čtvrtek 3. prosince 2009

Kam se hrabe playstation :-D

   No tak začnu tím, že o víkendu jsem byla s kámoškou v Rochesteru, někdo jste už možná koukal na fotky. Z hradu je krásný pohled. A my jsme měly hlavně štěstí, že bylo hezky, pršet začalo zrovna ve chvíli, kdy jsem Káťu vysadila u vlakového nádraží a rozjela se směrem domov! A ještě k tomu jsem neuvěřila GPSce která mi ukazovala odbočte doleva - z dálnice. Takže já jsem neodbočila a jela jsem zajížďku, 9 mil tam a 9 zpátky v neuvěřitelné chcanici! Promiňte za to slovo, ale to se jinak nedá nazvat..i přes mlhovky bylo skoro ho*no vidět...
No a teď tu zavládlo pravé anglické počasí. Myslím, že to je trochu i tím, že jsem přešla z Essexu do Kentu, Chelmsford je prý nejsušší místo v UK...za to tady je to to pravé anglické...chvilka krásné sluníčko, chvilka prší, pak najednou jeden hrom či blesk... Zima tu celkem je, ale já to tolik necítím jak mám tu svou úžasnou zimní bundu :) Jen si doma budu muset asi vyzvednou šálu s čepicí...
    V úterý jsem se rozhodla prozkoumat Wii, to je jako playstation, akorát od joysticku nepotřebujete žádnej kabel, ono to z toho ovladače snímá pohyb na televizi...takže můžete tím třeba střílet a prostě všechno... já jsem vyzkoušela tenis, u toho jsem ještě nepřišla na to, jak pořádně mířit. Pak bowling, ten mi šel stejně dobře jako v reálu :-P no a pak box, to se můžete pro představu podívat sem http://www.youtube.com/watch?v=O39ZcdK_4U8, ale můžu vám říct, že já u toho vypadala mnohem vtipněji :D a navíc jsem tu nadávala na soupeře a tak..docela mě to vzalo, hrála jsem několik her a navíc ten ovladač snímá i sílu úderu, takže jsem byla spocená až na prdeli, a to nekecám :D no a na závěr jsem si spustila fitness...různá cvičení na nohy a ruce, do toho třeba jízda na kolečkových bruslích a běh!!! K tomu si teda musíte na ten hlavní ovladač připojit ještě jeden menší (na ten box taky, to je vidět na videu) a ten buď držíte, nebo při běhu ho máte v takové kapse připlé na stehně a ono to fakt snímá jestli jdete nebo běžíte... no je to mašinka :D ale hlavně mě druhý den bolely jak ruce tak i stehna, když jsem šla do schodů... a včera mě stále bolely ruce! Dneska už skoro ne, jen nějaký sval pod ramenem na pravé ruce (tu jsem namáhala víc..) :D
    Dneska mám za necelé dvě hodiny sraz s nějakýma angličankama, budem hlídat děcka, tak jsem na to setkání zvědavá, vlastně ani nevím s kým se jdu sejít :D
    Zítra a v sobotu mám babysitting, v pátek už od půl páté, Julie potřebuje někam jet... tak mi držte palce, aby byly děti v pohodě...
    A v neděli jedu do Redhillu za jinou slečnou, tentokrát češkou. A pravděpodobně tam přijedou ještě dvě další češky, co bydlí mezi Redhillem a Londýnem, tak budeme mít takové větší setkání na pokec a prolézání krámů, tady maj tak hezké vánoční výzdoby :)





Včera večer mi to, po celém dni, došlo....sbohem babi, měj se tam krásně...

Žádné komentáře:

Okomentovat