úterý 9. srpna 2011

Pondělí (lunes) 8/8


Nemohla jsem spát. Usnula jsem zas až po druhý ráno, do toho mě vzbudily 2 SMSky a v šest ráno jsem byla vzhůru opět a ready to get up! Ale samozřejmě jsem chtěla ještě spát…trvalo to skoro hodinu! A pak jsem se vzbudila zas v 9am!

Včera těsně před spaním jsem zjistila, že Jaime dnes zůstává doma. Teď jel teda do krámu, tak nevim, jestli tu je na celej den nebo kdy jede do práce… - Tak už vím, do práce jede zítra po obědě. Takže mám vlastně volno…tak jsem si zopakovala 3 lekce, napsala slovíčka z osmé lekce a přeložila tamější článek a mam dost. Fakt už to začíná být zajímavý a vypadat jako španělština, respektive jako že už bych měla něco umět…  L :D

K obědu jsme měli obří fazole, ale fakt obří! To jsem v životě neviděla! :D  měly snad 2cm :D a byly teda smíchaný s cibulí a nevím s čím vším, abyste si nemysleli, že to byly jen fazole. Oni celkově docela jedí zmixovaná jídla, ještě že mi to UŽ nevadí! ;-P
Pak jsem si zalezla do pokoje, byla jsem dost unavená a nechtěla jsem poslouchat děcka. Nějak mi lezou na nervy. Obzvlášť když ke mně přijde Alba, začne mě hladit po hlavě/ramenu a říkat „good dog“!!!! Ale už pomalu začíná držet pusu, důrazněji a důrazněji jí naznačuju, že se mi to nelíbí…
Ve čtyři jsem vylezla na zahradu s knihou. Sama jsem si myslela, že je tam zima, ale Cris mi říkala, že asi pojedou na pláž! Tak jsem to šla zkusit jak se budu cítit… No na přímém slunečním svitu bylo fakt celkem příjemně, tak jsem tam zůstala na 2 hoďky J pak už mi začla být zima.

A po půl 8 jsem čekala na hovor od Abela, kdy se pro mě staví. To je jeden z těch lidí z couchsurfingu, co jsme se sešli ve čtvrtek :-) Má auto a slíbil mi, že mě někam vezme do okolí, tak mě vzal :-) Nejdřív mi ta konverzace s ním nevyhovovala. Přišlo mi, že ne všechno mi rozumí a občas sám řekl nějakou anglicky nesrozumitelnou větu...ale nakonec se začal lepšit, uf uf! :D Vzal mě do dvou míst, na pláž a pak na takový ostrůvek s "hradem". Jestli si chcete vygooglit polohu, městečko se jmenuje Santa Cruz de Oleiros, východ od Coruni a je to úžasné místo, hlavně tam kde jsme byli, když zrovna začlo zapadat slunce!! Taková romantika :-))




Domů jsem dorazila asi v půl 11 a rodinka seděla ještě s jednou paní u stolu, zrovna dojedli ale zůstala jim omeleta, tak mi hned nabídli. Ale zmátli mě, protože to je ta vaječno-bramborová a já myslela, že je to ta Tortilla co si dávám ve městě občas k pivu jako „zákusek“. Ale oni mě opravili, že ne tortilla, ale omeleta. Tak vyznejte se v tom! :D  a Jaime mi nabídl víno, tak jsem si s nima dala sklenku a nějak se začala cítit podezřele teple…a pak zjistila, že to ví no má 14% :D na to nejsem zvyklá z Anglie, můj oblíbený hruškový cider Kopparberg má 4.8%!! :D

A teď je čtvrt hoďky po půlnoci a já jdu spát, tak mi držte palce, ať konečně bez problémů…

Žádné komentáře:

Okomentovat