úterý 22. ledna 2013

Koncept z 30.6.2012

Teď jsem tu našla rozepsaný koncept z posledního června 2012, který měl zřejmě za úkol shrnout události prvního půl roku 2012.
Tak vám ke každému bodu něco napíšu, ať už to teda dopíšu, když už jsem začala. :)

1) rozzuzlení vylití čaje na notebook - v příspěvku z června jsem psala, že mi Jířa vylila trochu čaje na netbook a že jsem ho teda nechala vyschnout. Dopadlo to tak, že netbook fungoval a funguje dodnes, jen teda klávesnice nepřežila. Vyřešilo to ale velmi rychle ebay.com a Hong Kong a Jířa mi koupila klávesnici novou, ještě že to jde na Asusu vyměnit tak, že jsem to sama zvládla. :-)) A klávesnice byla sice se španělskými znaky, ale to mi nevadilo. Navíc mi k tomu dokoupila i přelepky. Ale já stejně píšu poslepu... :-)

2) vybíjení baterky blackberry - joo, v té době mi pěkně blbnul Blackberry 9300 co jsem měla, ačkoliv když jsem ho dala na prozkoumání do servisu, bylo mi řečeno, že je telefon v pořádku. Později na táboře se mi ale stalo neuvěřitelné - hned asi první či druhý den na táboře, kde byl budíček v 8 ráno, mi telefon kleknul už někdy v půl 11 dopoledne! Prostě baterka zas odešla do háje nebo co, ale nepřišla mi nafouklá..zatím..tak jsem zašla do pobočky mobilpohotovost, vyhlídla si Blackberry 9780, který byl inzerován jako bazarový a za bazarovou cenu, ale se zárukou na rok (jinak tam mají použité telefony záruku půl roku) a se vším původním příslušenstvím (k použitým telefonům je jinak jen nabíječka). A co víc, telefon vypadal nepoužívaně, byl bez jediného škrábnutí a ještě s původní fólií na displayi. No nekupte to za tu cenu. :)) A hlavně se tak tedy vyřešil můj problém s problémovým telefonem, ačkoliv problémový dle servisu nebyl. Ten jsem teda prodala dál a ať si s ním kdokoli jiný dělá co chce...

3) nový vztah - měla jsem půl roku přítele jakožto partnera, nyní jsme přáteli sami sobě snad ještě cennějšími! Né vážně, to si nedělám srandu, nevím, co bych si bez toho člověka počala. Je málo tak upřímných lidí s tak dobrým srdcem. Díky!

4) přestěhování se do nového domu - táta s manželkou v únoru dostavěli barák do obyvatelné podoby, takže jsem si v únoru stěhovala věci k nim. Teda k nám. Mám tu vlastní pokoj a v srpnu mi do něj koupili obrovskou dvoumetrovou skříň, protože to hafo věcí z Anglie jsem stále ještě měla v kufru (tedy část z toho, ale stejně...)! :D

5) parties na Harcově - tímhle bodem úplně nevím co jsem chtěla v té době říct. Asi že jsem se měla fajn. Teď mě k tomu napadl komentář "Jooo tenkrát v prváku, zlatý časy!" ve smyslu takovém, že jsem měla asi 9 předmětů a nějak se to docházení do školy a zkouškové zvládnout dalo...teď jsem měla v zimním semestru předmětů 14 a měla jsem co dělat, abych se z toho nepo*, hlavně v říjnu, kdy jsem do toho byla permanentně nemocná.

6) členka ESN - jojo, stala jsem se členkou ESN Liberec (http://isc.nakoleji.cz/), což je grupa lidí, která se stará o Erasmus studenty přijíždějící na naší univerzitu. Pomáháme jim s informacemi před příjezdem, vyzvedáváme je na letišti/autobusových nádražích, pomáháme se zařizováním různých potřebností (jako třeba karta na bus)... A já jsem teda byla tenhle zimní semestr i v oficiální pozici Language coordinator, pomáhala jsem s překladama, občas vyřídila nějaký ten mail, o účasti na schůzích asi nemusím ani povídat a ještě jsem zařídila španělskou Café Lingea, aneb posezení v čajovně za přítomnosti 3 erasmáků-španělů, hráli jsme hry a konverzovali španělsky. Tedy v mém případě se o tu konverzaci spíš snažili, musela jsem se furt ptát na nějaká slovíčka... :D

7) tábor? - tak informace o táboře už jsem vám sem psala :))

8) kontakty s mou anglickou rodinkou a stesk - a vidíte to, furt jsem brečela, že se tam chci jít podívat...až jsem se tam v září nakonec konečně podívala. ;-)  A tím 'kontakty' jsem asi chtěla říct, že jsme s rodinkou stále v kontaktu. Asi.

Žádné komentáře:

Okomentovat