sobota 9. února 2013

Hezký víkend přeji :)

Předevčírem, když jsem šla ze školy, bylo zrovna po dešti. Což by nebylo nic divného, prší tu dost a dost, každých 10 minut...ale já si na přechodu stoupla pod lampu a najednou mi něco, dle zvuku dopadu, velkého přistálo na hlavě! Tvářila jsem se statečně, ale krve by se ve mně nedořezal, když jsem nenápadně koukla nahoru a tam zrovna i létal holub. Tak jsem nevěděla, jestli je všechno v cajku a byla to jen kapka vody a nebo jestli jsem spíš pro smích s obr ho*nem. Zrovna to i začalo stejkat... No odvážila jsem se si hrozně nenápadně šáhnout do vlasů a....ufffffffffffff, byla to voda!! :D  Takže poučení, nestoupat si na přechodu pod lampy, minimálně ne bez deštníku :D

Tloustnu tu. Ačkoliv se tu hejbu víc než v ČR, nějak mi nevyhovuje ten jejich systém jídla, že maj všechno posunutý, oběd ve 3, večeře klidně v 11 v noci. Což teda já se snažim jíst nejdýl v 9. Nechápu, jak to, že netloustnou i oni. Každopádně to není fajn pocit vidět, že musím pásek zavírat dál a dál...něco s tím musím udělat. ;-)

O mém úspěchu s kuře na kari jsem vám už psala. Měla jsem ho rozpůlený na dvě porce, příště musim na 3, bylo toho totiž víc, než jsem si myslela. Dneska jsem najela na vajíčkovou vlnu, ráno jsem si udělala míchaná vajíčka a teď k obědu kaši s buličím (=volské oko). Ehm, teda kaši...spíš bych to nazvala mačkaný brambory :D protože mi nedošlo, že Desiree tu nemusí mít mačkadlo že jo, takže jsem to v závěru musela mačkat vidličkou o stěnu hrnce a zrovna perfektně to nešlo... :D  Ale bylo to dobrý, už mi i ty brambory chyběly! :)

Včera jsme si byly s Markét a Silvou sednout na pivko v hospodě pojmenované Mala Strana! :D Vevnitř byly fotky pražské Malé Strany, na dveřích od wc checos/checas (češi/češky), nad barem šála AC Sparta Praha a výčepní pivo byla Plzeň! Akorát teda 3 € za půllitr, eh! Jinak to tam bylo fajn, ale ceny jsou pro nás trochu důležité... Ještě že já stejně zvládla jen jedno, haha :D


Dnes jsem zvědavá na místní ESNko. Nevím jestli už jsem vám psala, že z nich mam takové spíš negativní pocity, že jim o nás vlastně ani moc nejde, hlavně aby se oni ožrali... Nebo jsem si taky všimla, že zejména vedení místního ESN tíhne k američankám, které tu jsou prý proslulé jako davajky...
Každopádně dnes jedu s ESN do Avilés na karneval. S nima myšleno teda s tím zbytečkem co jede, protože odjely v noci 3 autobusy erasmáků do Portugalska na 3 dny. A ten karneval - nevím přesně co si pod tím představit, vím jen, že se tam na lidi prská pěna a jsou pak celí mokří...no uvidim. Masku mít asi nebudu, pokud něco s Markét nesplašíme někde u vietnamců. A s báglem na převlečení se mi zrovna dvakrát tahat nechce..
Tak vám sem pak zítra či pozítří napíšu víc.




3 komentáře:

  1. to je dobrý... to checas :) tak si užij karneval! :) já doufám, že se tady taky bude něco dít :) my možná pojedeme na fiestu do Salamaca příští tejden, ale taky nevim... asi to bude šílenost a vůbec není jistý, jestli se přihlásí dostatek lidí...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Já se už teď směju též, když si zpětně vybavím, jak jsem plná obav šahala do těch vlasů, kde mi něco studeného teklo.... :D

      Vymazat