pondělí 21. ledna 2013

Výlet za anglickou rodinkou ♥


Co se mnou bylo po zbytek letních prázdnin - pracovala jsem za kasou v OBI. Práci jsem si vybrala sama, kasa mě baví, horší bylo, že se tam chodilo většinou na dvanáctky třeba 3 dny v týdnu - pro mě by přitom bylo mnohem lepší jít třeba 5 i 6 dní v týdnu, ale na půlden... No a v závěru nebylo ani tolik práce (tolik stálejch pracovníků na dovolený), takže jsem tam ani nebyla tak často jak bych potřebovala, respektive v závěru jsem neměla tolik pracovních hodin (rozumějte peněz) kolik bych mohla pracovat...ale aspoň něco jsem měla. A nakonec se i odměnila vysněným výletem do Anglie za rodinkou!!!

Jela jsem tam v září na asi týden. Návštěva to byla super. Na letišti mě vyzvedla moje princezna Lýdý, díky tomu, že jí Terezka (tu jsem taky poznala ještě během mého au-pair pobytu tam) půjčila auto, to byla velká oběť od obou, protože v UK musí být připojený řidič k autu - tzn. že Lýdý jela nepojištěná a kdyby se cokoliv stalo, byl by průser. Možná vás taky napadlo, proč pro mě teda nedojela Terka - stala se totiž blbá náhoda, že zrovna když jsem já jela na dovču do Anglie, Terka jela na dovču do ČR. Takže jsme se perfektně minuly. :-/
jedna aktuální :)
Jinak jsem za svou krátkou návštěvu tam stihla vidět staré-nové přátele, to zas byla výborná pozitivní náhoda, totiž shodou okolností měla jedna kamarádka rozlučkovou party, kam jsem tedy mohla jít a byla tam většina lidí, co znám i já. Tož to bylo super! :))  Co bylo takové divné, být odkázaná na dovoz - jak jsem byla zvyklá tam mít jako au-pair auto, tak teď jsem ho logicky neměla a z vesnice moc busů nejezdí..tak jsem se vždycky domluvila s Julie, naštěstí věčně jezdí sem tam, tak to nebyl problém zkombinovat. Děcka byla super, z Adama roste hotovej krasavec a z Katie je veselá mladá slečna. Moc mě uklidnilo vidět, že žijou normálně i beze mě, že se maj skvěle i nadále. A teď jsem mnohem víc v klidu, už se mi tolik nestýská. Jo a Juliiny rodiče nás pozvali na nedělní oběd, tak to bylo super, že jsem měla šanci vidět i je. Už jsem to sem na blog totiž minimálně jednou psala, že to jsou asi ti nejlepší prarodiče, jaké si může kdo přát! :))  Akorát jedna velká chyba - zapomněli jsme se všichni dohromady vyfotit...

2 komentáře:

  1. jé, zapomínání společných fotek je hrozný. jinak ta fotka je krásná, vypadaj skvěle!
    super, že ses zas dala do psaní :) doufám, že budeš psát ze Španělska ;)

    OdpovědětVymazat