čtvrtek 7. února 2013

Čtvrtek 7.2.

Už jsem měla dost těstovin a toastového chleba - když tu nemám ani topinkovač, ani toastovač...
Tak jsem sebrala odvahu, koupila si kuřecí prsa, smetanu, koření, žampiony...a udělala si kuře na kari s rýží! Já! A ano, bylo to dobré! Jsem na sebe pyšná. :-))  a mimochodem mi zbylo ještě na večeři :-D
Tímto děkuji Nic a Markét, kdyby si tohle četly, za trpělivost s vysvětlováním mi receptu... :-D

Dneska je vůbec takový pozitivní den. Sice jsem dneska měla ve škole 4 předměty z 5 (ten pátej je španělskej intenzivní kurz, který ještě nezačal), ale na ten jeden měl dneska jen praktickou část, a to nám erasmačkám učitel vzkázal, že na tu praktickou chodit nemusíme, že ty probírané věci potřebuje probrat rychle a asi jsme mu přišly, že mu nic nerozumíme...no tak tím líp pro nás, že tam musíme jen jednou ze 3 výuk toho předmětu. :D
Takže jsem měla 3 předměty. Z toho teda první byla komunikace anglická, psaná i ústní a docela mi spadla čelist, když jsme měli rozebírat dva texty, které obsahovaly celkem dost pro mě až přespříliš formální aj - a takové texty si potřebuju přečíst sama a v klidu a třeba několikrát...a ona nám to jednou přečetla ona sama a už se nás ptala... Mno musím říct, že její přízvuk je neuvěřitelnej. Nechápu, jak je možný, že ty 3 španělské učitelky, které jsem zatím poznala, mají tak krásnou výslovnost, když jinak španělé vyslovují v aj příšerně. Fakt by se jedna naše nejmenovaná učitelka měla inspirovat a třeba se i něco přiučit........ No ale to jsem odbočila. Prostě přízvuk měla dobrej, tam problém nebyl, ale četla to hrozně rychle. A já na reading potřebuju klid, natož ještě na takovej odbornej... Tak to jsem si přišla trochu mimo, ale tak stane se. :D Druhá hodiny byly Destrezas aneb dovednosti ve španělštině psané i mluvené...no tak tam už je to klasika, že se nechytám. Dneska jsem teda aspoň chápala o čem tu hodinu mluvila (rozdíly mezi projevem psaným a mluveným). Ale jinak z ní mám docela negativní pocit, takový, že mi přijde, že erasmákům co se španělštiny a jejího porozumění týče zrovna pomoct nechce, a to ani teď, ani třeba u zkoušky.
No a třetí předmět byl Anglický jazyk II, což je pro mě konečně nějaký předmět, kde si nepřijdu jak totální blb a dokonce jsem se i o hodině odvážila něco říct na celou třídu. Ono tam totiž probíráme cvičení připravující studenty na FCE test a to já už mám za sebou z loňska... No a po hodině jsem byla najít místo, kde by mi vytiskli z .pdf půlku té učebnice kterou probíráme, místo jsem úspěšně našla, půl knížky mam vytištěnou a dokonce v takové úžasné vazbě - jak vám v ČR svážou okopírované papíry do jakoby kroužkové vazby, ale z plastové hmoty, tak tady mi to svázala takovou kovovou spirálkou, jako když si v obchodě koupíte trhací sešit! Prostě žůžo! :-)))
No a pak to vaření...a teď jsem přejedená a píšu vám tu. :D
Jedno negativum, BlackBerry mi nechce načíst paměťovou kartu! Takže sbohem focení na mobil, protože do paměti mobilu se mi nic nevejde. Ale to je jen taková maličkost...
Druhé negativum, začala mě dost bolet hlava, možná si na chvilku lehnu. Večer mě Desiree pozvala na nějaký setkání několika lidí tady z Ovieda, tak jsem na to zvědavá, co to bude vůbec zač, kolik se nás tam sejde... :-) Ale ráno musím vstávat zas na tu anglickou komunikaci složitou, tak tam můžu být tak na 2 h max.

Všem Verčám přeji vše nej k svátku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat