sobota 19. prosince 2009

Cestování

    Takže jen krátce, internetové připojení mi končí za 6 minut. Jsem totiž v Londýně v hotelu (a net jsem si musela zaplatit), zítra mám jet busem v jedenáct domů a vzhledem k tomu, že brzo ráno má v Kentu hodně sněžit, hostfamily mi zaplatila hotel, aby byla jistota, že domů fakt odjedu - v Kentu totiž přestanou jet vlaky kvůli sněhové kalamitě :-D už takhle to bude asi něco, prý je nefunkční eurotunel, takže kdo ví, kdy do ČR dorazím :(
Jinak v hotelu jsem vlastně asi poprvé v životě, když nepočítám ten v Itálii se sborem. Tenhle je tříhvězdičkovej a místo klíče mám kartu.. otvírání dveří jsem pochopila hned, to znám přece z Pretty Woman, ale pochopit jak rozsvítit na dobu delší než 3 vteřiny mi trvalo trošku déle :D:D
Ale teda smůla, teď se rozepisovat nebudu co se dělo v týdnu, přes svátky psát nebudu a do té doby to zapomenu :-D Jen snad že mi rodinka dala 4 dárečky, dva si vezu domů pod stromeček.
Tak papa a držte mi palce ať mě po cestě nehrábne, ještě k tomu budu doufat že mě do busu pustěj s kabelou a ještě s igelitkou ze sainsbury's, nemám batoh, jen právě tašku přes rameno v které je i noťas, takže žádné místo na jídlo.. a já si ho musím vézt z UK, nemám Eura abych si něco koupila po cestě...

Žádné komentáře:

Okomentovat