úterý 17. listopadu 2009

Už je to tak, jsem v nové rodince :)

    Tak jsem v nové rodince, tentokrát čistě anglické. Úplně jiné prostředí, jiné město (z Chelmsfordu do vesnice Speldhurst), jiný kraj (z Essexu do Kentu), dalo by se říct, jiný kraj - jiný mrav. Spíš to je asi jiná národnost - jiný mrav, nebo nevim :D
    Na picasaweb.google.cz/radunkaaa už jsem dala nějaké fotky ze svého pokoje, dnes tam dám i zbytek domu. Dům jako takový je normální, je tu čisto, akorát sem tam drobky, to je normální že. Ale při vstupu do svého pokoje jsem málem začala plakat..no kdo jste viděl fotky a pamatujete si na můj pokoj u Indů... prostě nádhera. A dneska mi Julie (mum) řekla, že mi sem nikdy nevlezou, že to je prostě můj pokoj, mé soukromí, jen že sem pak bude potřebovat pro ozdoby na vánoce, ale že to se mě předem zeptá...no to bylo tak krásné něco takového slyšet, když Sucheta si klidně vzala i bez dovolení mé časopisy co jsem měla u postele... A ten výhled co tu mám, no taky jsem to fotila :) No ale nejsem tu kvůli pokoji ale kvůli dětem, že :-)) Takže Katherine, Katie je 4 roky stará a Adam 6 let. Oba jsou na jednu stranu úžasní, na druhou stranu pěkní živlové. Bude to zajímavé s nima, obzvlášť když s nima budu večer sama... včera tu byla na návštěvě mamina s třema klukama a ti tu pak na nás lítali s pistolema. Jen nejmladšímu jsou dva, s tím jsem si tu vyhrála, bylo to roztomilé :) a Julie mi pak hrozně děkovala jak jsem tu kolem dětí běhala a zabavovala toho prcka! :) Jinak Adam s Katie (když už návštěva odešla) využili toho, že jsem s nima začala blbnout a když jsem "spadla" na gauč, zabarikádovali mě polštářema a já mohla jen mávat rukou která vykoukla, nic jsem nemohla říct, nic jsem neslyšela :D tak přiběhla Julie a odbarikádovala mě a s děsem v očích se mě ptala jestli jsem OK, z toho jse měla výtlem :-))
Jinak si pro mě v neděli přijeli autem do Chelmsfordu (kolem 85 km) přímo k Joan a Michaelovi kde jsem mezitím bydlela, ještě se omlouvali že přijeli o 15 minut dříve, že vyjeli dřív kvůli zácpám a zrovna žádné nebyli! Katie se na mě hned culila a Adam mě zkoumal, pak jsem je s Michaelem vzala ven aby se koukli na morčata a králíka, je tam na zahradě i houpačka, tak jsem je chvíli houpala. Už z toho to vypadalo, že mě mezi sebe přijmou bez problémů :) Pak doma na nás čekala večeře, velikej brambor a kousky masa s takovou jako omáčkou, v tom byly kusy mrkve a fazolků, ale Julie už věděla že zeleninu nemůžu, tak jsem koukala, že se asi snažila mi těch fazolků dát co nejmíň a mrkev tam taky byla jen jedna, no tu jsem samozřejmě spolkla bez rozkousnutí-bez problémů :) ale když mě Julie viděla jak si jí dávám do pusy, tak hned mi říkala že jí fakt nemusím jíst! :D Bylo to fakt výborné jídlo :) a včera jsme měli zase večeři, taky s masem. Jinak mamina pracuje z domova jako podnikatelka či jak to nazvat, píše příběhy lidí do knížek. A tatínek pracuje pro nějakou obr francouzskou banku jako vymahač dluhů? Ne to nevim, bylo mi řečeno, že pomáhá dostat peníze od lidí co dlužej. Takže v pondělí a pátek pracuje v Londýně kam dojíždí a út, st a čt je ve Francii. Ale je skvělej a včera mi přes google earth ukazoval Prahu a Boleslav na fotkách kde to vidíte, jak když tam přímo stojíte v nějaké ulici :) No zajímalo ho kde je mé bydliště, to bylo milé a to se přitom omlouval, že se ptá :D S Julií (nechci jí nazývat HostMum) jsme si povídali o rodinách a taky o Indech.. já jí totiž říkala, že se mi líbí, že když tady Katie něco chce s čím si zrovna hraje Adam, že jí prostě neupřednostňujou, že u Indů byl prostě ten velkej hrozně utlačovanej a tím pádem malej věděl že jak si zakňučí tak všechno dostane... to se vyjádřila, že to je strašné. Vzala mi to z úst.
Včera se mnou Julie sjela do banky abych si změnila adresu a dneska jsme byly dohodlé, že mi ukáže nějaké obchody a při té příležitosti si zkusím řídit - mám tu totiž svěřený Renault Scénic - automat! :D No ale ráno říkala, že změna, že Katie měla jít plavat s kamarádem, ale ten onemocněl, takže s ní musí jít ona a my to teda musíme přesunout na zítra nebo kdy chci já?! No nakonec to dopadlo tak, že jsme pro ni jely do školy a já řídila a dokonce mě i nechala řídit zpět i s Katie v autě! A to, když jsem jí říkala že bych potřebovala pomoct, že jsem automat nikdy neřídila, říkala, že to je jasný že pomůže a že mě ani nenechá vozit děti dokud si nebude jistá, že to je bez problémů. Takže si dokážete představit, jakou jsem měla radost :) Mě i chválila že to je super a že se krásně držím toho levého pruhu a že ví, že můžu v pohodě vyjet ven :)
No a teď si vybaluju a dává mi to zabrat, vůbec mě to nebaví :D
Jo a mam překvápko, i pro mě. Odvážila jsem se zeptat, jestli by nebylo možné, že bych třeba v březnu dostala týden volno a jela bych do ČR, že ségra bude mít mimčo. A Julie že to je jasné a že to bude mnohem lepší že ho uvidím dřív než až v létě. A že oni jedou na 14 dní na dovolenou a že můžu klidně zůstat tady a jet dom jiný termín, ale že když by mi vyhovoval tenhle termín, tak že by to bylo skvělé. No takže to je skvělé!! :D Navíc už jen v tom, že když si ty letenky koupím už teď, tak mě zpáteční vyjde za asi dva tisíce, možná i míň! Takže tak, no nemáte radost?
Fakt stačí zvednout hlavu a řešit, v tomto případě zeptat se ;) A to byla Julie ještě nadšená, že mě to samotnou napadlo a zeptala jsem se (a že jsem se bála zeptat samozřejmě), že oni by to se mnou začali řešit nejdřív v lednu či únoru, protože teď se řeší Vánoce - dělá něco pro charitu, včera jsme tu dělali balíčky s bonbonkama např.
A teď už nevim co víc psát, jdu dál vybalovat :)

dopsáno o hodinu později:
Ještě mě teď napadlo k tomu, jak se maminka zdraví s ostatními maminkami (btw, děti mají úžasnou školu!), jak si spolu povídají a tak...je to takové fakt upřímné, Julie se usmívá, ostatní se usmívají, smějí se spolu.. Sucheta mi spíš přišla taková že se sice s ostatními baví a usmívá se, ale že se s nima baví spíš kvůli tomu, aby zjistila jak jsou ostatní děti dobré, chápete mě? Že prostě chce za každou cenu zjistit co nejvíc o ostatních aby ty její děti byly nejlepší... prostě zpětně mi v tomhle přijde celkem falešná...

Žádné komentáře:

Okomentovat