pátek 25. ledna 2013

Myšlenky z letiště


Jen krátké dopsání o zimním semestru:
Začátkem září jsem se stala studentem druhého ročníku TUL, studentkou 3. semestru. A po tomhle semestru, jestli ještě někdy od někoho uslyším, že peďák v Liberci je lehoučkej, tak ho vlastnoručně uškrtím! Možná tak pedagogika volného času, ta lehká (i dle popisu samotných studentů tohoto oboru) je, ale naše dvojobory maj k lehkosti daleko.
Tenhle semestr jsem studovala 14 předmětů. Jeden jsem teda měla opakovanej z loňska. Mimochodem, byly to dějiny Španělska, učila jsem se na to 5 dní a dala jsem to!!! :)) No ale jinak je tu tak 15 předmětů na semestr úplná norma!! Protože to máte třeba 4 povinný předměty za angličtinu, 4 za španělštinu, plus ke každému z těch oborů si musíte dát aspoň 2 povinně volitelný (=4) a k tomu ještě máte třeba dva tři předměty z obecného pedagogického základu. Krása. Tak jak já jsem byla v říjnu a listopadu vynervovaná, tak jsem nebyla v háji nikdy. A doufám, že už zas dlouho (respektive nejlíp nikdy) nebudu... Jsem totiž byla i dlouhodobě nemocná, problémy s hlasivkami (vy, co mě znáte, umíte si mě představit s nařízeným hlasovým klidem?? :D) a do toho angína.. Naštěstí je to za mnou a jsem zase zdravá jako rybička. :-)

Jak jsem psala, že jsem členkou ESN Liberec, tak k tomu chci jen říct, že letošní erasmáci byli super parta. Až jsem si říkala, že je až škoda, že zrovna teď odjíždím.


Aktualita:

Ti, co jste četli mé minulé příspěvky, byste teď měli vědět, na co narážím, ostatní možná tápají… Já sama jedu odzkoušet jaké to je být Erasmus student. Jedu na 4 měsíce studovat do Ovieda, což je město na severo-západě Španělska. Každý mi závidí teplo a já říkám, že to tam na severu zas až takový rozdíl není…ale vlastně on je rozdíl -6 a +8°C :-P  A kdy že to tam letím? Dneska, 24. ledna 2013!! :D Z Prahy jsem letěla v 15:10 do Barcelony (tam jsem dorazila asi v 17:15) a teď sedím v Barceloně na letišti, a protože tu měli wifi zadarmo jen na 15 minut, využívám času a píšu tenhle zápisek. Let byl klidnej, Alpy z letadla naprosto nádherný! A přistání neuvěřitelně ‚lehké‘, skoro to nezadunělo, nehupslo.. J  a teď čekám na letadlo v 21:35 z Barcelony na letiště Asturias, jak se jmenuje ta oblast (Španělsko má 17 oblastí), kde se nachází mé nové bydliště na příští 4 měsíce, Oviedo. Na letiště by pro nás (letíme spolu 3 holky z naší univerzity) měl dorazit kamarád, který byl na Erasmu na zimní semestr v Gijonu, což je od Ovieda asi 30 km a je tam právě svým autem. Jely bychom z letiště autobusem (do Ovieda je to cca 40 km), jenže poslední z letiště odjíždí ve 23:00 a my máme psanej přílet ve 23:05 + budeme ještě čekat na kufry, že. No a teda doveze nás do Ovieda do bytu Nikči, která byla zase na zimní semestr na Erasmu v Oviedu. Ten pokoj, v kterém totiž ona bydlí, měl být i můj pokoj, měla jsem jí tam nahradit, ale zřejmě je všechno jinak a ani jedna to nějak nechápeme… O tom vám napíšu příště. Každopádně do soboty, kdy Nikča odjíždí dom, mám určitě kde spát a do té doby věřím, že si najdu něco jiného.
Jinak zatím vše probíhá v pořádku, aspoň co se letu týče, protože mě naštval dopoledne Vodafone. Včera jsem si byla zažádat o převedení ze studentského paušálu na kredit…a dneska dopoledne při cestě na letiště v klidu projíždím netem, píšu neomezený počet sms (v tom svém paušálu jsem měla sms zdarma, tak jsem nikdy nehlídala, na kolik sms mi ta ‚jedna‘ doopravdy vyjde) a najednou mi přijde SMS od Vodafone, která mi oznamuje, že mi právě aktivovali připojení na den…wtf?? Že by mi někdo předem zavolal (jak mi bylo řečeno), že mi budou dělat ten převod? Ne… Takže se stalo to, čeho jsem se trochu obávala a číslo mi převedli během toho, co jsem ho měla offline v letadle, takže teď jsem bez kreditu a nemůžu se nikomu ozvat. Ještě že tu mam ty dvě holky s sebou, že třeba tomu kamarádovi, co pro nás jede na letiště, můžu napsat od nich. A možná se ptáte, proč jsem si ten kredit nedobila, když jsem měla 15 minut na netu? Zkoušela jsem to, jenže jako na potvoru má Česká spořitelna, u které má Vodafone účet rozbitý systém online placení, hauuuu. I Jířa se pokoušela mi to nabít a též jí to nešlo… tak třeba na dalším letiště zapnu telefon a zjistím, že se jí to už mezitím povedlo mi ten kredit nabít. J

Teď už končím, vybíjí se mi baterka v noťasu. Příště si snad vzpomenu a napíšu vám historku s ubytováním!

Žádné komentáře:

Okomentovat