čtvrtek 14. července 2011

Dva dny s děckama v Londýně

Na úvod nutno říct, že to je můj historicky první článek ze Španělska :-)) (píšu to 25.7., ale datuju to dřív, ať v tom je pořádek)
Ale začněme popořádku...

...dny v Anglii se krátily závratnou rychlostí! Popíšu vám události posledních dvou týdnů.

     V posledním týdnu jsem na dva dny vzala děcka do Londýna, jen já a Adam a Katie!
při čekání na vlak ještě v Tonbridge
V úterý 12.7. jsem je vzala do Londýnský Zoo. Nutno říct, že Katie se celou dobu chovala perfektně na jedničku, asi holt má mou školu no :-)) a Adam byl občas na zabití...třeba když jsme šly na lví krmení (které je jen jednou denně), tak on začal kňučet že prostě chce na nafukovací obr klouzačku! Když já řekla že teď rozhodně ne, když jdem na lvy, tak Katie chytře zahlásila "možná později" a na to on spustil ukňouranym hlasem tříletýho dítěte, že už později nebude šance!!! Tak jsem nejdřív popravdě pěnila a vynadala mu, že teď už ho tam nevezmu tuplem, protože mi prostě vzal tu chuť ho někam vzít...no pak jsem se smilovala, zatla zuby a začala mu pomaloučku krásně vysvětlovat, že lví krmení je jen ve 3pm, kdežto klouzačka tam bude do půl 6 a tudíž kam si myslí, že je důležitější jít dřív...pochopil a dokonce se omluvil.
Po zoo jsme se museli dostat na metro, které bylo asi 10-15 min chůze. Popravdě jsme byli všichni tři kaput po tom celo-odpoledním courání, ale zase, Katie a já ani muk a Adam...no asi si to umíte představit... Pořád se mě ptal, jestli už zavolám ten taxik!!, když jsme dorazili k jedné autobusové zastávce, hned si tam kecnul - a pak hrozně kvičel, když jsem mu řekla, že je sice hezký že se tam tak uvelebil, ale že sedí do špatného směru.. :D Takže jsme asi 5 min šli, než jsme našli další zastávku, to jsem se radši zeptala paní co tam stála, jestli nás to doveze tam kam chcem, naštěstí ano. Pak na té zastávce jsme si došli na véču. Mno, véču, jak honosný název - Adam nám vybral KFC. Měla jsem od Julie dovolen fast food, ale radši jsem jí psala sms, jestli je to ok.. Mno a pak znova, po véče jsme jeli do hotelu, asi 4 zastávky metrem, jenže od metra 10 min chůze. No bože, na to už Adam nemá přece sílu, co to po něm proboha chci a kdy už pro nás konečně dorazí ten taxi??! A to si říká sportovec...
...a to ještě není konec - když jsme dorazili do hotelu, tak si hned začal stěžovat, že máme malem pokoj a že tohle se mu nelíbí a tamto a že vedle Katie spát nebude a to a tamto... (abyste rozuměli, byl to jeden z těch levných možností ubytování v Londýně, barák s několika pokojema, 2 společný koupelny na chodbě... No a když pak volal tatínek večer, tak mu to Adam hned říkal že máme pidi pokoj a že si myslel že to bude něco jiného...a pak se mě naférovku zeptal, proč tam musíme spát, jestli nemůžem jet domů!! (To dopoledne od něj ještě padl i dotaz na způsob jestli má ten hotel lázně nebo něco takovýho!!) Mno myslela jsem si svý a trochu litovala, že jsem byla tak 'blbá' a nabídla se vzít i Adama, původně to totiž měl být jen můj a Katiein výlet za odměnu...
Nechala jsem je vzhůru do 8.45pm, pak jsem zavelela ke spánku (Adam opět zkoušel, že ještě není unavenej...) a vzhledem k tomu, že jsme byli všichni v jednom pokoji, musela jsem jít spát s nima! Neměla jsem ani knížku s sebou, abych si četla pod lampičkou..takže jsem asi ve čtvrt na 10 fakt usnula (no nebylo divu po tom dni)...jenže... Katie ze spaní šíleně skřípe zubama!! Na to, že jsem spala na druhý straně pokoje jsem byla vzhůru kvůli tomu snad 4x a věřte mi, že ten skřípot není zrovna nejlibější zvuk, jaký by rozespalý člověk chtěl slyšet... A co se nestalo, Katie nás vzbudila už v 5.30 am a už nenechala usnout!!! Mno naštěstí jsme to všichni nějak zvládli a měli po ránu dobrou náladu. Snídani jsme měli v hotelu, ta byla fajn, i teplý toasty jsme měli a vzala jsem nám banán na svačinu :-))
No druhý den jsme teda vyrazili do muzeí. Nejdřív jsem je vzala do National History Museum, hlavně jsem chtěla Adamovi ukázat dinosaury...a hádejte...dinosauři byli asi na 3 týdny mimo provoz z důvodu čištění a péče o ně!! Jsem myslela že mi jebne, no ještě že je tam toho tolik k vidění, například minerály, z kterých je Adam taky paf.
Nápis k naštvání...

Aspoň jeden dinosaur tam byl.

Místnost plná minerálů!

Mapa muzea














Pak jsme si dali oběd (bagety) a šli přes ulici o dům dál do Science Museum, kde jsme měli zamluvený vstupenky do IMAX kina na Hubble 3D. Kdo nevíte co je IMAX, tak je to kino s obr obrazovkou, takže krom pár hlav sedících lidí před váma vidíte opravdu jen to plátno před váma, takže to zveličuje dojem, že jsme součástí děje. Film to byl o satelitu Hubble, jak ho poslali amíci do vesmíru, jak ho pak opravovali a přidávali nová zrcadla...moc zajímavý to bylo!
Potom jsme si to muzeum ještě trochu procházeli, ale já už byla KO, ne ani tak fyzicky, jako spíš psychicky, jak jsem furt kontrolovala kde jsou a tak.
No a pak už jsme měli sraz s Julií na Waterloo (v centru Londýna) a šli jsme na Duck Tour, což znamená, že nasednete do zvláštního autobusu, projedete kusem Londýna po památkách a pak s váma ten autobus zapluje do vody (řeky Temže)!! Popravdě jsem se cítila fakt zvláštně, když jsme z centra Londýna sjeli ze silnice do vody! :D A zajímavost je, že se museli vyměnit řidiči, musí být jeden na řízení autobusu a jeden na řízení lodi! ;-)  docela kus jsme pluli a pak zas zpět na to samé místo a z vody ven a pak už jen v podstatě zpátky na "domovskou stanici". A následovala večeře.

 
Domů jsme dorazili někdy po sedmé a řeknu vám, že já byla fakt zralá tak akorát na postel...

4 komentáře:

  1. chtěla jsem napsat, že to je moc hezký, že jsi děcka vzala sama do Londýna, to hodně podle mě ukazuje o vztahu s nima :) a je super, že jsi Katie tak vychovala... ona je mladší, ne? a trávila jsi s ní víc času než s Adamem...? jo a já chci na ducktour!!!!!!!!!!!! to zní skvěle!!! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, loni jsem s ní byla celé dny, letos už teda chodila do školy, končila v 3.25pm a Adam ve 4.10pm, takže buď jsem vyzvedla jí, šly jsme na hřiště školní a počkaly na Adama a nebo mě většinou Julie poslala právě pro ni a sama pak jela pro Adama. A hrála jsem si s ní radši. Ona je taková, že se s ní dá i dohodnout, teď tohle, pak tamto. Adam se snažil odmlouvat, ale hlavně většinou řekl, že nic hrát nechce - a když chtěl, bylo to chytání a nebo kopání míčem, což už mi za ty dva roky docela lezlo krkem.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. A taky je moc hezke, ze ti tak veri a nechali te jet s detma samotnou, to si myslim, ze hodne znamena teda..

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, taky jsem to v to úterý večer HM psala, že mi teprve došlo, jak mi musí věřit a že jí za to děkuju! :)

    OdpovědětVymazat