neděle 17. července 2011

Nesnáším loučení...ale tohle se povedlo!

Na 16.7. jsem měla naplánovanou rozlučkovou party. Spojily jsme to s kamarádkou Janou ještě s oslavou jejích narozenin co měla pak za týden, já nikomu nechtěla říkat, že moje narozeniny jsou 17.7. Ale jaksi jedna kámoška Verča (mimochodem jedna z dvou lidí, za kterých bych v Anglii i dýchala!) to udělala za mě, takže já byla v šoku, když mi začali lidi přát nejen hodně štěstí do budoucna, ale i všechno nejlepší! :D  Byla to naprosto suprová party. Sešlo se nás přes 26, a to tam ani několik z mých bližších přátel i vzdálenějších kamarádů nemohlo být z důvodu práce. Ale nevadí, s většinou z nich jsem se pak stihla potkat ještě v týdnu či o dalším víkendu ;-)   Jinak zpět k té party, sešli jsme se ve Wetherspoonu, což je restaurace-hospoda, je to super místo právě na setkávání se. Dojenala jsem nám tam i rezervačku, protože o sobotních večerech tam je vždycky nátřesk.. No a bylo veselo, pilo se, bavilo a zpívalo - hodně zpívalo, ale věřte mi, že tentokrát jsem já nezačla!! To ti co mi přáli: "Ráááďa má narozeniny, myyyy máme přání jediný..."...až to skončilo u: "Uvázali koooozu u tr tr tr u tr tr tr, uvázali koooozu u trna...Vysoký jalovec, vysoký jako já..."...! :D  Prostě luxus :-)  Jen to trochu nešťastně skončilo, neboť ta skupina přeživších a žíznivých po tancování se měla jít přesunout do klubu s hudbou...no jo, jenže ta první skupina na nás pomalejší nepočkala a tak jsme se trhli a ten večer už znovu nepotkali. Ale tancování to nijak nepřekáželo ;-)

Mno, v takovym počtu všechny nahnat a ještě donutit, aby se všichni tvářili do foťáku v jeden moment...fotek máme 12 a tahle je z nich nejlepší! :D (ale Lýda to fotí, to se nedomyslelo!)

nejoriginálnější dárek
nejlepší dárek
překvapení večera (bydlí už úplně jinde)
nejoriginálnější přání

Jedni z nejlepších.
Ti, kdo zpívali nejvíc :D






4 komentáře:

  1. Ty krabe! Radmil, tady na těch fotkách ti to děsně sluší! Well done :)

    Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. Because of you and "your" eyelashes magic...and some alcohol maybe? :-P

    OdpovědětVymazat
  3. *červenající se* teda děkuju holky! Popravdě, dala jsem si záležet :-))

    OdpovědětVymazat