se dostanu k minulému a budoucímu času :D ale tak zvládla jsem to v němčině, proč bych to nezvládla ve španělštině, no ne?!

Dostala jsem email s oznámením od Vodafone (UK), že můj poslední účet je ready to pay, že si mam svůj „dluh“ zkouknout na svém vodafone účtě na internetu. Tak jsem ho hned chtěla zaplatit on-line, ostatně jsem si kvůli tomu nechávala aktivní anglickou kartu s 20-ti librama. Šla jsem na vodafone stránku, přihlásila se do svého účtu a ejhle!!!! Oni mi ten účet předělali na „pay as you go“, anglická obdoba kreditu! Oni mi totiž k 27.7.měnili „pay monthly“ (mobilní měsíční tarif) na „pay as you go“ s tím, že mi pak pošlou poslední účet na zaplacení a pak už budu jen na kreditu…jenže jsem jaksi nečekala, že už ten poslední účet online neuvidim – a oni asi taky ne, když mi poslali ten email, že si si to mam ‚zčeknout‘ u nich na web stránce!  Dává vám to smysl? Píšu to totiž za čerstva, ještě rozhořčená… No napsala jsem jim mail, jestli by mi mohli napsat dlužnou částku, jinak nevim co s tim jako!

Teď mě napadlo, napsala jsem vám, že jsem už přestala číst tu knížku Blindness? Bylo to stupidní..lidi oslepovali a nevěděli proč a ti zdraví (vláda) je ze strachu zavírali v jedné budově. Tam si ti lidé kradli jídlo, později se i klidně zabíjeli…
Tak jsem začala číst pravdivý příběh o Natasche Kampusch, rakouské dívce, co byla přes 8 let vězněná nějaký Rakušanem. Jestli chcete vidět pokoj, kde byla vězněná, tak je tady http://www.youtube.com/watch?v=qwomu8ulzzI&feature=related – je to záběr z toho domu, jak se do toho pokoje šlo dostat. Dle mého to bylo jak hrobka, kor kvůli těm tajným malým čtvercovým „betonovým dveřím“! Každopádně záběr toho pokoje je přesně od třetí minuty. Chudák holka…
Ještě se takhle našla Elisabeth Fritzl, vězněná vlastním otcem po dobu 24 let!! Její příběh bych si taky moc ráda přečetla, ale myslím, že ona svou autobiografii ještě nevydala.

Odpoledne jsem pojala velmi lenošivě, a to hlavně proto, že rodinka jela po třetí hodině pryč a já proto měla celý barák (zahradu) pro sebe. Takže jsem snad poprvé od dětských let vylezla ven úplně nahá na opalovací proces :-))  asi 5x jsem skočila do bazénu, doslova skočila a hned zas vylezla – byl šíleně ledovej!! Tak jsem to vzala jen jako osvěžení, nehledě na to, že jsem zas do dvou minut uschla. Jojo, včera jsme měli klidně 30° si myslim. Jinak v jednu chvíli mam pocit, že jsem zahlídla pohyb souseda za plotem! Ale řekla jsem si ať se podívá, když to doma nemá (jako bych slyšela mojí mamku, hehe) a hlavně že tu jsem jen na chvíli, tak to není třeba hrotit. Ještě nutno podotknout, abyste si nemysleli, že jsem vylezla ven před oči všech, z okolních oken na to místo, kde jsem ležela, není vidět. A plot je z jedné strany „potažen“ bambusem a z druhé strany tam má živej plot – to jsem si ale nevšimla, že ten živý plot má v jednom místě právě menší díru… :D
Opalovací proces jsem neustále přerušovala a běhala se třeba malinko napít nebo zkouknout novou zprávu na skype, nechápu, jak to děláte, že se někdo dokážete válet na slunci klidně celý den, to prostě nešlo! Na půl 6 už mi došla trpělivost a na půl hoďky zalezla úplně, pak teda ještě vylezla, ale jen na dalších 10 minut. To prostě nešlo :D

V 9pm jsme měli sraz s Davidem a ještě pár lidmi z couchsurfingu (Neil s přítelkyní, Laura-ta co mě posledně vezla autem domů a Abel-ten mě vezl domů tentokrát). Asi si budu muset najít nějaký drink k pití. Piju tu nejvíc stáčené pivo, a sice mi docela chutná, ale nějak mi nedělá dobře nebo co, druhý den mě po něm pobolívá hlava (a to mívám tak 2 sklenice max.) a i během toho večera včera jsem právě skončila u druhé, pak jsem se začala cítit divně. Tak jsem si dala tortillu aspoň jako že k večeři. Dali mi obří kus a byl výbornej J David si pak taky objednal a začal zas, že to ale není ta nejlepší, že už tam jedl i lepší….tak jsem mu „vynadala“ že si taky furt musí jen stěžovat…to asi nečekal :D

Domů mě Abel vzal po půl 1 a byla jsem ráda. Padla na mě únava, asi z toho, že jsme seděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat