čtvrtek 22. září 2011

Albánie 2.část

V pátek, sobotu a neděli jsme dělali jednu jedinou věc - každý den po obědě jsme se sebrali a jeli na pláž, užívat si moře a já i poslední pořádné sluníčko, neboť v ČR se ho asi moc nedočkám :-)




Na pláži hlavně v pátek skoro nikdo nebyl, jak lze vidět z fotek. Nechápala jsem, bylo přes 30 stupňů. Takové prázdno, to by se ve Španělsku asi stát nemohlo :-))
Fotky ze tmy jsou fotky dvora od 'sousedů' - rodičů bytový dům totiž sousedí s restaurací a jakýmsi sálem, kde se pořádají svatby.
Jinak fotky ze dne jsou z většiny z auta, tak se omlouvám za kvalitu a taky za směr vyfoceného apod.. :-))



bohužel rozkopané náměstí
takhle (a ještě mnohem hůř) se tu procházejí chodci mezi auty
nové paneláky

nákupní centrum
ČEZ kanceláře
Tak to jsem se hned začla smát, neboť jsem si automaticky domyslela čárku nad druhým "a" ;-))
zase obr domy...
a dokonce ještě s možností přístavby - to jsou ty železné tyče na střeše!
ještě nedostavěný (asi) hotel
už uklizená šlapadla nedaleko pláže
Kdo uhodne, co je na této fotce špatně? :D
a další svatba je na řadě :-))

mimochodem, ženich byl angličan!
V neděli se nic zvláštního nestalo. Mamka mě rozesmála svou velikostí porce obědu oproti mojí a Ládi porci, viz foto... :D


V pondělí jsem vytáhla mamku na procházku. Původně jsem si myslela, že se půjdem podívat do parku, o kterém mi ostatně sama říkala, že by tam chtěla zajít. Že prý tam je i jezero či co. No ale bolel jí stále ten kotník (měla ho i modrej), tak jsme se prošli jen malou oklikou kolem sochy Matky Tirany a šly zas domů.
Tirana







obr šiška :)
kudy nám mamka vymyslela cestu ven, abychom to nemusely zas celé obcházet :-))
 miluju stromy...
uprostřed je naše patro :)



Láďův koníček, už si ho dovezl aj sem do Albánie :-))
Jinak na té procházce jsem viděla čekající lidi u silnice na autobus - jak sakra vědí, kde jim ten bus zastaví, když tam není žádná cedule? :D  Větší šok pro mě ale byl, když jsem viděla lidi jít po nájezdu na dálnici sem a tam a těsně nad nájezdem, v tom místě kde se připojuje k dálnici, se zastavovali - oni tam čekali na autobus a ten je tam taky zase vysazoval!!! :-O

V dalším článku budou fotky elektrických drátů. Ne že bych byla elektrický fanda, vlastně tomu vůbec nerozumim, ale to pozná i naprostý lajk, že by to asi mělo být trošku jinak...

Žádné komentáře:

Okomentovat