úterý 15. září 2009

Tak zase po týdnu...

...vám píšu :D Omlouvám se, ale opravdu není o čem psát...teda ne nic extra..
    Nevím co jsem psala naposled, ale pravděpodobně o té hádce... tak to už je naštěstí vyřešeno, i když mi to až do pátku furt vrtalo hlavou... navíc si mě rodiče zavolali a že jim musím slíbit že už budu good girl a kdo ví co ještě a že jestli chci fakt řídit..tak mi bylo řečeno, že za mé pojištění k autu zaplatěj kolem deseti tisíc v přepočtu na Kč.. ale dle mého tohle vůbec není má věc ne? Oni si napsali do požadavků že chtěj řidiče, tak ho maj tady, a ne že mi budou ještě kalkulovat co za mě platěj, to si měli zjistit předem.. no nevim..on by je ten taxík pak ročně taky vyšel pěkně draho!
Jo a mimochodem k tomu řízení..dneska jsem dostala za úkol naučit se otázky z testové knížky pro autoškolu...že mě z toho father vyzkouší, takže faaakt super...tenhle jejich přístup mě tu fakt štve!! Ono samo o sobě by to pro mě nebylo těžké, vždyť to v ČR znám a tady jsou značky a pravidla skoro stejná...ALE je to anglicky, a to už je horší... Jo a dneska ráno když jsem vezla malého do školy (stále za doprovodu HM), tak mě i napadlo, že se zeptám, jestli mi nechce i říkat kdy mám řadit na které číslo... :-! :D protože to už je fakt moc.. jsem parkovala, couvala, a tak luxusně až jsem se sama divila, furt z toho mám trochu bobky jak je volant na druhé straně...no a místo toho abych byla pochválena, tak jsem prý couvala moc rychle... jako jak rychle, vždyť jsem couvala fakt pomalu (dávám si na to bacha!!) a navíc za mnou byla fronta dalších aut co chtěla projet, páč jsem parkovala v místě kde se na to parkoviště přijíždí..a ráno je tam fakt mrtě aut a lidí jak vozej děti do školy... A to samé včera odpoledne, to jsem parkovala popředu a sama jsem říkala že se mi to nelíbí, že stojím ne uprostřed v těch bílých čarách...tak mě poslala přeparkovat že máme čas..tak jsem z toho úplně vycouvala a najela tam znova...a hezky... a místo pochválení jsem byla sprdnuta, že to jako nemůžu vycouvávat celým autem pryč, že musím jen couvnout dozadu a srovnat to tak...kurňa vždyť tohle je moje věc jak chci parkovat ne????!!!! Nebo ne?? Já si myslím, že to je fakt moje věc, oni maj jejich způsoby a já své, no ne?? A navíc občas přeparkovávám že vyjedu úplně a někdy že jen popojedu...jenže to ona zas samozřejmě neví a tohle je prostě prý špatně...
    A taky jsem kárána za olizování prstů. Už na začátku jsme se domluvily (s mother a alespoň jsem si to myslela že jsme se domluvily), že co se týče jídla pro ně, tak se nebudu olizovat (když si třeba zavadim při natírání másla na toast o prst), ale že co se týče mého jídla, ať si dělám co chci... No a včera jsem si takhle mazala potato cake máslem a olízla si prst - ten potato cake se musí ohřát, takže pak se na něm to máslo rozteče a samozřejmě stéká i na prsty kterými ten "lívanec" držím... No a dostala jsem vynadáno že co to dělám a blablabla a že to je špatné chování...to bych chtěla vidět, co by Sucheta dělala, kdyby viděla někoho jak olizuje talíř :D:D ale moc vtipné mi to nepřišlo..přijde mi vyloženě trapné kvůli kapce másla hned zničit celý papírový kapesník.. :-/ :D
    Já nevím....už jsem tu prostě začala přemýšlet tak, že myslím na to, že nevím jak dlouho tu ještě vydržím s takovým přístupem.. prostě si tu připadám jak idiot, vlastně všechno co udělám podle svého způsobu je špatně, všechno musí být podle toho jak HM chce.. jako i starší kluk, když jsem mu chtěla dát snad lentilky bo co, hned se jí běžel zeptat jestli si to může ode mě vzít a jestli to může sníst...prostě to tu je pod řádem, pod příkazama. Na to já nejsem zvyklá a přijde mi to vyloženě nechutný!! Kdyby mi Radka tenkrát po telefonu řekla, že ta HM je takový psycho a že musí být ve všem podle jejich způsobů, tak bych sem snad ani nešla... je fakt že ona to třeba nemusela ani tolik řešit, třeba zrovna v řízení vůbec, ona tu neřídila..prostě byla celý den s tím malým... u mě je to asi o to víc vidět, jak je HM i HF furt doma...
    Jinak...včera jsem si k svátku nadělila studium...zaplatila jsem celých 303 liber a mám v tom studium září-prosinec, myslim 12 lekcí + školní členství, prostě zaregistrování-že jsem student a mám kartu studenta, ta se mi hodí na vlak.
Jenže to byly opravdu všechny mé peníze, zbyla mi libra padesátsedm, takže nějakých 45 Kč!!! :D:D A to jsem zjistila, že knížky mě budou stát dalších 40 liber, takže o víkendu poprosím Suchetu o kapesné dřív (dává mi je v pondělí o týden pozadu) protože fakt na nic nemám, ale ví o tom tak snad sama nezapomene...
Když jsem si to spočítala, tak to fakt není levná škola... 1200 Kč za 3 učebnice, to je jak u Zuzky na psycholoogii :-D a přes 8 tisíc za 12 lekcí...no snad to fakt bude stát za to, jinak mě asi klepne... ale furt se uklidňuju tím, že mi to určitě pomůže a že alespoň ty peníze nepadnou za kraviny...
    Mimochodem jsem se ptala kdy budu mít prázdniny, tak říkala jestli by mi vyhovovaly vánoční týdny, třeba 2.. ale že mi to řekne až v říjnu kdy přesně, že až podle služeb HF v práci když ona neví kdy tam půjde... takže kvůli tomuhle budu mít dražší letenky a řekla bych že o hodně, budu jak debil zbytečně čekat měsíc než mi milostivě řekne datum kdy můžu odletět... já nevím... začínám mít strach, že se mi sem pak už nebude chtít zpět.. jako ne do Anglie že by se mi stýskalo, do Anglie jako takové se mi určitě chtít bude, ale do téhle rodiny možná ne... :( ale uvidíme, třeba se to ještě v dobré obrátí...
    Taky jsem vám dala na picasaweb nové fotky, je tam i pavouček co se mi potuloval v pokoji... :D
    No a to je všechno, teď musím jít žehlit a taky se musím kouknout na tu učebnici pitomou.. a mimochodem, je tu fakt nechutnej podzim.. vítr jak kdo ví co a zima... :( Ještě že jsem si o víkendu koupila fleecovou mikinu v Marks&Spencer, koukala jsem na ní už dřív, ale byla za 15 liber tak jsem jí nechtěla, teď byla za 9! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat