čtvrtek 17. září 2009

ach, ta čeština..a české jídlo :)

    Normálně, včera nebo kdy se mi stalo tohle.. ráno jsem se probudila naprosto jak kdybych nespala (a to jsem spala normálně jako jiné dny), tak jsem na facebook napsala že jsem kaput a šla jsem do koupelny.. a odtamtud jsem šla za klukama zeptat se, co chtějí k snídani.. HM už u nich byla, byli všichni v jejich koupelně.. a já si tam tak napochodovala a povídám "Dobré ráno!" - fakt ČESKY, ale vůbec mi to nedocházelo, a to ani po tom co na mě udělal Shravan opičku a řekl vysokým hláskem "Good Morning!".. a já na to "Co..." - no a chtěla jsem říct "co si dáte k snídani", ale v tom mi to došlo :D:D takže trochu trapááás :-D
No a dneska jsme to se Shravanem nějak probírali, nevím jak jsme na to přišli, ale on mi najednou povídá "A co je to to dobré ráno?" (samozřejmě to zkomolil :D) a já mu říkám "No to je přece vaše Good Morning, vždyť to zní podobně!" a on se na mě tak vtipně podíval, jako že musím být šílená, tak jsem si to pro sebe řekla nahlas a zjistila že "dobré ráno" a "good morning" opravdu nezní ani vzdáááleně podobně :D:D já nevim proč jsem si to myslela, jsem po ránu asi nějaká trochu zdegenerovaná :D
    Jinak jsem se HM ptala jak to dělaj že maj tak krásný vlasy a že já mám hrozně suchou pokožku na hlavě.. tak mi dala nějakej olej, že prý z Indie.. je to kokosocý olej a v něm citrón, henna a nějaká amla, to netušim co je, ale dle obrázku je to nějaká kulička ze zelených listů :D no ale každopádně to mám teď na hlavě a je to nechutný, to je jak kdybych si dva měsíce nemyla hlavu :-! :D Jen doufám, že to fakt pomůže... já si tu hlavu i občas musím drbat, že mě to svědí... Jo a už jsem to měla v ČR, kdyby vás někoho napadlo to svádět na indy nebo jiné prostředí. Jen se mi to tu pak zklidnilo a teď je to zas horší a horší se mi zdá, jak kdybych měla na hlavě pidi stroupky z kůže či co... :-(
    Jo a dneska mi přišlo překvápko :) Zvonil pošťák, tak jsem si říkala proč, když tu maj schránku = otvor ve dveřích :D No tak jsem otevřela, že teda asi zase nějakej balíček pro HF, tak už jsem pošťákovi málem začala říkat že dojdu pro domácího, jenže tohle nebyl zásilkovej pošťák, ale normální dopisovej (maj to tu rozdělený). A jen pozdravil, usmál se a strčil mi do ruky poštu a šel. Byl to dopis a dva balíčky přidělané k sobě gumičkou...jeden byl Gauri a jeden...tramtadadá...MŮJ!!! :D No jsem z toho měla málem újmu na zdraví :) to vám je tak příjemné, když tady furt dostávaj dopisy a balíčky, že jsem taky něco dostala já :) tak jsem to hned před malym (co zrovna svačil cereálie) otevřela a vyndala pár pudinků, prášek do pečiva a perníku (juchů, můžu si udělat svůůůj perník :)) a co hlavně - v prášku bramborové knedlíky!!!! Těm se malej mimochodem hrozně smál, jak jsem vytáhla ten celej pytlík z té obálky, tak se prostě začal smát že to je funny :-)) a já jsem zářila jak sluníčko a viděla jsem, jak on mě zkoumá pohledem jestli nebrečim - takhle už na mě jednou koukal. On se nezdá, ale je fakt hodně chytrej! No takže tak, jen jsem si to hodila do pokoje a zářila dál.. pak odpoledne se mě Sucheta ptala kdo mi co poslal, jestli ségra..no když jsem jí řekla že jídlo, tak se tak usmála ironicky (mi přišlo), tak jsem jí hned říkala že to jsou knedlíky co tu nemaj, že je neznaj ani ve Francii.. no nevim jestli pochopila co tím chtěl básník říci, ale může mi být ukradená, já jsem happy! Mimochodem, děkuju Ti mnohokrát, maminko! :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat