sobota 26. listopadu 2011

Thanksgiving 2011



Předevčírem 24.11.2011 jsem zažila své první Thanksgiving. Celé pravé, jen teda toho krocana jsme neměli. Ale to jsem i docela ráda, i tak toho bylo k jídlu až až...



Měli jsme stuffing, to nevim přesně z čeho je, na mě to působilo jako směs chleba, hub, pórku... Pak jsme si mohli dát studený bramborový salát, ale úplně jiný než na jaký jsme zvyklí my Češi, moc mi nechutnal. Ale to vůbec nevadilo, protože čeho jsem se nemohla nabažit byla spešl bramborová kaše, neboli brambory smíchané s trochou smetany, mlíkem, máslem, solí, pepřem, modrou cibulí a česnekem a slaninou! Jestli tam bylo ještě něco nevím, ale bylo to výborné!! A ještě jsme měli chilli 'omáčku', to byly fazolky a nevím co všechno trochu do páliva, super kombinace k nabízenému pravému americkému corn-bread, chleba udělaný mimo jiné z kukuřice či jak to popsat :)) holky z USA, kdyžtak mě v komentářích opravte/doplňte :))



corn bread


Tož to bylo hlavní jídlo, ještě jsme měli deserty. Jířa přinesla brownies, kuba pizzové placičky (ty jsme teda upgradeovali a jedli k hlavnímu jídlu :) ), holky americký přinesly skořicové placky jmenující se snickerdoodle (, já přinesla víno, abyste si nemysleli, že já nic...) a ještě jsme měli takové jednohubky - ztvrdlá kolečka rohlíku namazaná nějakou brusinkovou pomazánkou, to bylo výborný a aj s ořechem jsem to jedla... :-P








Zkopíruju sem svůj status z Facebooku, něco takového jsem říkala i tam na místě - každý u stolu jsme řekli, za co jsme vděčni, za co bychom chtěli poděkovat, což se mi zdálo jako hrozně krásná tradice!

"Happy Thanksgiving! Today I have enjoyed the first one in my life with proper american (and canadian and british and czech) people! :-))
I am thankful for my supportive family and close friends, they know what they mean to me I hope.
I am thankful for my whole live and for every experience - even the bad one because it can move me further on!
I just love my life!"




A kde že jsem se k takové akci dostala? Mám kamarádku Lani, která je američanka. A jelikož to byl její první Thanksgiving time mimo její rodnou zem, říkala, že by byla hrozně homesick.. tak pozvala mě, Jířu, našeho společného kamaráda Kubu a pak ještě jednoho Čecha a mezi pozvanými byli ještě další dvě Američanky, dva Kanaďani a jedna Britka. Večer to byl super, ze začátku jsem byla vnitřně trochu v šoku kvůli té angličtině kolem, zas se mi zmixovala čeština s angličtinou, že třeba na Kubu jsem mluvila anglicky.. :D


Já s Lani :-))
Vtipný byl konec večera, všichni odešli až na mě, Jířu a Kubu. Jířa to vtipně okomentovala, že cizinci slušně odejdou raději dřív a Češi čekaj, až je někdo přímo vykopne :D
Je fakt, že zrovna Jířa na mě působila, že by tam nejradši zůstala až do rána, Kubovy výzvy, že už jdem, zdárně ignorovala a pokračovala v hovoru s Lani...takže když jsem já někdy o půl 12 (už docela unavená) zavelila, že jdeme domů, ať už může jít Lani spát (ráno učila), šlo se! :-))
Jo a ještě jsme tam Lani pomohli umýt, utřít a uklidit všechno nádobí jako správní kamarádi :-))
Our cleaning crew, Lani jsme od dřezu odehnali :))


Jinak je ještě nutno se přiznat, že mně jel naštěstí za cca 20 minut autobus, takže jsem v tý klendře nemusela jít pěšky, navíc sama... ač teda Kuba rejpal, že jsem lenoch, nedala jsem se ;-))

3 komentáře:

  1. haha, cože?? :D vy ste se furt eměli k odchodu, tak když ste tam furt pak seděli, tak jsem se začala bavit s Lani :) a jsem za to ráda... :))

    jinak teda bramborovej salát jsem tam vůbec nezaregistrovala... myslíš to kulatý upečený?
    a ty placky byly něco jako snickerdoodle, ale netušim, jak se to píše...

    a asi si zapomněla na to s tim brusinkovosmetanovým mazáním :)

    OdpovědětVymazat
  2. No já jen že Kuba zavelil k odchodu minimálně 2x a ty furt nic..haha, to je ale jedno ;)
    Joo snicker! :D Ten salát stál u dřezu. To kulatý upečený mělo nějakou sušenku uprostřed či co, ůvbec netušim co to bylo!

    Joo na to jsem zapomněla-doplním :))

    OdpovědětVymazat
  3. fakt? tak to jsem ani nezaregistrovala, že by Kuba něco řikal... :D :D

    a toho salátu jsem si taky asi nějak nevšimla... :/

    OdpovědětVymazat