úterý 21. června 2011

Už to začíná...

...ptáte se co? Začíná mi docházet, že za chvíli je konec Radunky v UK...
10.6. odjížděla Aliis, kámoška z Estonska, dobrý, to ještě přežiju, "naštěstí" jsem neměla šanci se s ní tolik vídat...
Ale včera odjížděla Janča, milovaná kámoška, která bydlela dokonce ve stejné vesnici...takže jsme spolu byly docela často... :'(


11.7. odjíždí slovenka Marťa, se kterou si jsem docela blízko, ale pochybuju, že se ještě někdy uvidíme...a pak 25.7. odjíždím já...


Jinak jsem dneska dělala zkoušku Writing Level 2, zítra mám Reading a ve čtvrtek Speaking&Listening, ale nějak mě to netankuje, holt buď mi to daj nebo ne. Stejně ESOL v ČR neznaj, to se (mnohem) radši budu chvástat mým certifikátem z FCE :-)
Level 2 je v ESOL ten nejvyšší level mimochodem a já si moc "nejchytřeji" nepřipadám..naopak mam pocit, že čím déle v UK jsem, tím jsem na tom hůře a buď říkám blbosti, anebo se vůbec nemůžu vymáčknout kvůli neznalosti nějakého slovíčka, bohužel.

6 komentářů:

  1. Radu tak a mam te doctenou ;) Super ze jedes do Spanelska, urcite to bude neco jineho, deti jsou tam hodne zivejsi, maji vetsi temperament i zivot v rodine je jedno velke halooo ;)) ale zase to stoji za to. Ja mela v Nemecku pet deti a ve Spanelsku dve a styskalo se me po tech peti ;) Ale rodina byla problemova, bez otce a tak trochu divna, tak i proto..Kazda situace nam do zivota da hrozne moc a au pair je to nejlepsi jak na nauceni jazyka, tak na pochopeni zeme a celkove situace protoze zijes primo s rodinou a vidis jak to chodi..Ja si ted pri cteni o aupair vzpominala s moji nejlepsi kamoskou co jsem mela v Nemecku a byla z Gruzie a porad jsme ve spojeni jak se nam po te dobe styska, no uz je to devet let co jsem byla v Nemecku, tak ti preji Buena suerte ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, no nebylo to bohužel moc dlouhý čtení, to mně to u Tebe bude trvat o trochu déle, hehe...
    Jojo jsem na sebe zvědavá v tom Španělsku, oproti tomu celkem leháru co mám tady...budu tam mít horší časový rozvrh a aj horší peníze...ale zas novou zkušenost a ta se nedá zaplatit :-) Jen doufám, že ty holky mě budou akceptovat jako autoritu, neměla bych o sobě pochyb, ale slyšela jsem o španělských dětech své...
    Gracias!

    OdpovědětVymazat
  3. A teď docela nespokojeně koukám, že tu mám GMT +01, když v nastavení mam Londýn 00...tak na co to tu maj, když jim to nefunguje?! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Radu urcite te budou brat, navic uz mas zkusenosti s detmi tak budes vedet jak na ne, oni jsou zase takovy vic bezprostredni, chteli se porad mazlit a jak si zvyknou ze porucis tak poslechnou. U nas to nakonec dopadlo tak, ze ja vodila maleho do skolky a matka cekala dole v suterenu baraku, protoze kdyz ji videl tak si vymyslel co ho boli a ona by ho doma nechala, kdezto se mnou sel do skolky rad a bez odmlouvani ;)) jak to delala potom, to teda nevim ;))) Kdy tam presne letis? No a my tu taky myslim mame cas stejny jak u vas, nebo o hodku min ci vice, protoze tu se meneni cas..

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo tak takhle to mám já už v UK teda, prostě se mnou jde všechno jak po másle, hlavně ty večerní uspávačky, prostě se přečte story, řekne good night, maximálně dodaj dvě věty a jde se spát...kluk to občas zkouší, ale ví, že jak řeknu ne, tak už u mě nepochodí... Kdežto dneska uspával tatík, z toho si kor dělá dobrý den a kluk ještě v devět šel dolů že nemůže spát - to ovšem nečekal, že tam narazí na maminku, která ho do té postele taky jednoduše poslala zpátky :D ale stejně není tak striktní jak já, až mě to děsí, že budu krkavčí máma jednou...
    Letím 25.7., rovnou z Anglie, tak krom letu nebudu mít asi ani čas na truchlení... jen teď bych si už potřebovala začít balit (potřebuju si objednat tu službu od dveří-ke dveřím) a nějak se k tomu nemůžu dokopat, protože to už bude fakt naznačovat konec...
    Jo je možný že máme stejný čas, ale furt máme (teda my tady určitě) pásmo 00 a píše to tu +01..a když v nastavení uložim pásmo -01 tak pak tu je zobrazeno 00, tak nevim, v čem maj problém :-/ :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Radu a neni to tim ze mame blogy v cestine? Ja se divam ze mam taky cesky cas a ne nigerijsky.
    A krkavci mama nebudes neboj svoje deti vic citime a rozmazlujeme ;))

    OdpovědětVymazat