neděle 9. října 2011

The last photos from Albania and also some notes

Tak konečně ten slibovaný poslední příspěvek k Albánii. Vzhledem k dnešním teplotám v Mladé Boleslavi a v Liberci (cca 7 stupňů) se mi při pohledu na ty fotky chce brečet - ten den jsem byla v tílku, kraťasech a žabkách..

Byl čtvrtek 22.9. a Láďa mě vzal na výlet na kopec nedaleko Tirany, byl tam krásný výhled. Jen škoda, že tam maj ten neustálej opar, že nebylo vidět úplně do dálky.
Potom jsme vyzvedli i mamku a jeli se podívat ještě naposled k moři do nějakého blízkého městečka.


zas ňákej polo-hrad
a další













i s číšníkem :-))






můžete zkusit najít psa :-D
Láďa v akci
Ty domečky za kopcem je Tirana

chudák nevěsta šlapala nahoru v podpatkách!!

:-O !!! Tohle jsem v životě neviděla a taky jsem podle toho reagovala, hrozně jsem se divila, že vidím želvu a Láďa: "Děláš, jak kdybys nikdy neviděla želvu?!", a já na to: "Želvu jsem viděla, ale rozhodně ne ve volné přírodě!". 


vlevo škola
Ten pán je kameraman, je to poslední auto ze svatební kolony a on takhle i s tou kamerou čouhal celou cestu!!
albánský McDonald's :-D
Jedno vím jistě, ty schody bych šlapat nechtěla ;)
Nevím proč, ale to mě rozesmálo :-))




pět minut procházení se po mělčině
asi jsem si z Albánie přivezla deformaci hledání špatného el.vedení :D

Ještě něco málo k letu druhý den 23.9.2011.
Letěli jsme ve 12 z Tirany do Mnichova. Přes Albánii a Černou horu bylo ještě vidět i na moře, ač teda byl zas ten zamlženej opar všude, pak už ale byla nuda úplně. Let trval asi 2 hodiny, já byla ospalá, ale vzhledem k tomu, že mi mamka uvolnila její místo mezi okýnkem a Láďou, chtěla jsem zůstat vzhůru a kochat se pohledem, aby to bylo fér. A ještě že tak, protože pak v Rakousku jsme letěli nedaleko Alp :-O to bylo nádherný, už měly zasněžený vrcholky! :-)  A během přistávání (když začne letadlo klesat) jsem zas viděla Gloriolu, tu mlhu kolem stínu letadla na mracích, a tentokrát tahle byla obrovská! :-)
V letadle z Mnichova do Prahy (na který jsme čekali asi hodinu a půl) jsem seděla pod křídlem!! Tak jsem koukala na motory a litovala, že při tom letu z nich něco 'nevystřeluje', abych měla zážitek :D
Ale co jsem málem obrečela, ani v jednom letadle jsme neměli obrazovky. Teda v tom druhym tam byly, ale ten let trvá jen kolem 50 minut a tak je nevysunuli :(


tady už jsme nad Černou Horou

tudy asi před chvílí prolétalo jiné letadlo :-))
nádhera


nějaký jezero v Rakousku či kde
to nevim co je, asi nějaká zásobárna vody? :-))
Mnichov

Foceno v přesně stejnou vteřinu, kdy jsme dosedli na runway, se divim, že to neni rozmazaný.. ;-D
a už brzdíme
spodek křídla
Gloriola
můj výhled při zatáčení doleva :D
Vjezd do tunelu, než mi to došlo, divila jsem se, co to maj němci (ehm, češi! :D) za pitomou silnici :D
a Prahaaa



brždění zespod :-))

A musím se přiznat, že se mi v Praze vehnaly slzy do očí. V okamžiku, kdy nás z letadla vyhnali do busu co nás měl odvézt na terminál, jsem se otočila, koukla na to letadlo a v tom mi došlo, že to je realita. Že už jsem v ČR a ne jen na nějakých 10 dní.................
Ač teď zpětně už můžu říct, že mi to docházelo ještě i až za dva týdny po bytí v ČR.

2 komentáře:

  1. s těma schodama jsi mě teda pěkně pobavila vzhledem k našemu sedmýmu patru na Sku :D :D jé, ty jsi letěla ve velkým ledadlem, co mělo víc, než jedno patro? :-O tim jsem ještě neletěla! :( pěkný fotky alp!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo neboj, já si to u těch schodů (respektive o psaní o nich) říkala, že proti Sku to je nic :D

    Nene, velkym ne, spíš naopak menšim než obvykle :D ale prostě byl to nějakej typ, že měl křídlo nad okýnkama :D

    OdpovědětVymazat